• 178.061 movies
  • 12.207 shows
  • 33.978 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.784 votes
Profile

Victorious

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

(afbeelding)

Nog iemand die deze briljante serie kijkt / heeft gezien?

Victorious is een Amerikaanse televisieserie, die uitgezonden wordt op Nickelodeon. Het programma is gericht op tieners en kinderen. De serie maakte zijn debuut op 27 maart 2010, direct na de Nickelodeon Kids' Choice Awards 2010. De serie is bedacht door Dan Schneider en de hoofdrol wordt vertolkt door Victoria Justice. Ze speelt Tori Vega.

Tori is studente op de Hollywood Arts High School. Ze heeft hier te maken met allerlei typische personages, waaronder een Robbie een jongen die een nerd-achtig karakter heeft en altijd een handpop bij zich draagt. Typerend aan series van Schneider, is dat er altijd rivaliteit heerst tussen bepaalde personages, zoals de relatie tussen Tori en Jade, die altijd stroef verloopt.

Met de bloedmooie Victoria Justice en Ariana Grande en verder heerlijk aangevulde cast met sterke flauwe acting en natuurlijk Dan Schneider. O.a bedenker en schijver van het briljante iCarly ( ) en aardige Drake & Josh. Heerlijke humor!!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Briljant is het zeker niet, zeker die gast met die buikspreekpop niet, maar de dames zijn easy on the eyes.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Die krullenbol met zijn pop is storend, de oudere zus ook, maar de rest is zeker leuk.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Briljant is het zeker niet

Welles . Victoria en Ariana zijn niet alleen easy on the eyes maar weten dit soort droge komedie perfect te dragen en dan natuurlijk nog Sikowitz (net weer geweldig in 'Bird scene' episode). De rest staat alleen in dienst van hen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

jeroentjuhhhhh wrote:

(quote)

Welles . Victoria en Ariana zijn niet alleen easy on the eyes maar weten dit soort droge komedie perfect te dragen en dan natuurlijk nog Sikowitz (net weer geweldig in 'Bird scene' episode). De rest staat alleen in dienst van hen.

Nou, als je een aflevering ondertitelt en dus een uur of vier vijf bezig bent met 1 aflevering, merk je wel dat het toch niet zo briljant is

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Het hoeft toch niet meteen vol referenties, woordgrapjes, inside jokes, diepere lagen bladiebla te zitten om briljant te zijn, wat mij betreft . Die zogenaamd ''briljante'' serie 'Chuck' bijvoorbeeld, boring as fuck.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nee, beetje het euvel van dit soort series. Al blijkt wel door dit soort series dat we erg gezegend waren met Hannah Montana. Delivery van Cyrus was geniaal, en in mindere mate Earles en Osment. Ondanks de kindgerichte doelgroep wist het daardoor toch ook erg prettige adult comedy te zijn. Hannah Montana was de uitzondering op de regel, zo ver is duidelijk voor mij.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Tonypulp wrote:

Het hoeft toch niet meteen vol referenties, woordgrapjes, inside jokes, diepere lagen bladiebla te zitten om briljant te zijn, wat mij betreft . Die zogenaamd ''briljante'' serie 'Chuck' bijvoorbeeld, boring as fuck.

Moet je eens een seizoen van Arrested Development kijken, dan zie je het verschil wel

Beste comedy die er is.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Zal ik doen, na deze en iCarly . Al zie ik hier wel vaker hypes rond series die he-le-maal niks zijn wat mij betreft..

AD zal ik iig een goede kans geven

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Dit uberhaupt vergelijken met een chuck. Dit is gewoon een dertien in een dozijn serietje voor de KIDS kanalen. En als je het luchtiger wil dan Chuck ga dan een HIMYM of een Rules of Engagement kijken maar dit is rubbish.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ik vergelijk de series niet..

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Als je dit leuk vindt om te kijken is Chuck idd niet best .

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Klaar met seizoen 1 Kan de tweede nog niet vinden. In het midden zaten een drie of vier mindere afleveringen, maar het begin en het einde zijn echt geweldig.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het lijkt wel of op nickelodeon elke keer dezelfde afleveringen worden uitgezonden, die waar Tori een hond moet spelen, en die waar ze de vogelscene speelt.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Bird scene . Nickelodeon is sowieso onbegrijpelijk, zenden ook al tijden één seizoen uit van iCarly...terwijl er toch echt 3 zijn.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Sowieso telkens die 'Nederlandse' versie, wat echt vreselijk irritant is.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

's Nachts is dan wel weer de Engelse

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Begonnen met het tweede seizoen. Opener is erg leuk

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Elineloves wrote:

Het lijkt wel of op nickelodeon elke keer dezelfde afleveringen worden uitgezonden, die waar Tori een hond moet spelen, en die waar ze de vogelscene speelt.

Even toevoegen: Tori met het lelijke, vastgelijmde masker op haar gezicht. Nickelodeon moet eens wat meer afwisselen.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Hahah .

De 5 eerste afleveringen van seizoen 2 heb ik er al weer even opzitten, nu is het wachten op de rest!

DryYoshi

• 1 messages
  • 0 votes

AHWA wrote:

(quote)

Nou, als je een aflevering ondertitelt en dus een uur of vier vijf bezig bent met 1 aflevering, merk je wel dat het toch niet zo briljant is

Ik heb zelf alle afleveringen ondertiteld en vind de serie hartstikke briljant. Dan Schneider is mijn idool

En nu maar wachten op Locked Up

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Kijk dit eigenlijk vrij weinig, alleen omdat ik er nooit tijd voor heb maar ik vind het echt heerlijk

Soms lig ik echt in de deuk. Het maakt niet zoveel uit of je de Nederlandse of de Engelse versie hebt want ze zijn beide erg leuk.

Maar als ik kijk, dan komen elke keer dezelfde afleveringen helaas. Dat heb ik altijd

ICarly vind ik ook erg leuk, maar daar kijk ik wel liever de Engelse versie

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik heb gisteren zo'n 12+ episodes aangezet om op te nemen, zal wel allemaal dubbele hebben maar ach, de eerste had ik in ieder geval nog niet gezien. Leuk om een paar achter elkaar te kijken.

Begin Elizabeth Gillies ook steeds leuker te vinden.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Avan Jogia als Beck vind ik ook best een lekkerding hoor!

Matt Bennett als Robbie is ook best cute.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat is de enige reden waarom ik zou overwegen niet te kijken, die irritante vent met zijn pop. Vind hem echt niet grappig. Dan liever die neger.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Haha, oke. Die pop is idd best erg, maar vind hem wel lief opzich.

Die neger vergeet ik altijd, hij voegt ook eigenlijk niks leuks toe aan de serie.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik kijk nu de OV en ik moet echt wennen aan de stemmen, die NL stemmen zitten er ingebrand ofzo. Klinkt echt raar nu. Stomme nasynchronisatie.

supadragon8

• 133 messages
  • 694 votes

Leuk maar net zoals alle programma's op Nickelodeon komen elke dag zowat dezelfde, op teennick komen nieuwe ze zijn blijkbaar te lui om meer voice overs te doen

en ariana grande is mijn droom vrouw

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Volgens mij heb ik alles van het eerste seizoen wel gezien. Tijd voor nieuwe.

supadragon8 wrote:

en ariana grande is mijn droom vrouw

Kunnen we handje schudden.

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

(afbeelding)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.