• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.091 actors
  • 9.372.312 votes
Profile

Twin Peaks

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

kos wrote:

(quote)
Nee, het kan ook een koekoeksklok zijn .

men zou er nog van opkijken bij Lynch...

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

Overmorgen is het zover. Dan ga ik in mijn free record shop de nieuwe twin peaks box halen. Ben zo benieuwd.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik ben weer verslaafd. Ik heb afgelopen weekend seizoen 1 herzien, kom maar op met die andere 22 afleveringen!

mascha

• 6 messages
  • 0 votes

Ik heb de box van het tweede seizoen gisteren (!) gekocht!!! Bij DVD Valley in het Magna Plaza in Amsterdam.

€49,95 kost hij daar. Website: www.dvdvalley.nl

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ooohooooh de stiekemerds! Ik wil hem ook NU hebben.

*Nogevengeduldnogevengeduldnogevengeduld*

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

in gent nog nergens te vinden...

maar ik heb de cassettes om me te troosten...

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik heb vanmiddag bericht gekregen dat mijn box onderweg is, ik hoop dat hij mogen op de mat ligt.

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

en nu de dvd's...

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

Ik heb de dvd's ook. 50 Euro vond ik nog een redelijke prijs. Heb dan direct ook maar Twin Peaks:Fire Walk With Me gekocht.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

*hebbeshebbeshebbeshebbeshebbesdehebbes!!!!!!*

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

(afbeelding)

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

FEESTJE

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Ik wacht nog tot zaterdag .

AmazingPP

• 2524 messages
  • 1859 votes

EINDELIJK!! Na vijf jaar wachten heb ik eindelijk de tweede box kunnen bemachtigen! En al die jaren heb ik ook nog eens gewacht om seizoen 1 te kijken, want ik heb de serie al gezien vanaf VHS en ik was toen maar wat blij dat ik alle episodes in één keer kon kijken! Machtige serie, lekker vaag, prachtige muziek, heerlijk mysterieus. TOP TOP TOP!!!

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Wij zijn weer druk bezig met een Twin Peaks marathon dit weekend.

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen Zometeen seizoen 1 kopen want die had ik nooit aangeschaft omdat het me alleen maar depressiever zou maken doordat deel 2 niet op dvd was

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

feanaro surion wrote:

Ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen Zometeen seizoen 1 kopen want die had ik nooit aangeschaft omdat het me alleen maar depressiever zou maken doordat deel 2 niet op dvd was

Ik hoop voor je dat die nog te krijgen is, want hij schijnt niet meer zo makkelijk aan te komen te zijn. Hij zou zelfs out of print zijn. Op het internet (Amazon bijvoorbeeld) worden ze zelfs voor 225 euro aangeboden, zag ik laatst, terwijl ik die van mij (SE) 3 jaar geleden voor 32,50 bij de FRS heb gekocht.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Bij Fame Amsterdam hadden ze nog genoeg exemplaren van seizoen 1 liggen.

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Ik weet niet waar dat onzinnige bericht vandaan komt maar het eerste seizoen is nog volop te krijgen. Zo kun je hem bij bol.com krijgen voor €39,99, bij Dvdoutlet.nl voor €36,95, bij Mediadis.com zelfs voor €29,99 etc etc. En zelf heb ik de boxen in stapels zien liggen bij de V&D en Van Leest. Totale onzin dus!

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Heb bij Fame Fire Walk With me voor 10 euro(geloof ik) en seizoen 1 voor 30 euro gekocht

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Art wrote:

Ik weet niet waar dat onzinnige bericht vandaan komt maar het eerste seizoen is nog volop te krijgen. Zo kun je hem bij bol.com krijgen voor €39,99, bij Dvdoutlet.nl voor €36,95, bij Mediadis.com zelfs voor €29,99 etc etc. En zelf heb ik de boxen in stapels zien liggen bij de V&D en Van Leest. Totale onzin dus!

Ik heb ook geen idee, maar zie de link die ik postte. Je bent echt gek als je dat ervoor geeft, helemaal omdat aanstaande oktober waarschijnlijk een volledige boxset, met seizoen 1 en 2, uitkomt voor zo'n 100 euro. (zal ws minder worden tegen die tijd, want seizoen 2 zou in eerste instantie ook geen 50 euro gaan kosten).

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5071 votes

Lijkt erop dat de regio 1 (tijdelijk?) OOP is, voor de Nederlandse regio 2 is dat beslist niet zo.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Hoe is de box? Is het een mooie dvd uitgaven?

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Minder mooi dan het eerste seizoen vind ik, zonder plastic hoes en zo, maar wel verzorgd allemaal. De flaptekst is vrij debiel en er staat een tipfout in, zo'n dingen kunnen niet vind ik. Ook de menu's op de dvd zelfs zijn duidelijk minder geïnspireerd dan die van het eerste deel. Maar het is allemaal niet slecht, en de beeldkwaliteit is (van het klein stukje dat ik al gezien heb om eens te testen) uitstekend, zeker als je jarenlang op slechte videobanden hebt moeten voortgaan .

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

Freud wrote:

een tipfout

Een typefout

Maar daar heb ik ook altijd een hekel aan inderdaad.

Kun je voor seizoen 1 daarom ook beter deze versie aanschaffen ipv deze?

Of maakt het daarbij niet uit?

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Zijn dezelfde versies

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

Art wrote:

Zijn dezelfde versies

Oké

Daar had ik nog niet aan gedacht, maar dat scheelt weer in de keuze dan.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Bedankt Freud

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Ben het eens met Freud! Ik vind trouwens die optie om alle episodes achter elkaar te kijken wel ontzettend handig!

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Wat doen we als we alles afleveringen gezien hebben en niks meer hebben om op te wachten?

*ziet een zwart gat aankomen*

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.