• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.038 votes
Profile

Twin Peaks

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Typisch Lynch, die vaagheid.

gemaster

• 1005 messages
  • 2715 votes

Misschien maakt ie er naderhand nog een vage film van: 'Twin Peaks: The DVD Mysteries'. Special Agent Dale Cooper wordt op onderzoek gestuurd naar het mysterie van de alsmaar aangekondigde, maar nooit gerealiseerde DVD van seizoen 2:

Cooper: Damn good coffee here at Mediamarkt, but where the hell are those DVD's!

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

gemaster wrote:

Misschien maakt ie er naderhand nog een vage film van: 'Twin Peaks: The DVD Mysteries'. Special Agent Dale Cooper wordt op onderzoek gestuurd naar het mysterie van de alsmaar aangekondigde, maar nooit gerealiseerde DVD van seizoen 2:

Cooper: Damn good coffee here at Mediamarkt, but where the hell are those DVD's!

Briljant!

Maar wel heel vervelend dat die DVD niet snel uitkomt, ik ben seizoen 1 aan het kijken en die schijnt nogal abrupt te stoppen. Toch maar afkijken want ik kan nu ook niet wachten hoe het verder gaat.

En dan over de pilot, goed begin van de serie en geeft duidelijkheid in aflevering 1 die je anders niet kan hebben. Maar toch een niet afgerond verhaal waardoor ik het nogal moeilijk kan beoordelen. Maar 3 sterren voor de pilot zelf...

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

feanaro surion wrote:

Maar wel heel vervelend dat die DVD niet snel uitkomt, ik ben seizoen 1 aan het kijken en die schijnt nogal abrupt te stoppen. Toch maar afkijken want ik kan nu ook niet wachten hoe het verder gaat.

Maak je op voor de cliffhanger van je leven.

Rien

• 114 messages
  • 45 votes

Ik wil het 2de seizoen hebben

mascha

• 6 messages
  • 0 votes

Ik heb inmiddels het volgende ontdekt op website www.dugpa.com:

"December 13th 2004

Rumors from Paramount Germany Concerning Twin Peaks Season 2 on DVD

I have just been informed by a contact close to Paramount Germany that IF all goes as planned, Germany will be getting Twin Peaks Season 2 split up into two installments. The first one is planned to be released in March 2005 followed by the second half to be released in June 2005. Following both releases will be a deluxe box set in September 2005. This will be the plan unless Paramount USA decides to hold back to do a worldwide release in September."

Dit zou betekenen dat het tweede seizoen in regio 2, waar Nederland ook onder valt, in maart uitkomt.

En op www.dvd.nl staat weer een release datum van 22 mei 2005!

Een beetje verwarrend dus, maar het lijkt er wel op dat seizoen 2 in de lift zit.

Rien

• 114 messages
  • 45 votes

Mooi zo (Y)

1ste seizoen was namelijk super

avalanche

• 122 messages
  • 108 votes

Vandaag heb ik me ook eindelijk het eerste seizoen gekocht(4 dvd's), de special edition met pilot in de FRS(België)

De verkoper vertelde me dat het tweede seizoen zou uitkomen in april 2005.

avalanche

• 122 messages
  • 108 votes

IK heb nu de pilot al bekeken, als ik deze moet beoordelen kun je het toch niet beschouwen als een volledig afgerond verhaal, alhoewel dat ik hoop dat ze op het laatste niet teveel verklapt hebben voor de verdere serie. Wat me vooral opviel bij deze pilot was de prachtige muziek weeral van Badalamenti en het deel waar de dood van Laura wordt bekend gemaakt aan de ouders en op school vond ik wel aangrijpend.

2,5*

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Ik heb nu sinds een week de twin peaks box, en ben nu bij aflevering 2. Tot nu vind ik het nog erg goed.

Maar mijn vraag is eigenlijk: De pilot op de dvd-box is toch niet dezelfde als deze film, ofwel?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Jawel en tevens het eerste deel van de serie

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Dankje Selma

Ozarklynch

• 1317 messages
  • 581 votes

En op www.dvd.nl staat weer een release datum van 22 mei 2005!

het lijkt er wel op dat seizoen 2 in de lift zit.

Daarnet nog even gechecked of seizoen 2 nog steeds 'in de lift zit'. En wat blijkt... de release is uitgesteld

Da Jando

• 1383 messages
  • 1060 votes

Goh, verrassend

Ozarklynch

• 1317 messages
  • 581 votes

Vast sarcastisch bedoeld Da Jando

mascha

• 6 messages
  • 0 votes

Dit maal een nieuwtje dat redelijk betrouwbaar klinkt:

"February 15th 2004

Latest Rumor for Release Dates of Twin Peaks Season 2 in Europe Region 2

Leonard Krantz sends me an email today stating that Paramount will be releasing the Twin Peaks Season 2 DVD set split up into two box sets containing 4 discs each. The first to be released on September 22nd, 2005, and the second half on October 20th 2005. The set is supposed to contain new video transfers, 5.1 newly re-mastered audio, and extras to be announced. I'm looking into this rumor, but so far, it sounds pretty dead on. Eventually a US release will follow."

bron: www.dugpa.com

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

mascha wrote:

February 15th 2004

Foutje, of is dit bericht een jaar oud?

Als het klopt moeten we dus nog ruim een half jaar wachten

mascha

• 6 messages
  • 0 votes

Ik weet het ook niet meer, ik zie het tweede seizoen hopelijk vanzelf in de winkels verschijnen, en ik geef mijn speurtocht op het internet denk ik maar op.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

*de moed zakt in de schoenen*

mascha

• 6 messages
  • 0 votes

Behoorlijk, ja, want bij de dvd-valley shop in Amsterdam werkt iemand die vertelde dat hij via bepaalde twin peaks sites er achter was gekomen dat de release waarschijnlijk in juli zal zijn. Schiet mij maar lek.

predator

• 1665 messages
  • 1948 votes

prima serie (hoewel het naar het einde toe ook allemaal wat minder werd)

4*

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zit nu richting het einde van seizoen 2. Ik moet echt moeite doen om dit nog af te zien zeg, wat een flauwe kinderachtige bende begint het nu te worden, alsof ze dachten "hmn, de moordenaar is bekend, maar we moeten nog 10 afleveringen vol lullen. Dat flauwe gezeur met Duchovny enzo... . "Om het gezien te hebben" ga ik het allemaal nog wel afkijken, en zal ik Fire Walk With Me ook nog wel kijken... maar overall ben ik tot dusver toch niet zo enthousiast over deze serie als de meeste mensen. Geweldige dingen afgewisseld met teveel geneuzel.

sparerib

• 1 messages
  • 0 votes

Toch maar eens een mailtje naar Paramount NL gestuurd.

Ze zijn vlot met hun antwoord:

De release van het tweede seizoen van de serie "Twin Peaks" zit eraan te komen.

Deze release zal in twee delen plaatsvinden, te weten:

Op 22 september 2005 (4 DVD's)

Op 20 oktober 2005 (4 DVD's)

(deze releasedata zijn onder voorbehoud)

Ozarklynch

• 1317 messages
  • 581 votes

(deze releasedata zijn onder voorbehoud)

Het zal me benieuwen. Om de paar weken schuift de relaese datum enkele maanden op. Als het zo door gaat zullen ze pas eind 2006 in de winkels liggen

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik durf nog niet te juichen

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Hoeraa!

Sorry, maar ik kan me echt niet meer inhouden. Ondanks de verschuivingen zijn ze absoluut op komst, en dat is meer dan we ooit hebben kunnen hopen

Vamperia

• 141 messages
  • 107 votes

Jordy schreef:

Zit nu richting het einde van seizoen 2. Ik moet echt moeite doen om dit nog af te zien zeg, wat een flauwe kinderachtige bende begint het nu te worden, Geweldige dingen afgewisseld met teveel geneuzel.

Je bent niet wijs ))

TP is fantastisch......

Ok ok, Nadat bekend is Wie de moordenaar is, wordt het allemaal wat minder..... k geef het toe......

eindelijk is ie toch in aantocht seizoen 2 van twin peaks kan haast niet wachten

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

IK WIL SEIZOEN 2!!!! Heb nog nooit zo erg uitgekeken naar een dvd en vind t eigenlijk ook helemaal niet erg aangezien ik nu seizoen 1 voor de 2e keer moet gaan bekijken om alles weer vers in het geheugen te krijgen

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

ik heb sinds vandaag ook seizoen 1 (wat een prachtige uitgave en dat voor 15 euro!). mijn vraag; eindigt seizoen 1 met een cliffhanger of zit er een soort van slot aan?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.