• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.683 votes
Profile

The Lying Game

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

(afbeelding)

Vandaag was de pilot van deze nieuwe serie te zien. Het (highschool)sfeertje heeft een heleboel weg van Pretty Little Liars en The Vampire Diaries. De pilot is bij mij erg goed in de smaak gevallen en dit is zeker een serie die ik zal blijven volgen.

Nog meer mensen hier die het gezien hebben?

PrinceOfDeath

• 74 messages
  • 253 votes

Ik ga het vanavond een kans geven! Benieuwd.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Even wat info:

Van ABC Family en de maker Pretty Little Liars komt binnenkort de nieuwe serie: The Lying Game (en ja net als vele andere series is deze TV serie ook gebaseerd op een boek.).

Het verfilmde boek, geschreven door Sara Shepard zal vanaf 15 augustus 2011 op ABC family uitgezonden worden. Alexandra Chando speelt de rol van Emma en Sutton. Een Tweeling (ABC heeft er voor gekozen om geen echte tweeling te gebruiken voor de serie, maar net zoals in the Vampire Diaries voor de 2 personen maar 1 persoon (Alexandra) te gebruiken.

Plot: Emma Paxton is opgegroeid in opvangtehuizen en pleeggezinnen. Op een bepaalde nacht toont haar stiefbroertje haar een video van een meisje dat wel erg veel op haar lijkt. Ze gaat op onderzoek uit en komt erachter dat een vrouw genaamd Sutton Mercer haar tweeling zus is. Ze werden na de geboorte gescheiden.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Deze week een keer denk ik, anders in m'n vakantie. Ben hier wel benieuwd naar.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Pilot gezien. Maar manmanman, wat is dit slecht. Inderdaad same ballpark als Pretty Little Liars. Quasi mystery, slecht schrijfwerk en als doelgroep brugpiepers. Dat ABC Family begint wel een infantiele network te worden.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Hmm...echt iets voor mij dus

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zeker, en dat zonder het lullig te bedoelen hoor .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ha, vroeg me al af waar ik Alexandra Chando van kende. Maddie uit As the world Turns! Leuk! Ga maar eens beginnen aan de pilot.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Vond het niet zo heel leuk. Beetje saai, had er meer van verwacht. Te braafjes.

Weet niet of ik dit lang ga volgen. Volgende week nog eens kijken, anders haak ik af.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Echt? Ik had verwacht dat jij het wel wat zou vinden eigenlijk. Vond de hoofdpersoon enorm veel op Elena uit TVD lijken en het hele 'mysterie' erg veel op de manier waarop het gedaan wordt in PLL. Sfeertje was ongeveer gelijk aan allebei die series.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ze lijkt inderdaad erg op Elena, maar ik weet het niet. Vond het mysterie een beetje tegenvallen, wellicht omdat het me nog niet zo wist te boeien. Dat hele 'wisselgebeuren' heb ik ook al vaker gezien, dat ze eventjes van levens ruilen. Misschien moet ik er even inkomen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ach, the Vampire Diaries was de eerste paar afleveringen ook niet zo heel boeiend, dus wat niet is kan nog komen toch?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Bij TVD vond ik wel de personages direct wat boeiender dan hier, maar kan inderdaad nog komen. Het stiefzusje is wel leuk.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

En Maddie uit ATWT is maar dat zeg ik er maar niet bij.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Episode 102 was leuk. Ik blijf het een leuk verhaaltje vinden, dat switch-gebeuren. Emma raakt af en toe in de meest rare situaties en dat zorgt voor wat humor. Verder deze week weer wat meer te weten gekomen over het mysterie en er lijkt meer aan de hand te zijn als wat ik dacht in episode 1. Het heeft echt héél veel weg van Pretty Little Liars en vooral de manier van spanning overbrengen is hetzelfde (inbraken, de laatste 5 minuten spannend maken, geheimzinnigheid, liegen, etc..)

Tot nu toe erg leuk en ben alweer benieuwd naar volgende week!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Klinkt goed, heb altijd wel een zwak voor dit soort series. En Alexandra is een hele mooie meid, reden genoeg dus om te kijken. Ga er denk ik vanmiddag aan beginnen, als mijn oppaskindje slaapt

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Same here, kids in bed, ik PLL en The Nines Lives of Chloe King terugkijken, en misschien red ik TLG ook nog.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Net de eerste twee afleveringen gekeken en ik vond het erg leuk. Typisch weer een serie a la Pretty Little Liars, maar daar heb ik totaal geen moeite mee en Alexandra is een plaatje om naar te kijken. Wat een leuke meid is dat toch! De rest van de cast vind ik ook prima, nog even wennen maar dat komt wel goed. Verhaallijn is boeiend, spannend maar ook veel 'soap' gehalte en daar ben ik altijd gek op.

Ga het dus zeker verder volgen, leuk!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik denk dat ik ga afhaken. Aflevering 3 en nog steeds boeit het me weinig tot niets. Het duurt heel lang (of lukt helemaal niet) voordat ik echt 'in' een aflevering zit en ik word steeds ongeinteresseerder. Jammer, maar helaas. Misschien dat ik over een paar weken het nog een kans geef en een paar achter elkaar probeer te kijken, maar dit werkt niet.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Dat is inderdaad jammer Eline. Ik blijf het erg vermakelijk vinden en veel gelijkenissen zien met PLL. Ook aflevering 3 vond ik weer erg leuk. Enige nadeel van de serie vind ik dat de volwassen mannen allemaal heel erg op elkaar lijken (de vaders, broers enzo dus). Af en toe moet ik echt even terugspoelen en kijken van: 'Wie was dat ook alweer?'

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ken na drie afleveringen alleen de namen Sutton en Emma en verder weet ik niet wie wie is. Schiet lekker op.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Heb nu vier aflevering gezien en vind het nog steeds erg leuk! Personages zijn boeiend en vooral Emma, Lauren en Madeline vind ik erg leuk om naar te kijken. Ethan is gewoon een schatje en Kristin ook. Ben erg benieuwd hoe het plot in elkaar steekt, vooral ook met de vaders van de meisjes. Tot nu toe blijft het ook erg boeiend om te volgen en er gebeurd voor mijn doen genoeg. Een serie hoeft natuurlijk ook niet altijd diepgaand te zijn om interessant te blijven.

Ik vind het leuk en Alexandra Chando blijf ik een toppertje vinden, wat een heerlijke meid is dat toch en ze speelt beide rollen nog goed ook.

Op naar de volgende episode

ja ik vind het ook erg leuk en best origineel met die verwisseling...en vraag me ook inderdaad af hoe het in elkaar zit...vind ook de vriendinnen en het zusje leuk en natuurlijk Ethan!!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

Een serie hoeft natuurlijk ook niet altijd diepgaand te zijn om interessant te blijven.

Helemaal mee eens.

stinissen (crew films & series)

• 23440 messages
  • 76926 votes

Ik heb ook de eerste vier afl gezien maar het is mijn allemaal iets te lief.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

105 was weer een leuke episode. Prom was nice en ook fijn dat we weer wat meer te weten zijn gekomen over Emma en Suton's moeder. Ik ben nog steeds erg tevreden over deze serie. Hopen dat het blijft zoals het nu is en dan is Melanie blij.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik vond 105 ook erg vermakelijk. Je krijgt wat meer te zien over de moeder van de meisjes, en het suspense gehalte neemt iets toe. Prom zag er leuk uit, heerlijk sfeertje ook altijd op zo'n highschool. Het moment dat Emma en Ethan eindelijk toegaven aan elkaar vond ik goed in beeld gebracht, heerlijk cheesy maar ik hou daar wel van!

Ben nog steeds erg weg van deze serie, misschien nog wel meer dan Pretty Little Liars. Vind het verhaallijn leuker en ben helemaal weg van Chando, dus ik geniet hier steeds meer van

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Fijn dat ik niet de enige ben! Ik vind het ook nog steeds erg leuk allemaal. Kende Chando nog helemaal niet, maar vind haar ook erg leuk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Goed nieuws dan dames. ABC bestelt 12 extra episodes voor the Lying Game (brengt het totaal op 22). Hoe dat in het schema gaat passen is nog onbekend. Nine Lives of Chloe King is gecancelled, mogelijk krijgt The Lying game die slot.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dat is zeker goed nieuws, leuk

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.