- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- 2 Broke Girls (CBS)
2 Broke Girls (CBS)
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes

2 Broke Girls een komedie met Michael Patrick King en Whitney Cummings als showrunners met Kat Dennings en Beth Behrs in de hoofdrol. 2 Broke Girls speelt zich af in New York City waar de arme Max (Dennings) en de rijke Caroline (Behrs) centraal staan. Werkend in een café in Brooklyn, worden de twee tegenpolen vriendinnen en proberen hun droom van een eigen cupcake bakkerij. Elke aflevering verdienen ze geld om hun streven van 250,000 dollar te verwezenlijken. Met bijrollen van Matthew Moy, Jonathan Kite, Brooke Lyons en Garrett Morris.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hilarische eerste episode. Behrs is briljant als een Paris Hilton 2.0. en zelfde geldt voor Dennings als een sarcastische betweter die minder fortuin heeft gekend in haar leven. De humor is scherp en beide dames hebben een totaal andere stijl humor. De wisselwerking tussen de twee werkt verrassend goed en in de pilot gaan al de registers gelijk open.
Dennings is heerlijk snarky en de bimbo-ish lines van Behrs zijn geweldig. Goed geschreven ook, en met verrassend veel lef (ook veel seksuele referenties). Met Dennings en Behrs heb je ook twee actrices die qua delivery enorme indruk maken. Echt enorm gelachen, lang geleden dat ik zo in een deuk heb gelegen tijdens een serie. De pilot beloofd veel goeds. Moy, Kite en vooral Morris vormen een sterke supporting cast. En de rol van Lyons is ook echt
. Heerlijk ook die ontmoeting tussen Behrs en het vriendje van Dennings
.
Enorm verrast door 2 Broke girls en dit is toch wel een serie die ik ga volgen. We hebben er weer een toppertje bij. Ik ben fan.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik zag de aankondiging tijdens de Two and a Half Men pilot. Klinkt erg leuk, morgen maar eens kijken.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik heb 'm gister bekeken maar was er slechts gematigd positief over. Wel lollig, ben benieuwd naar de rest. De potentie is er iig wel.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Jammer dat die Kat Dennings zo'n vervelend hoofd heeft.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat hoofd is gelukkig stukken minder storend op beeld. Fijne mimiek ook.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Vind je? Oh ik vond haar in Nick en Norah's Infinite Playlist ook al zo vervelend.
PrinceOfDeath
-
- 74 messages
- 253 votes
Gisteren bekeken en vond het ook wel wat hebben maar ben wel niet zo enthousiast als Naomi Watts
Vond de 2 vrouwen wel sterk acteren.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
In Thor vond ik het ook maar vond het nu verrassend meevallen, vooral omdat ze veel goed maakt met haar gevatheid. Dit kan je ook wel waarderen denk ik. Hebben we er weer een serie bij
.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Kat Dennings is fantastisch. Gisteravond de pilot meegepikt en die was heerlijk. Behrs vond ik iets minder, want ze werd weggespeeld door Dennings. Hoe ze die zwarte man voorstelde.
This is *naam even vergeten*, we're in love.
Hier verwacht ik wel veel van.
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Ik vond de pilot heel leuk, vooral door Kat Dennings! Nog ff afwachten of het ook leuk blijft maar ik blijf het voorlopig zeker volgen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Bryce Lee gaat ook een held worden. Kan niet anders.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
In tegenstelling tot New Girl die ik een kans heb gegeven is deze pilot wél leuk. Leuke humor en twee leuke dames in de hoofdrol. Bryce Lee verwacht ik inderdaad ook nog veel van in volgende afleveringen, evenals die perverse kok Oleg.
Dit ga ik wel volgen 
"Back off Jersey Shore" 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Heerlijke aflevering en de definitieve bevestiging dat ik dit blijf volgen. Lekker luchtige comedy en Max en Caroline zijn een schitterend duo! 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Toch maar de eerste aflevering gekeken en verrassend genoeg vond ik het erg leuk
Goed tempo, leuke humor en boeiende personages. Dennings doet het toch wel erg leuk als Max en haar uitdrukkingen passen wel bij haar personage, en stoorde me gek genoeg niet. Grappig ook dat de meiden totaal verschillend zijn, maar op hun manier toch goed bij elkaar passen.
Ja ik vond het wel leuk, goeie serie als tussendoortje.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Heb de tweede aflevering inmiddels ook gezien en ja hoor ik ben hooked
Echt zo'n hilarische serie, ik lach me rot om die meiden, en uiteraard ook om Han 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Leuke tweede aflevering, wel iets minder sterk dan de pilot. Dennings krijgt veel minder leuke lines maar toch krijgt ze nog voldoende bommen om af te vuren. Waar het in de pilot de Dennings Show was krijgt nu Behrs alle ruimte, en blijf haar Paris Hilton 2.0. opvoering erg leuk vinden. Ook al was ie wat minder blijft dit het beste wat er qua line delivery op dit moment te vinden is. Wat ik al dacht dus, 2 Broke Girls is een blijvertje.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik was erg bang voor de lachband, want de eerste paar seconden was het behoorlijk aanwezig en dus vervelend. Jammer, van ik vind Dennings echt een cutie. Eigenlijk sinds ik haar voor het eerst zag in 'Raise your voice'.
Af en toe vind ik de grappen er een beetje te dik bovenop liggen, zoals in de pilot met 'She's coming', maar het werd wel aangenamer om naar te kijken en ook de lachband werd gaandeweg minder storend. Ookal was het nog steeds om de 4 seconden. Heeft een serie als deze, die toch onderhoudend en met vlagen grappig is, niet nodig.
Wel leuk om zo de beelden van de stad, Brooklyn, van de metro, etc te zien. Lekker herkenbaar nog allemaal. 
Caroline vond ik even wennen, maar werd wel beter. Max was meteen mijn lievelingetje, ik kan mezelf vaak met haar identificeren. Ben wel een zelfde soort typetje.
Genietbare quotes wel. 
“Oh my god, you’ve been robbed!”
“This is how it always looks”
“Back up Jersey Shore.”
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Eerste aflevering gezien en het kwam jammer genoeg best wel gemaakt over.
De typetjes zijn leuk bedacht maar kwamen nog niet super uit de verf, maar misschien komt dit allemaal nog wel? zijn best wel wat goede series met een mindere pilot dus ik volg het nog even.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Wel leuk om zo de beelden van de stad, Brooklyn, van de metro, etc te zien. Lekker herkenbaar nog allemaal.
't Is een sitcom, ze filmen niet op locatie.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
You serious Sherlock?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
You serious Sherlock?
Ja, en waar slaat deze reactie dan weer op?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Moet ik dat uitleggen, nou ok dan. Omdat het nogal logisch is dat het gemaakt over komt. Duh.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Briljante uitleg ja, is het niet de kunst het zo min mogelijk gemaakt te laten overkomen? 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Maar hier is het ook wel dik aan gezet natuurlijk, niet zo vreemd dat het wat gemaakt over komt. Het hele personage van Behrs alleen al
.
Maar je hebt gelijk, wel wat mierenneuken van mijn kant
.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Opnieuw een leuke episode. Vooral Behrs stal nu de show in de Goodwill winkel en Han Lee is een briljante baas 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Leuke aflevering weer inderdaad. Begin die blonde steeds meer te waarderen en Dennings is een heerlijk wijf. Toch wel een serie met potentie.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Pijnlijke val in ep 3. De scherpte is er flink van af, serie gaat nog niet vooruit en Dennings verslapt ook al. Behrs doet het wel aardig. Hopen dat de serie herpakt, na de pilot en in mindere mate ep 2 heeft 2BG laten zien waar het toe in staat is maar ep3 getuigt weer van waste of potential. Hopelijk herpakken ze zich.