- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Dit Was Het Nieuws
Dit Was Het Nieuws
depri83
-
- 6802 messages
- 1490 votes
Ja zo'n dikke nietsnut met van die nep-emotionele jankmuziek.
.

Daar kan over gediscussieerd worden, echter het is hier geen muziekmeter.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Best knap als je niet weet wie Tim Knol is. Nooit naar de radio geluisterd of op een festival geweest? Nep-emotionele jankmuziek is ook zo'n beetje het laatste waarmee ik de muziek van hem zou willen omschrijven.
Vond beide gasten trouwens erg goed. Zeiden veel meer dan veel andere gasten en waren nog grappig ook. Goed dat het programma hetzelfde is gebleven bij RTL.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Haha uiteraard. Maar hecht vooral niet teveel waarde aan een mening van iemand die er niet van houdt en niet naar luistert, hoor
.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
Tim Knol kende ik ook niet, maar Jelle Brand Corstius had 2 jaar lang allemaal documentaires over Rusland waar hij met de trein doorheen reed toen, was heel interessant....en nu weer 2 leuke nieuwe russische woorden geleerd om vriendje mee te verrassen hahaha
en die pvv-er die trap geeft aan moslima was echt hilarisch
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Best knap als je niet weet wie Tim Knol is.
Ik vind het toch echt nog knapper om JBC niet te kennen...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind het toch echt nog knapper om JBC niet te kennen...
Als je Zomergasten nooit hebt gezien...
Ik kijk sowieso bijna geen tv buiten sport, wat actualiteiten en heel soms een incidenteel programma als DWDD of DWHN.
En in tegenstelling tot films en games hou ik me totaal niet bezig met de nieuwste muziek, dus geen idee wie die Knol moet zijn 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Dit moet zo'n beetje het beste programma zijn dat ooit op RTL4 is uitgezonden.
Raul Heertje. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nieuwe aflevering is best geinig (net gezien). Het valt me wel op dat ik me begin te storen aan Acda, die regelmatig geforceerd zit te doen en daardoor niet echt grappig is.
PS: Die opmerking over Lucille Werner 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
De manier van articuleren maakt Acda al briljant. Laat 'm maar lekker doorgaan zo
. Geweldige aflevering weer.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik vind Acda ook top! Nu bezig met de laatste aflevering, erg leuk maar alweer met enorm slechte gasten..
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja, wanneer komen er wat leukere gasten? 1 of andere tv kok en de voorzitter van omroep Max...
Wanneer nodigen ze Derksen en vd Gijp ofzo eens uit? 
Sannz
-
- 30 messages
- 0 votes
Die Lucille Werner opmerking was zo ongepast, damn
. Verder weer genoten van Raoul en begin daarnaast steeds meer te wennen aan Thomas Acda. Vind hem erg grappig, maar daarnaast lijkt het alsof hij constant dronken is. Toch blijft het het enige programma waar ik voor thuis blijf.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Inderdaad. Dat vind ik heerlijk om te zien, zo'n Acda die articuleert alsof ie een kratje teveel op heeft
.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Ja, wanneer komen er wat leukere gasten? 1 of andere tv kok en de voorzitter van omroep Max...
Ik ben juist wel blij met de wat saaiere gasten, dit geeft Acda en Heertje wat ruimte. 'Leuke' gasten waren in het verleden vaak helemaal niet zo grappig.
MB23
-
- 25 messages
- 75 votes
Ik ben nu de aflevering van afgelopen zaterdag aan het kijken maar de eerste helft is wel heel zwak...
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
De gasten mogen natuurlijk niet leuker zijn dan de vaste penalleden. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat is Derksen dan ook niet. Nog nooit zo'n awkward delivery gezien. Nee, laat het maar lekekr de Acda en Heertje show blijven.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Gelukkig zijn ze nog net zo scherp als ze altijd waren. Ik was daar wel een beetje bang voor aangezien het op RTL4 wordt uitgezonden nu, na het programma 'De pantoffeldiertjes tegen de amoebes'. De reclame valt ook alles mee. Chapeau! En Acda voor Van der Wal vind ik ook een goede ruil. Acda vind ik gewoon ook harstikke grappig en zorgt weer voor een frisse wind. Van der Wal's nieuwe programma Comedy Live is overigens geen fuck aan.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De gasten mogen natuurlijk niet leuker zijn dan de vaste penalleden.
Ik mis alleen bij die hele duffe gasten de interactie met Heertje en Acda. Nu is het vooral een two men show. Je hoeft ook niet wekelijks geweldig grappige gasten te hebben, maar dit seizoen heb ik nog niet 1x leuke gasten gezien.
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2253 votes
De gasten hoeven ook niet per se grappig te zijn, als ze maar gewoon iets te zeggen hebben. Zoals in die ene aflevering met die mevrouw die tegenover Theo Maassen zat (ben d'r naam kwijt): niet zozeer grappig, maar wel een goede toevoeging! De gasten in dit seizoen zijn gewoon ontzettend saai. Heertje en Acda zijn wel leuk. De grappen van Harm tussendoor vind ik over het algemeen van wat minder niveau dan bij de Tros.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
De reclame valt ook alles mee. Chapeau!
Ik wist niet wat ik zag, één keer maar!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Net even de laatste aflevering van dit seizoen teruggekeken. Niet de beste zullen we maar zeggen, ondanks dat ik wel een paar keer moest lachen. Dat stuk over Saudische vrouwen en autorijden was leuk en op het einde ook gelachen om de foto's (Feyenoord supporters niet tevreden over nieuw bestuur en Pedo-club Martijn viert voortbestaan vereniging
)
Toch wel fijn dat DWHN weer terug is. Hopelijk volgt er een nieuw seizoen na de zomer.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes

eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
De tirade van Heertje over Wilders, onovertroffen. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
(Feyenoord supporters niet tevreden over nieuw bestuur en Pedo-club Martijn viert voortbestaan vereniging
)
Epic inderdaad
. Maar de Wilders tirade van Heertje was echt het hoogtepunt van de avond. Geweldig. Voor de rest weinig kwaliteits televisie maar DWHN maakt toch zoveel goed.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Dat is Derksen dan ook niet. Nog nooit zo'n awkward delivery gezien. Nee, laat het maar lekekr de Acda en Heertje show blijven.
Jij met je deliveries telkens. Je had postbode moeten worden. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
. Of Karl Malone.
Dat is dan een woord waar ik echt geen Nederlandse benaming voor kan vinden. Als je er één weet graag, maar waag het niet om met (af)levering aan te komen
.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Bezorging. 
Tja, soms is het Nederlands niet zo mooi. Heeft vooral met timing te maken. Maar dat is ook een Engels woord. 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Die Raoul. Het woord marokkanen valt en meneer moet meteen weer een politiek statement maken. Je zag hem al zo glazig kijken toen meneer de stuntman aan het woord was. Je kon zien dat ie het weer genadeloos recht ging lullen. Kan vaak om hem lachen maar hij moet eens kappen met die politieke statements te maken in een programma als dit. We weten nu wel dat niet elke marokkaan een crimineel is en dat er zo veel meer goede als slechte zijn. Dat hoef je niet in bijna elke uitzending te verkondigen.
De Henny Huisman grap