- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Moordvrouw
Moordvrouw
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Vrijdag 20 januari start er een gloednieuwe en 'bloedstollende' politieserie bij RTL 4.
Uitzending: 22:30, na TVOH.
In de hoofdrollen zie je Wendy van Dijk, Renée Soutendijk, Thijs Römer, Porgy Franssen, Chava Voor in ’t Holt en Achmed Akkabi.
Synopsis:
In Leeuwarden staat een team uiterst gemotiveerde en professionele politiemensen voortdurend onder hoogspanning om dreigende catastrofes het hoofd te bieden. Niet zozeer met deductie en ontspannen gepuzzel, maar met races tegen de klok.
Een talentvolle rechercheur, Fenna Kremer, raakt getraumatiseerd, maar gaat ogenschijnlijk hersteld acht maanden later weer aan het werk. Ze komt terecht op bureau Leeuwarden, waar zij haar nieuwe team tot wanhoop drijft: door haar solistische aanpak, haar intuïtie, haar volstrekt verwerpelijke methoden en vooral... door haar succes hiermee!
Officiële site:
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jammer dat het met van Dijk is, anders had ik de pilot wel eens gekeken.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Inderdaad, Wendy is nogal een belabberde keus..
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Vast weer omdat ze het liefde je van de RTL-baas is? Irritante doos!
En dan wordt Martijn Krabbe zeker de politiechef?
Pff! Ik mis echt die politie-series van vroeger! Laat ze gewoon Baantjer herhalen ofzo! 
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Baantjer komt geregeld op de Belgische tv. En Flikken Maastricht schijnt ook niet verkeerd te zijn (volgens mijn ouders).
Wendy van Dijk inderdaad belachelijke keuze, hoe ongeloofwaardig kan je een politieserie maken?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Hoe hete die actrice die vroeger bowien in gtst speelde? zij lijkt me wel echt zo type voor een rol als dit 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Tanja Jess. Alles beter dan van Dijk.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Belabberde keus, net als Jess het was geweest overigens. Van zoiets kan je ook niet verwachten dat er zo'n sterkhouder als een Sylvia Hoeks in zou zitten. Vind van Dijk prima voor zoiets, klinkt allemaal niet best.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Misschien was Tanja Jess ook niet de beste keuze, maar in ieder geval een heel stuk *logischer* dan wendy van dijk.
Hou het a.u.b. bij je ushi!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Moordvrouw start ook op de Vlaamse commerciële zender VTM op vrijdag 23 maart om 22u10.
Hopelijk is het wat.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Nieuw: Kos - voor het afkraken van al uw programma's.

kobe bryant fan
-
- 445 messages
- 355 votes
Valt toch zeker mee? Integendeel, ik vind het een erg sterke serie.
Originele cases, sterk acteerwerk en ja zelfs Wendy doet het erg goed.
Iedere aflevering genieten.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik volg het nog steeds, en het wordt steeds beter. Verhaallijn wordt nu echt heel spannend.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Afgelopen aflevering was vol van emotie, erg realistisch verhaallijn. Blijft elke aflevering toch knap hoe ze de spanning erin kunnen houden.
Jammer dat Boer zoekt vrouw rond dezelfde tijd is, Moordvrouw verdient veel meer publiek, alleen 1,5 miljoen kijkers is zeker niet slecht.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wat een seizoen, en wat een paar laatste afleveringen, erg sterk en spannend. Vooral de laatste aflevering was erg emotioneel en spannend. Op naar een nieuw seizoen.