• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.404 votes
Profile

Revenge (ABC)

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

'Called it!' Vorige week vroeg ik me nog af of Charlotte inderdaad wel echt de dochter van Conrad was en badabing! in ep 12 komt de reveal dat ze dat misschien niet is. en Margarita Levieva

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Met S2 begonnen. Blij dat Victoria niet dood is Ze hoort echt bij de serie...

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Yup, zou ook meteen de doodsteek zijn.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Kijkt nog steeds lekker weg, maar toch worden dit soort series op een gegeven moment minder (spannend/goed).

stfuympos wrote:

Yup, zou ook meteen de doodsteek zijn.

Zie dit bericht nu pas

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Seizoen 2 dan eindelijk opgepakt.

Had ik vooraf het idee dat deze serie niet langer dan 1 seizoen interessant zou kunnen blijven, blijkt dat totaal niet het geval te zijn. Wat een heerlijke wegkijker blijft dit toch.

vanCamp is perfect gecast als wraakbluste bitch, Madeline Stowe is zoals altijd erg goed en Margarita Levieva .

Ook de mannelijke rollen worden prima ingevuld.

Zoals NW al zei, de repetitieve constructie werkt hier meer dan prima.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Toch doorgekeken en helemaal bij. Lekkere serie voor tussendoor.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Afl 2.14 en 2.15 gekeken en
Amanda is er niet meer, die zag ik niet 1,2,3 aankomen. Echter was er een shot waarin je haar heel kort aan de beademing zag liggen en vervolgens in afl. 15 wordt ze gevonden en begraven. Het zal mij dus niets verbazen als ze aan het eind van seizoen 2 toch nog in leven blijkt te zijn en dat Emily haar op deze manier probeert te beschermen. Althans, ik hoop het, want Revenge zonder Margarita Levieva kijkt toch een stuk minder lekker weg. Nolan blijft toch ook een held.

Blijft natuurlijk wel een lekkere serie voor tussendoor. Daar heeft Laundromat gelijk in.
Van ons mag er een seizoen 3 komen. Is helaas nog niet bevestigd.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Afl 2.16 - 2.19
Wat blijft het toch een geweldige wegkijkserie. De 'bitchfights' tussen Emily en Victoria zijn om te smullen en ook de scenes met Emily en Nolan werken meer dan goed. Complimenten aan de schrijvers dat ze elke aflevering interessant weten te houden. De laatste afleveringen gaat het tempo iets omhoog en wordt er naar de climax toegewerkt. Of dat inhoudt dat er geen seizoen 3 komt, is een mogelijkheid daar de serie in tegenstelling tot de meeste andere series nog niet renewed is. Ik heb de hoop opgegeven dat Margarieta Levieva nog terugkomt.
Dus in een maand tijd 19 afleveringen gekeken en nu helemaal bij. Een van de weinige series die ik en mrs. Gillie allebei steengoed vinden.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Kijken mensen dit hier nog?

Anyway, ik heb zelf eergisteren de seizoensfinale van seizoen twee gezien en er zitten toch wel wat interessante wendingen in om het matige tweede seizoen enigszins goed te maken.

De dood van Takeda en Declan doen me overigens niks, ik vond beide personages toch niet interessant.
Padma die dan toch nog blijft te leven kan nog wel interessant worden.
En uiteraard Amanda die zichzelf dan eindelijk onthuld aan Jack.

Overigens is het al bevestigd dat er een derde seizoen aankomt, waarschijnlijk zal de focus dan meer op The Iniative komen te liggen.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

2.20-2.22

Mooi einde aan het tweede seizoen, wat m.i. niet minder was dan het eerste.

The Iniative zorgt er altijd voor dat er ruimte is om af te wijken van het originele gegeven, maar van mij hoeft de focus daar niet op te liggen. Integendeel zelfs, vind dat nou juist minder interessant allemaal.

In ieder geval genoeg mogelijkheden voor seizoen 3.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Toffe season finale! Ben benieuwd naar S3. Vind afwisseling van spanning en drama goed bedacht. Ik wil weten hoe het nu verder gaat nu Jack weet wie Emily eigenlijk is. Ik kan me helemaal inleven dat ze om bepaalde redenen het verzwegen heeft maar wel graag herinneringen ophaalt met Jack.. Gesteggel tussen Conrad en Victoria ben ik wel beetje klaar mee.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Zit er lekker in. Benieuwd waar het naar toe gaat. Nog meer lui aan het kijken?

Mitsiooh

• 1 messages
  • 0 votes

IJzersterke serie met echt een sublieme cast! Ondertussen lekker een hoop aflevering erdoorheen gejast en loop nu helemaal bij met Amerika om het zo maar te zeggen. Madelein Stowe blijft toch een heerlijke vrouw om te zien acteren, haar samenspel met Emily vanCamp is gewoon fantastisch!
De verrassende plotwendingen blijven je maar om de oren vliegen en dat blijft toch het sterkste van deze hele serie, die blijkt niet dood te zijn, die blijkt familie van die te zijn. Niemand is wie hij of zij zegt dat ie is.
Nog steeds verslaafd en blijkbaar staat Seizoen 4 ook al te wachten!
Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen. De seizoensfinale is bijna daar maar Zoveel mensen weten het geheim van Emily/Amanda al. Conrad in de gevangenis.... Het lijkt er allemaal op dat alles naar een einde toegebreid gaat worden. Tenzij David Clarke toch nog blijkt te leven...

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Seizoen drie staat sinds kort op Netflix, dus uit interesse maar verder gekeken. Helaas wordt het er niet beter op. Het is gewoonweg niet normaal met al die - onlogische - plotwendingen en vage motieven van personages.

Gelukkig wordt het tegen het einde aan beter, maar dat David Clarke uiteindelijk nog blijkt te leven, is wel erg onzinnig zeg. Dat is nu juist één van de speerpunten waar de serie om draait. Daarnaast is het een domme keus geweest om Conrad te doden, aangezien hij één van de smaakmakers was.

Over een paar weken begint het vierde seizoen, eens kijken of dat beter wordt. Wat mij betreft mogen ze onderhand wel naar een einde toewerken, want dit gaat nergens meer over.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Zojuist de finale gezien en om eerlijk te zijn ben ik echt blij dat deze serie is gecanceld, aangezien het werkelijk nergens meer over ging. Duidelijk een show die te lang is doorgegaan, terwijl bedenker Mike Kelley geheel iets anders voor ogen had; elk seizoen een ander plot en cast omtrent wraak.

Seizoen vier was voor mij dan ook enigszins een worsteling om doorheen te komen. Daarvoor worden simpelweg de meest idiote plotwendingen gecreëerd en personages geïntroduceerd die maar een aantal afleveringen meedoen, om vervolgens weer eruit geschreven te worden. Men was zichtbaar de draad kwijt.

De finale zelf is vanzelfsprekend haastig van opzet of beter gezegd: afgeraffeld. Alle lijntjes worden zo goed mogelijk afgerond, wat de nodige plotgaten achterlaat.

Ach ja, ik laat het hier maar bij. 'Revenge' was een mooie serie die zo veelbelovend begon, maar helaas is het roemloos ten onder gegaan.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

ben ook blij dat de serie gecanceld is want het werd echt belachelijk, laatste seizoen kon ik niet doorheen komen, maar heb gisteren alle afl achter elkaar gekeken, en tja, het einde....voorspelbaar? teveel in 1 afl gepropt, en had het mooier gevonden als Victoria en Emily beiden dood waren, nu is het een geforceerd happy end terwijl de serie steeds duisterder werd het begon zo goed maar zwakte zo sterk af....

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.