• 178.028 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.263 votes
Profile

Revenge (ABC)

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Revenge is an upcoming American television drama loosely based on Alexandre Dumas novel The Count of Monte Cristo and starring Emily VanCamp and Madeleine Stowe. It is expected to debut on ABC on September 21, 2011, and air on Wednesday nights at 10:00 pm Eastern/9:00 pm Central

(afbeelding)

A mysterious woman, Emily Thorne, arrives in the Hamptons seeking revenge on the people who destroyed her family.

Cast:

Madeleine Stowe as Victoria Grayson

Emily VanCamp as Emily Thorne

Gabriel Mann as Nolan Ross

Henry Czerny as Conrad Grayson

Ashley Madekwe as Ashley Davenport

Nick Wechsler as Jack Porter

Joshua Bowman as Daniel Grayson

Christa B. Allen as Charlotte Grayson

Connor Paolo as Declan Porter

Trailer / Promo:

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Erg benieuwd naar deze serie, heeft een beetje wat weg van The O.C. Wel echt weer typisch een serie uit de ABC stal, maar zoals ik al eerder aangaf heb ik daar wel een zwak voor. Emily vind ik een fijne hoofdrolspeelster, leuk om haar eens buiten Everwood te zien.

Weer een serie voor op de lijst dus!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The O.C.? Heiligschennis .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Deed mij er wel aan denken, met name door de rijkeluis mensen en de omgeving

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Mag hopen dat Revenge geen zeikwijf a la Marissa in de gelederen heeft .

Pilot is al te vinden!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Heb hem ook al, maar nog niet gezien. Benieuwd of Vancamp wat harder kan spelen dan het schatje in Everwood. Brothers & Sisters zit ze ook in, maar daar heb ik nog nauwelijks iets van gezien.

Heb hem net bekeken. Valt beter mee dan verwacht. Benieuwd hoe lang dit uitgangspunt mij kan boeien.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Best een aardige pilot. Leuk om VanCamp in deze rol te zien. Zie het geen meerdere seizoenen lopen, echter. Eentje is voldoende.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Jij hebt de pilot al gezien?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Die is al te pindakazen Ik heb hem ook al staan, maar ben er nog niet aan toe gekomen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Dan heeft followmy.tv het fout denk ik. Daar staat de pilot pas gepland voor de 22ste.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ja op IMDB staat hij voor de 21ste, maar volgens mij was dit een gelekte versie of zo.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja, ik zie het al. Het is een pre-air versie. Heb hem als het goed is zo binnen. Ben erg benieuwd.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Maken hier in NY echt superveel reclame voor deze serie, gisteren een behoorlijk preview gezien en beviel goed.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nou. Gisteren dan de premiere gezien op ABC en vond het nog niet echt bijzonder. Weet niet wat 't is met 'nieuwe' series de laatste tijd, telkens als ik iets nieuws probeer heb ik 't gevoel dat ik er niet lekker in zit en dat 't niks voor mij gaat zijn, zelfde met The Lying Game, waar de personages me, net als hier, ook al niet echt boeiden.

Misschien thuis nog eens opnieuw kijken, zonder gekwebbel van vriendin er tussendoor.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Net de eerste twee afleveringen gekeken en ik ben aangenaam verrast. Wat een geweldige serie! Dit is weer eens een heel wat ander niveau dan de meeste tiener series die momenteel te zien zijn. Erg fijn om weer eens een wat serieuzere serie te zien, waarin ook het verhaal wat beter tot zijn recht komt en niet zo standaard en luchtig is.

Emily VanCamp zet een geweldige rol neer als de mysterieuze psycho (?) Emily Thorne. Moet zeggen dat ze toch aardig gegroeid is sinds Everwood. Haar acteerwerk komt hier beter tot zijn recht en wie zou nou verwachten dat ze erg overtuigend is als een psycho die revenge zoekt? Ik in ieder geval niet, maar dat doet ze toch wel mooi even.

Rest van de cast is ook goed, en erg interessant. Dat hele verhaal met de familie Porter vind ik boeiend om te volgen. Leuk als verhaallijn naast dat van Emily zelf. De zogenaamde badguys worden ook goed neergezet en mede dankzij de flashbacks van Emily, begrijp je vrij snel waardoor diegene een doelwit is. Bij de eerste aflevering had ik even moeite met alle namen, maar zo langzamerhand begin ik een beetje een idee te krijgen wie wie is en wat ze met Emily en haar familie te maken hebben. Daarnaast heb je ook nog een behoorlijke pluspunt in deze serie, namelijk Joshua Bowman! Wat een heerlijke man is dat zeg, enorm veel uitstraling, leuk!

Ja ik kan hier zeker wel wat mee. Om eerlijk te zijn ben ik nu al verslaafd en nee ik denk niet dat deze serie veel seizoenen vol zal gaan maken, maar soms hoeft dat ook niet en maakt wat minder seizoenen of zelfs maar één, de serie alleen maar sterker.

Het is in ieder geval een goed begin, mede door de sterke cast en het goed in elkaar stekende verhaal. Eindelijk weer eens een intrigerende serie, die me net iets meer (of eigenlijk veel meer) weet te pakken dan bijvoorbeeld een Pretty Little Liars of The Lying Game.

Op naar de volgende afleveringen!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zeer aangename verassing van één van de networks met de meest crappy series. Waar de plank qua mystery flink misgeslagen wordt op het nevenkanaal ABC Family met Pretty Little Liars en The Lying Game weet Revenge op elk vlak uit de hoek te komen. Geen vervelende tienercast, geen kartonnen bord personages, geen incapabele cast en geen belabberd schrijfwerk.

Qua mystery merk je gelijk al dat de constructie goed in elkaar zit, zonder expliciet te worden heeft het mystery plot toch een erg omvangrijke en wreed uiterlijk. Het gebruik van flashbacks heeft zijn functie en toch erg fijn dat ze er voor kiezen van Emily een misterieus personage te maken en de kijker elke keer iets meer inzage te geven. Zelfde geldt voor elke betrokkene in The Hamptons. Na de pilot is het al erg duidelijk wie wat is, en welke rol hij/zij gespeeld heeft. Grotendeels.

Visueel meer dan aardig, mystery is zeer boeiend en VanCamp is erg verrassend een enorm sterke protagoniste. Niet echt een serie die veel seizoenen gaan lopen met dit plot maar dat is geen enkel punt. Gewoon de storyline laten verlopen and it's a wrap. Enorm boeiende serie zonder die tenenkrommende elementen die ABC Family series kennen. Morgen episode 2 .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Kijk, dit is nog eens leuk om te lezen. Niet helemaal verkeerd ingeschat dus

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Not at all .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Tweede episode was ook zeer goed genietbaar. Heerlijk hoe Emily haar doelwit van de aflevering uitspeelt, met die stoïcijnse mimiek van VanCamp. Nolan is ook een held. De subplotjes komen ook al aardig in beweging, visueel ook meer dan aardig en de cast is erg fijn. Erg blij met deze losse moderne bewerking van Dangerous Liaisons. Wat zijn die monologen van VanCamp op het eind van elke episode een heerlijke afsluiter .

Eindelijk ABC die weer met een prima serie aan komt zitten.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Derde ep was meer van hetzelfde, maar nog steeds net zo leuk. Ik ben benieuwd wanneer de serie het villain-of-the-week principe zal ontstijgen, maar tot die tijd ben ik ook benieuwd naar de verdere uitdieping van Stowe, die deze ep liet zien dat er meer achter haar zit dan we eerst wisten.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Een van de grootste verrassingen deze herfst voor mij want ik was eigenlijk niet echt van plan om deze te volgen, dan toch maar de pilot geprobeerd en na 3 afleveringen ben ik al helemaal verkocht. Aparte sfeer, veel bekende gezichten en meerdere kleine en grote intriges, ik blijf heel benieuwd naar meer!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eens. Voor mij ook een verrassing, had hier niet veel van verwacht en had weer zo'n Lying Game/ Pretty Little Liars verwacht, gelukkig niet.

Derde episode weer pretty solid.VanCamp blijft heerlijk als rancuneuze stoïcijnse bitch, Nolan is een geweldige accomplice en de manier hoe VanCamp haar doelen uitspeelt blijft heerlijk. Hoop wel dat ze nog een villain tegenkomt waar het wat minder voorspoedig gaat en ze alle zeilen bij moet zetten en waar wat episodes over heen gaan. De subplotjes boeien me dan nog niet echt maar dat is ook helemaal geen hinder en verwacht dat het een kwestie van tijd is tot dat ze wel gaan intrigeren.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Prima episodes weer. Blijft vermakelijk, ondanks de repetitieve constructie van de aflevering. Erg voorspelbaar, nooit verrassend maar kijkt gewoon erg goed weg. VanCamp blijft geweldig als stoïcijnse wraaknemer. Van mij hoeft het ook niet beter, werkt prima zo.

Leuke serie , ben benieuwd hoe het helemaal afloopt

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

In Overigen > Televisie > Revenge:

http://www.imdb.com/title/t...

heb net de pilot van deze serie gezien en is wel erg veelbelovend!

meer mensen die dit kennen/volgen?

als je houd van mysteries is dit volgens mij erg goed, en wat ik er verder van lees wordt het alleen maar beter!

McBoss

• 7 messages
  • 0 votes

Ik heb de promo een tijd geleden nog bekeken, alleen al door de aanwezigheid van Emily VanCamp wil ik het kijken. Dat komt dan ook grotendeels omdat ik Everwood een goede serie vond. Binnenkort maar eens tijd maken voor de pilot.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

ok, ik heb gezocht en kon er geen topic over vinden....sluit deze dan maar...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.