- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Twin Peaks
Twin Peaks
D-ark
-
- 1755 messages
- 420 votes
Twin peaks is geweldig ik moet de dvd's nog kopen
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Inderdaad een behoorlijke cliffhanger aan het eind, maar k hoop niet dat Cooper dood gaat; dat is toch wel een erg gaaf persoon.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Inderdaad een behoorlijke cliffhanger aan het eind, maar k hoop niet dat Cooper dood gaat; dat is toch wel een erg gaaf persoon.
Het enige grappige, feitelijk.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Het leek er niet meer van te komen maar uiteindelijk gebeurt het dan toch. 5 April komt seizoen 2 uit op DVD. 
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Het leek er niet meer van te komen maar uiteindelijk gebeurt het dan toch. 5 April komt seizoen 2 uit op DVD. 
Het beste nieuws dat ik in lang tijd heb gehoord. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Bron?
Helaas wordt er te vaak een datum geroepen en blijkt het achteraf niet te kloppen, dus ik juich nog maar niet te vroeg.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik heb ge emailed met de Distributor Department of Paramount Pictures. Paramount die de dvd gaat uitgeven. Ik zag het gister op het net, ik heb toen gelijk een mail gestuurd naar Paramount en ze bevstigden het goede nieuws. Het is gisteren ook officieel aangekondigd door Paramount's pressguy. Ook is de release al bekend bij veel winkels, waaronder Van Leest.
In Amerika komt de serie in twee delen uit, in Europa gewoon in 1 box.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
In 1 box is gelukkig wel zo handig, duur maar handig.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Daar ben ik ook wel blij mee inderdaad, ik heb ook liever 1 box.
Wat de distributor ook mededeelde in de mail is dat we mogen onze handen dichtknijpen dat hij ook uiteindelijk komt. De rechten waren verdeeld onder Paramount, Artisan en Universal maar Paramount heeft diep in de buidel moeten tasten om toch de volledige rechten in handen te krijgen van Twin Peaks.
Paramount verdient dus zeker de nodige complimenten.
Paramount kan echt niks meer fout doen bij me. Het lijkt nu nog alsof ik droom. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
In Amerika komt de serie in twee delen uit, in Europa gewoon in 1 box.
Heb je het nu over seizoen 1 en 2 samen of alleen over seizoen 2?
Want eerst zou er sprake van zijn geweest de gehele serie (seizoen 1 en 2) als box uit te brengen en dus niet apart. Seizoen 1 heb ik al en ben dus alleen geïnteresseerd in seizoen 2.
En heb je geen linkje waar alle informatie te vinden is?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Don't worry, gewoon seizoen 2.
Een beetje het Lost idee, daar werd seizoen 2 ook in 2 delen uitgebracht.
Ik zie dat Lynchnet het ook op de site heeft staan. Ook die waren bekend met het gerucht maar bij hun is het dus ook officieel bevestigt door Paramount.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
No problem. 
Hier alvast wat artwork dat Paramount heeft vrijgegeven. Waarschuwing: kwijlmateriaal! 

kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Dat vind ik eigenlijk niet mooi. Te gemaakt. 
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Dat vind ik eigenlijk niet mooi. Te gemaakt. 
De eerste zag er ook ongeveer zo uit en wat dan nog. De verpakking laat me eigenlijk koud, het gaat mij om de inhoud.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
En dat betekent dat agent Cooper overleeft? 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Of is dit die ultra slechte Spaanse release die schijnbaar al een tijdje in de omloop is?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Bij verschillende winkels kun je de DVD box van seizoen 2 al bestellen, maar het is een box met maar 6 DVD's. Is dat niet een beetje weinig voor een seizoen met 22 afleveringen van zo'n 45 minuten?
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
De eerste 7 afleveringen namen 4 dvd's in beslag, dus ik denk dat dit het eerste deel van het 2e seizoen is. Maar erg duidelijk staat het niet aangegeven.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Genoeg series met episodes die dezelfde speeelduur als TP hebben, bevatten 4 episodes per disc.
sjeng1
-
- 1 messages
- 612 votes
Bij verschillende winkels kun je de DVD box van seizoen 2 al bestellen, maar het is een box met maar 6 DVD's. Is dat niet een beetje weinig voor een seizoen met 22 afleveringen van zo'n 45 minuten?
Double layer = 4 uur, dus 6x4 uur = nog tijd over
GerwinF
-
- 1643 messages
- 0 votes
Wanneer komt seizoen 2 nu eindelijk eens uit?
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Wanneer komt seizoen 2 nu eindelijk eens uit?
Lees even hierboven.........5 april. (zegt de uitgeverij tenminste)
GerwinF
-
- 1643 messages
- 0 votes
Woeps overheen gelezen...even die datum noteren op de kalender 
Avitas Sibannac
-
- 521 messages
- 621 votes
Alweer slecht nieuws vernomen i.v.m. het tweede seizoen van Twin Peaks.
Geen 18 januari 2007 noch 5 april 2007.
Ik ben langs geweest bij Free Record Shop en zij wisten mij te vertellen dat het ondertussen alweer oktober 2007 is geworden... 
LEIDENAAR
-
- 152 messages
- 0 votes
Misschien een stomme vraag maar ik ken de serie twin peaks van naam(erg vaak gehoord) maar nooit gezien.Hoor wel dat er mysterie inzit enzo maar weet niet wat ik me erbij voor moet stellen en met welke series het vergelijkbaar is.Ook het feit dat de serie niet bepaald nieuw is trekt me niet super.
Maar kan iemand een beetje uitleggen(hoeft maar in het kort hoor,kijk maar) waar de serie over gaat en met welke serie het te vergelijken is en of het niet inmiddels verouderd is.
En of ik ze op dvd kan kopen...