• 178.093 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.591 votes
Profile

The Lying Game

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Nine Lives

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Nine Lives was cool. Dat is helemaal geen goed nieuws NW

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Oops. Don't shoot the messenger .

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

106 was spannend!

Lijkt wel alsof er steeds meer vaart in de serie komt, want ook in deze aflevering gebeurde er weer van alles. Ethan die zich verspreekt, Emma die in de problemen komt door haar vragen naar Annie, Thayer die thuiskomt en als hoogtepunt Sutton die voor het eerst haar echte moeder ziet maar dan door iemand (?) word weggetrokken. Spannend! Ben heel benieuwd naar de volgende aflevering. De serie lijkt steeds meer omhoog te klimmen qua niveau en spanning, waar ik natuurlijk erg blij om ben, Vind ook nog steeds alle personages even boeiend en de storyline vind ik erg interessant.

Vanavond maar snel 107 kijken!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Heb de eerste vier nu gezien en ik vind het een prima serie. Had wel iets meer humor in gemogen, want het is allemaal erg serieus. Vooral de zus van Sutton komt af en toe wel leuk uit de hoek. Qua eye candy verder ook weinig te klagen.

ajckiller

• 34 messages
  • 40 votes

Emma lijkt sprekend op Nina Dobrev

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Season finale was erg spannend! Geweldige aflevering en ik zat echt op het puntje van mijn stoel te kijken. Alles kwam nu langzaam bij elkaar en ik kon niet wachten om te zien hoe de familie en vrienden zouden gaan reageren op het nieuws dat het niet om Sutton gaat maar om Emma. Helaas word dit niet openbaar gemaakt en moet ik dus nog langer wachten op dat moment. Einde was gewoon één grote cliffhanger, Annie die terug is, en Sutton die op het punt staat te verdrinken. Spannend!

Erg genoten van dit eerste seizoen, leuke vlotte serie, waarbij Alexandra Chando een enorme meerwaarde heeft. Daarbij vond ik het ook leuk Allie te zien in deze serie, wat een toffe meid is dat ook! Cast is sowieso goed in The Lying Game.

Kijk uit naar het tweede seizoen, duurt gelukkig niet zo heel erg lang.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik vond hem een beetje tegenvallen. Het sterke aan andere series is dat er ook tijdens afleveringen gewoon twists komen, en bij dit soort series op ABC Family, zoals Pretty Little Liars en The Lying Game blijven ze het zo lang mogelijk rekken en daar hou ik niet zo van. Dan is het net of de schrijvers nog niet weten waar ze naartoe willen.

ajckiller

• 34 messages
  • 40 votes

@ Rianneke_Dan

Het was niet season finale, maar mid-season finale...

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

ajckiller wrote:

@ Rianneke_Dan

Het was niet season finale, maar mid-season finale...

Ook goed

ajckiller

• 34 messages
  • 40 votes

Eigenlijk beter... De series met weinig afleveringen gaan vaak niet zo lang mee. Kijk naar series met veel afleveringen (meestal 22), die worden volgens mij meer bekeken en blijven voorlopig ook op tv verschijnen...

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

The Lying Game ook weer begonnen en de nieuwe aflevering was aardig. Leuk om Charisma Carpenter te zien, al was de verwarring rondom Annie wel een enorme cop-out van de schrijvers om de serie nog maar weer eens te rekken. Dat doen ze bij ABC Family wel vaker. Toch ben ik benieuwd waar Sutton is.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Kon natuurlijk niet lang duren voordat Allie Gonino zou gaan zingen. More please. Ook eindelijk wat vooruitgang op het Sutton-Emma front. Ik ben blij dat Sutton nu weer Sutton is. Benieuwd waar dat naartoe gaat.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Vond het ook weer een goede aflevering! Eindelijk komen er eens wat lijnen in het verhaal, tenminste dat is mijn gevoel. Grappig inderdaad dat Carpenter nu een vaste rol heeft, doet ze ook leuk. Benieuwd wat er nog meer achter haar verhaal zit.

Kan ook niet wachten om te zien wat er nu verder gaat gebeuren, nu ze weer terug gewisseld zijn En ja Gonino was betoverend!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Wat ben ik blij dat Emma aan Mads verteld heeft dat ze niet Sutton is.Storyline development FTW! Pak aan, Pretty Little Liars.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

AHWA wrote:
Wat ben ik blij dat Emma aan Mads verteld heeft dat ze niet Sutton is.Storyline development FTW! Pak aan, Pretty Little Liars.

Inderdaad. Daar was ik ook echt heel blij mee. Het werd namelijk een beetje te eentonig. Ben erg benieuwd naar de episode van aanstaande dinsdag!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Het lag voor de hand dat Rebecca de moeder van Sutton en Emma is, maar is Ted dan de echte vader? Waarschijnlijk wel.

milannn

• 119 messages
  • 1842 votes

Leuke serie. M'n zus raadde me vorig jaar Pretty Little Liars aan en ik had niet verwacht dat ik die serie leuk zou vinden, aangezien het nogal een 'girly' serie is, maar het beviel onverwachts goed. Vandaar dat ik ook The Lying Game ben gaan kijken, van de producers van Pretty Little Liars. Eigenlijk is TLG in veel opzichten iets minder dan PLL - het acteerwerk, de plot, spanning, redelijk oppervlakkige personages - toch vind ik het misschien nog wel leuker dan PLL, wat wellicht komt door het sfeertje wat in de serie hangt, het is een stuk 'luchtiger' dan PLL. Bovendien vind ik dat PLL de rode draad van het verhaal nogal is kwijtgeraakt.
Wat AHWA al zei, was het hele gedoe rond Annie Hobbs wel duidelijk een manier om de serie te stretchen, maar dat kon me niet echt storen.
Ik hoop zeker niet dat deze serie gecancelled wordt en hopelijk komt er een in ieder geval nog een seizoen 3 of 2B.

milannn

• 119 messages
  • 1842 votes

Lying Game decision on hold

ABC Family gaat pas in juni of juli beslissen of ze The Lying Game verlengen. Heb er weinig vertrouwen in...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Cancelled.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Mooi, hoef ik niet meer op te pikken.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.