- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Reclame
Reclame
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Wel jammer dat die campagne echt helemaal nergens op slaat. Ik ben het echt nog nooit tegengekomen dat iemand achterdochtig doet als een ander aardig is. Als er geen problemen zijn verzinnen we ze wel, zullen ze bij SIRE gedacht hebben.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Drynites vreselijke reclame
En always have a happy period bah
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
geronimo
-
- 1955 messages
- 0 votes
In Overigen > Televisie > Ik zoek een reclame van vroeger:
Al vaak gegoogled, en geprobeerd op YouTube te vinden, maar nog steeds niet boven water kunnen krijgen:
Kent iemand de reclame waarin koeien in een wei staan en roepen: "Zet 'm op, jongens!"
Het gaat waarschijnlijk over melk, of kaas, een of ander zuivelproduct. Waarschijnlijk uit de jaren 80.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Een schitterende reclame voor salsa waarbij de ruimte heel sterk gebruikt wordt: "And Then There Was Salsa"
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Zo'n reclame zou men meer mogen maken! Dat is tenminste aangenaam om naar te kijken.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Kijk zo kan het dus ook!
Erg leuk voor mij natuurlijk als liefhebber van... uhhh... Apocalypse Now 
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Rood is een mooie kleur. Dat vond Marco Borsato ook, dacht ik. Totdat hij z'n bankafschrift zag.
Maar in die reclame is rood mooi!
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Niet slecht
doet me denken aan een reclame met een akker als catwalk
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Er schijnt geen een Deense man meer te vinden te zijn die deze reclame niet helemaal van buiten kent en bewonderd 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
''Hey man, I need a drink, give me a fucking beer.'' 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
''Hey man, I need a drink, give me a fucking beer.'' 
(embed)
Die is geweldig 
Maar Jezus wat is die vent lelijk
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heb 'm vorige week bij RTL Boulevard langs zien komen ja. Vond er niet zoveel aan.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja bij bierreclames hoeven wij geen pretty boy te zien, er mag een beetje gescholden worden en vooral onderliggende humor inzitten.
Vrouwen zien graag pretty boys
Vrouwen houden niet van gescheld
Vrouwen hebben andere humor
Dat moet het dus wel zijn ja 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mwoah.. Qua humor ben ik vaak net een kerel, ik lach mee met mannen en maak (platte) grappen over sex, bier en dikke tieten, moet weinig tot niks hebben van 'vrouwelijke humor' als: ''Kijk, Tineke Schouten in een C1000 reclame!'' *giechel giechel* .. Dus ik denk dat ik gewoon deze reclame niet kan waarderen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik ging ook niet meteen dijenkletsend over straat hoor. Maar vermakelijk geeft het voor mij goed aan. Zo'n bierreclame met de inbouwkast voor de vrouwen en de inbouwkast met bier voor de mannen was natuurlijk stukken leuker. Vrouwen tegen de mannen, maar dan op een leuke manier weergegeven.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wel vertaald uit Amerika, maar blijf deze meesterlijk vinden. Die droge stem als die zegt "voor die burger" haha.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
God, ik had mijn hamburger echt in zijn gezicht geduwd joh.
Botte boer.
Als je het sarcastisch zegt, prima.. maar het echt menen zou me toch net iets te ver gaan. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wel vertaald uit Amerika, maar blijf deze meesterlijk vinden. Die droge stem als die zegt "voor die burger" haha.
(embed)
Ik krijg nog geld van je, voor de burger
Kijk maar 1 euro 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik krijg echt de schurft van die Axe reclame met die gozer die steeds van kleding en uiterlijk wisselt via zon robot. Wat een irritant melodietje ook