- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Dit Was Het Nieuws
Dit Was Het Nieuws
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
De goden zij geprezen dat dit programma weer terug op de buis is. Nog niet eens in supervorm maar ik zat toch al weer een paar keer te schateren. Een regelrechte schande dat we hier zo lang op hebben moeten wachten!
Als je aan mijn vriendin komt, kom je aan mijn zus!
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Jan Jaap vervangen? Neeeeeeeeeeeeeee!
Ik hou wel van Jan Jaap's droge humor. Over het algemeen vond ik hem grappiger dan Raoul.
Desalniettemin ga ik kijken. Maar niet op die website, want m'n silverlight plugin blijft crashen, ook na reinstall.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Leuk! Ik kijk dit al vele jaren en ik heb de nieuwe aflevering vanavond maar even teruggekeken.
Hele vooruitgang dat de ongrappige Jan Jaap van der Wal vervangen is door Thomas Acda.
De humor was weer lekker scherp en pittig. Wel vond ik dat Acda iets te overdreven zichzelf probeerde te profileren. Maar gelukkige zijn ze weer terug, da's het belangrijkste. Nooit begrepen waarom 1 van de weinige echt grappige programma's van de tv moest.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Acda vind ik nog niet compleet top, maar Heertje blijft een komisch genie. En alleen Harm kan zo droog zulke fantastische one-liners oplezen, toch weer genoten gister.
Dat vrouwtje naast Raoul trouwens, met haar 'biljard Amerikanen', en ze meende het ook nog 
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Dat "vrouwtje" was wel een van onzer betere actrices.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Tja, ik kende haar niet, maar ik geloof je graag.
Blijft een domme opmerking.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heb aflevering 2 ook net even teruggekeken. Was best leuk met vooral weer een geweldige Heertje.
Acda is wel aardig, maar overdrijft een beetje teveel. Ging ook veel te lang door over Komt een vrouw bij de dokter.
Ik ben zaterdagavond meestal niet thuis, maar sowieso is het heerlijk om het via internet terug te kijken, zonder reclame.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Mooi dat ze weer in de originele bezetting zijn. 
Heb het alleen nog niet gezien. 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ik vind die chagrijnig-beteuterde harses van Acda juist heerlijk. 
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Ook al heeft v/d Wal inmiddels veel meer afleveringen gemaakt, ik vind Acda nog steeds "de echte".
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Acda en Edens vind ik top
Jammer dat Heertje niet is weggegaan ipv Van der Wal, vreselijke kerel bweh
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2253 votes
Nee joh, Heertje is echt een hilarische kerel. Hij moet wel nog even op gang komen dit seizoen, maar ik heb 'm altijd het grappigst van het stel gevonden. Acda is ook leuk erbij.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heertje is de leukste van het hele programma. Lekker droog, lekker cynisch maar wel scherp en onderbouwend.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Tegenwoordig worden een hoop kinderen gepest op hun Facebook. Vroeger kenden we dat niet. Toen sloegen we gewoon iemand na de les met een boek in zijn face

depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
"Die Duitsers schijnen niet tegen komkommer te kunnen. Als we dat 60 jaar geleden hadden geweten!" 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Heertje is briljant. Helemaal krom gelegen door zijn langgesponnen avatar theorie. En toen wash et al tijd voor het eerste reclameblok
.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Begin me een beetje te irriteren aan Acda. Hij maakt er echt een one man show van. Hij lijkt zichzelf ook erg leuk te vinden. Heertje kan ik ondanks zijn allesbehalve subtiele politieke voorkeur beter pruimen.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Vind Acda stukken beter dan zijn voorganger Jan Jaap van der Wal. Combinatie Heertje - Acda vind ik erg geestig. Kan er smakelijk om lachen.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Geweldige 3e aflevering. Bromet is een held en Heertje in supervorm. Datzelfde geldt zeker ook voor de tekstschrijvers, de ene komkommergrap was nog beter dan de andere 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes

De nieuwe schijnt hilarisch geweest te zijn. Straks maar eens opzetten!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Net teruggekeken, was best vermakelijk.
Maar waarom zoeken ze niet eens leukere gasten die tenminste wat durven te zeggen en ook wat komisch talent hebben?
Vanavond zaten er (als ik het goed hoorde) ene:
Tim Knol & Jelle Brand Corsius
Werkelijk waar nog nooit van gehoord en grappig waren ze ook niet. Het moet toch van Heertje komen en met de droge tussen opmerkingen van Harm Edens. Acda is bij vlagen geinig, maar was ook in aflevering 4 soms wat geforceerd aan het doen.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Jelle Brand was best geestig anders, die Tim Knol snap ik ook niet nee 
Ik haat Nederlandse tv en muziek en zelfs ik kende ze 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Kan je me vertellen wie zij zijn? Die Knol was 21 jaar. Volkszangertje ofzo? Heeft denk net 3 zinnen gezegd die uitzending.
Ik moest trouwens wel lachen om dat stukje over Ron Boszhard haha.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ja zo'n dikke nietsnut met van die nep-emotionele jankmuziek. Die andere is de presentator van Zomergasten als het goed is.
Het is ook wel lastig om naast Heertje te gaan zitten en grappig te lopen doen, je verbleekt nogal
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ah, op die manier. Nou, ik luister maar heel beperkt naar Nederlandstalige muziek en Zomergasten nog nooit gekeken.
Ik snap ook wel dat Heertje overtreffen niet lukt, maar als je geen enkel komisch talent hebt of niks durft te zeggen, blijf dan liever weg.
Maar complimenten voor DWHN, blijft leuk en 1 van de weinige programma's die lekker politiek niet correct zijn.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Ah, op die manier. Nou, ik luister maar heel beperkt naar Nederlandstalige muziek...