- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- 2 Broke Girls (CBS)
2 Broke Girls (CBS)
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Schitterende episode weer. Han met zijn karaoke, Subway Smiles en de closet van Caroline
Alleen waar was die closet dan precies, die pa was zijn huis toch kwijt?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heb al drie keer episode 4 opgezet maar telkens zwakt mijn concentratie af en volg ik het niet meer echt. Toch nog maar eens proberen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
It would be nice to have my wad on his face for a change.

Schitterende oneliner en van Behrs nota bene. Ongelofelijk hoe ze daarmee wegkomen, maar wat een heerlijke serie is dit aan het worden. Het verhaal hoeft nergens op te slaan, het is het spervuur van de ene na de andere originele oneliners van vooral Dennings. Eigenlijk bestaat het script uit niet veel meer dan opzetjes, maar ze worden heel fijn ingekopt.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Doe mij ook zo'n baas, Han is echt een held met zijn flashmob
En die kok: "I am leaving for sex"
Behrs oneliner is het best idd, heerlijke ep!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Serie blijft een heerlijk tussendoortje vooral door de schitterende (delivery van) Dennings. Ook Behrs krijgt enkele mooie pareltjes, maar is toch vooral de aangeefster.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben deze serie blijven volgen en Kat Dennings blijft geweldig. Heerlijke vrouw, vind haar persoonlijk ook veel leuker dan Behrs, al vind ik haar niet meer zo storend als eerst. Het is nu echt een duo, en dat heeft voor mij even tijd nodig gehad. Al zijn de laatste episodes wel iets minder scherp, hopelijk komt er weer een stijgende lijn in.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Volgt iemand hier dit nog trouwens? Heb vanaf het begin alles gezien en kijk er elke week weer naar uit. Erg leuke rollen en scherpe humor 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, ik ben helemaal verslaafd.
Ook de laatste afleveringen zijn geweldig, leuk dat die guitige blonde er nu bij is. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Beter bekend als Stifler's Mom ja
Da's echt prachtig, alleen dat accent al. Nu even de nieuwste kijken 
edit: Heerlijke nieuwe episode weer. De scene waarin iedereen elkaar naait is hilarisch en Sofie en Oleg waren weer op dreef 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oleg is echt geweldig.
Vond hem in het begin niet zo denderend maar hij is wel echt van toegevoegde waarde, zeker met Sofie.
En Caroline die wat minder stijf aan het worden is. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Volg het ook nog, al is het meer om Kat Dennings oneliners dan om het verhaal. Maar er blijven originele dingen in zitten qua dialogen. Alleen van Stiflers Mom ben ik niet zo gecharmeerd.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Is deze serie nog beter geworden na de eerste 2 afleveringen? vanaf toen was ik namelijk afgehaakt..
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Mwah, het is vooralsnog vaak van hetzelfde laken een pak. Grappige oneliners zitten er zeker tussen, maar daar blijft het dan ook wel bij. De toevoeging van Jennifer Coolidge was wat mij betreft niet nodig, vind haar verre van grappig. Ik vind vooral Max en Oleg het leukst.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat vooral jammer is dat het erg scherp en raunchy begon maar die scherpte steeds meer afzwakt. Beetje jammer. Dennings is zonder twijfel de ster van de show, voor de rest is het niet veel. Vooral de inventiviteit in de lines is ver te zoeken nu.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Vond de eerste afleveringen echt veels te gemaakt en zelfs geforceerd overkomen, maar zo te horen is de serie dus niet veel veranderd op positief vlak?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind het nog steeds erg vermakelijk en met name Max is lekker scherp.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vond de eerste afleveringen echt veels te gemaakt en zelfs geforceerd overkomen, maar zo te horen is de serie dus niet veel veranderd op positief vlak?
Eens, was ook wat te geforceerd hip maar Denning made it work. Maar het is er nu niet echt beter op geworden, integendeel. Prima voer voor de seriekijkers die schikken voor middelmatigheid maar als je meer wil is dit voorlopig een no-go.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nu de finale klaar is kan ik het dus gerust weer oppakken. Zo te zien kan er ook aardig - ook al is er geen story arc - naar de finale toegeleefd worden
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Je gaat me toch niet serieus vertellen dat mannen haar knap vinden? Ik bedoel kom op 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Type bag over her head. Wel messcherpe delivery en bust, maar verre van knap inderdaad.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Seizoen 2 gaat verder waar seizoen 1 is gebleven. Kat Dennings carries the show on her....back. Leuk om Steven Weber weer eens te zien, maar verder niet zo heel veel bijzonders. Het is lekker wegkijkvoer, maar Beth Behrs begint me steeds meer te irriteren met haar veel te schelle stem en altijd dat gerinkel van die sieraden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vond het tegenvallen. Had er meer van verwacht denk ik. Stiffler's mom en haar toyboy zijn teveel van hetzelfde. Ook Kat vond ik niet zo denderend. Jammer, volgende week beter!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
“Can balls fart? Because I feel like I’m smelling that, too.”
. Kat Dennings
. Wat een heerlijke komische timing heeft dat wijf toch.
Chewies
-
- 7 messages
- 0 votes
Ik vind het een heerlijke serie maar verdorie..... 3 of 4 nieuwe episodes gezien en nu stopt het - zonder aankondiging??? - alweer????
Chewies
-
- 7 messages
- 0 votes
Jaaaa, dat vroeg ik me dus ook af! Ik BAAL, was net lekker aan mijn donderdagavondje gewend....
Enne... ik mag dan een vrouw zijn maar ik vind Max dus wel een lekker wijf.... beetje grote boobs misschien, haha
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Weet van niks. Of misschien heeft Chewies het over de episodes op tv? Dat zou kunnen... meteen een reden waarom ik geen shows op tv kijk. Reclame, vaak geen logische volgorde of abrupte cancels.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh dat kan ja. Ik heb gisteren nog S2E7 gekeken. Was erg leuk weer!
Ik vind het echt heerlijke meiden, heb zelfs Caroline in mijn hart gesloten. 

Dit vond ik trouwens best sexy, GO Caroline!