• 178.061 movies
  • 12.207 shows
  • 33.978 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.784 votes
Profile

Victorious

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Kjoet.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Eindelijk weer eens een paar afleveringen tegengekomen die ik nog niet had gezien. Zojuist de episode gekeken waar ze een film hebben gemaakt en vervolgens naar een talkshow gaan, en de 'Victorious film' Freak the Freak out. In het Engels nog wel! Zo leuk!

Ennnn... Beck is eigenlijk best een lekker ding.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Die mash-up aflevering met iCarly is geweldig!!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Heb nog 5 nieuwe afleveringen gevonden geloof ik, ben erg benieuwd. Allen seizoen 2, daar heb ik geloof ik nog niets van gezien. Nu nog even snel de eerste episode kijken, morgen de rest.

Wel een groot verschil tussen seizoen 1 en 2, ze lijken paar jaar ouder, wat bij die irritante poppengast wel een voordeel kan zijn.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

De aflevering waarin ze opgesloten zitten in een caravan was...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Vooral Jade.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

De nieuwe 'April Fool's' aflevering is briljant Met cameo's van Drake Bell, Dennis Haskins (Saved by the Bell) en Jerry Trainor (iCarly)!

Echt een hoogtepunt voor de fans, compleet over de top.

DieselWalker

• 21 messages
  • 0 votes

Leuke serie altijd grappig 4*

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Even bumpen hoor.

De afgelopen weken alle seizoenen er doorheen gejaagd, omdat ik het eens goed achter elkaar wou kijken zonder Nederlandse nasynchronisatie. Ik moet zeggen dat dit een erg fijne serie is. Het enige minpunt is dat alles veel te snel opgelost wordt en personages er geen buil aan kunnen vallen wat hun overkomt.

Ik had dan ook graag een betere karakterontwikkeling gezien en lopende conflicten, maar goed het blijft een tienerserie.

Eindstand is het jammer te noemen dat deze serie is gecanceld, tevens is Jade uitgegroeid tot mijn favoriet. Eén van de weinige personages waarbij wel een lichte karakterontwikkeling is te zien.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.