• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.991 actors
  • 9.370.972 votes
Profile

HBO

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Ik zal wel te goedgelovig voor deze wereld zijn. Ik had verwacht dat ze zoiets eerst onderling achter de schermen zouden bespreken voordat het naar buiten kwam.

Baal er wel stevig van. Dit was toch de voornaamste reden dat ik deze week een mobiel abo van KPN afsloot. Die andere pakketten interesseren me niet.

John Milton

• 24220 messages
  • 13384 votes

Ik ben benieuwd in hoeverre KPN dit wist. Het zou zomaar kunnen dat KPN het ook vanmiddag in het nieuws vernam. Op het kantoor in Amersfoort waar ik werk, wist in elk geval niemand het, wij lazen het op Tweakers. Of de top zoiets weet, daar kom je moeilijk achter.

Ik vind het ook jammer, al had ik al KPN compleet vóórdat HBO een optie was, vanwege de verdubbeling van de data, belminuten en gratis onderling bellen. Maar ik zou ook zonder internet van KPN niet snel meer weggaan met mijn mobiel. Ik wil dat netwerk en vind dat ze de laatst jaren erg innovatief bezig zijn. HBO was een cherry, zo goed werkte het nu ook weer niet die app, en het ontbreken van eerdere seizoenen/series was me vaak een doorn in het oog.

Balen doe ik, en het is qua legaal aanbod een stap in de verkeerde richting, lijkt het. Maar we gaan het zien, wat ze met al die licenties gaan doen.

KPN kennende zullen ze graag de klanten blijven binden, dus ik wacht het af. Maar ja. Ze kunnen hier zo te zien weinig aan doen. Eerst even bezinnen, lijkt me.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

KPN heeft ook Videoland, wellicht kun je die dan per 1-1 gratis krijgen.

John Milton

• 24220 messages
  • 13384 votes

Het kan geen kwaad om de suggestie te doen natuurlijk, maar op dit vlak ben ik ook gewoon een klant van KPN. Geen werknemer. Niet mijn straatje

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Zo bedoelde ik het ook niet richting jou hoor, wist niet dat je er werkt.

Mijn HBO is inmiddels actief. Nu maar héél rap aan Game Of Thrones beginnen nu het nog kan... Nog nooit iets van gezien.

John Milton

• 24220 messages
  • 13384 votes

Oh no worries

Maar dat valt me mee, best snel. Overigens stond er op de startpagina van het KPN intranet ook al dezelfde dag een verklaring. Met ongeveer deze info. Dus ze reageren er wel op, al is er in feite nog niets bekend behalve wat we al wisten....

Benieuwd wat je GoT gaat vinden. Ik was er zelf behoorlijk gek van!

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

John Milton wrote:

Benieuwd wat je GoT gaat vinden. Ik was er zelf behoorlijk gek van!

Valt me tot nu toe (ep 2) niks tegen, ook al zijn al die lastige namen en vele gezichten nog wat duizelingwekkend.

John Milton

• 24220 messages
  • 13384 votes

Dat went snel genoeg! Na nog een paar epi's zit dat er redelijk in...

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Het zit wel echt goed in elkaar en ziet er prachtig uit! En Emilia Clarke leer je zo ook van een heel andere kant kennen.

horizons

• 5687 messages
  • 2402 votes

De boeken zijn beter.

John Milton

• 24220 messages
  • 13384 votes

Ik redeneer zo: ik heb 1000+ goede boeken. Geen duizend+ goede series. Dus waarom die serie laten spoilen? Beter een ander goed pakken en de serie onbevangen kijken

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik ben benieuwd wat het aanbod zal zijn in Nederland. Het was gisteren ook door John Milton gemeld in het topic: Video on demand - VOD

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Ah, excuus. Niet gezien.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Prijzen verhogen daar is Ziggo erg goed in.

Timothyvdmeer

• 1540 messages
  • 2391 votes

kappeuter wrote:

Prijzen verhogen daar is Ziggo erg goed in.

dat zeker maar klantvriendelijk ho maar.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Bij Film > Algemeen > Video on demand - VOD:

Heb jij al iets opgevangen over de uitkomst van de KPN/HBO-saga, John Milton? Blijft wel erg lang stil.

John Milton

• 24220 messages
  • 13384 votes

alleen over hoe Ziggo het oplost, niet over wat er overblijft voor de rest! Maar Ga er maar rustig vanuit dat het als zender niet meer uitgezonden zal worden door de andere ISP's. wellicht dat er een licentie voor enkele shows uit te persen valt in een VOD constructie, maar volgens mij is het exclusief, de deal die Ziggo heeft,

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Ik denk inderdaad dat ze HBO op hun buik kunnen schrijven. Ik bedoel vooral: wat zullen ze gaan aanbieden aan de mensen die HBO in hun KPN-pakket hadden?

John Milton

• 24220 messages
  • 13384 votes

Daar is idd nog niets over bekend. Maar ik verwacht dat ze wel in onderhandeling zullen zijn met bijvoorbeeld Videoland of film 1oid, die laatste is sinds vorig jaar niet meer van Liberty Global, maar Sony Pictures Entertainment Benelux B.V. Netflix lijkt me niet te porren voor zoiets, maar je weet het nooit.

We zullen er eind november, begin december wel wat van horen, neem ik aan. Nu was ik al 'KPN Compleet' voor HBO überhaupt een optie was, het kwam erbij als een perk. Zal er zeker niet voor opstappen, aangezien ik HBO als losse dienst niet af zou nemen door de brakke apps, gebrek aan eerdere seizoenen van hun eigen content en matige DTS en DD 5.1 ondersteuning.

Desalniettemin zou het leuk voor ons zijn (en smart business voor KPN als ISP) als er wat voor in de plaats komt voor de filmliefhebber.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Een van die twee zou fijn zijn inderdaad. Geen must, maar gratis meer films kunnen zien is altijd mooi meegenomen.

Van GoT staan trouwens netjes alle zes suezoenen erop, niet alleen de laatste.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ziggo laat klanten drie maanden gratis naar HBO kijken | Totaal TV - totaaltv.nl

Ziggo-klanten die op dit moment bij het kabelbedrijf het aanvullende tv-abonnement TV Royaal afnemen, kunnen de eerste drie maanden gratis naar films en series van HBO kijken.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Prijsverhoging Ziggo Connect&Play Max door HBO | Totaal TV - totaaltv.nl

Ziggo Connect&Play Max kost vanaf 1 februari geen €77,95 maar €79,95 per maand. De verhoging van twee euro per maand is gelijk aan de prijsverhoging die Ziggo op 1 januari naar de rebranding van het extra tv-abonnement TV Royaal naar Ziggo Movies & Series XL doorvoerde. Reden voor de prijsverhoging is het HBO-content dat Ziggo vanaf 1 januari in Nederland als enige aanbieder - en dus exclusief - in deze abonnementsvorm aanbiedt. Ziggo Movies & Series XL is onderdeel van het triple play-abonnement Ziggo Connect&Play Max.

Begrijp ik het nu goed dat als je in Nederland HBO wil kijken je dus gebonden bent aan specifiek Ziggo abonnement van €79,95 per maand...?

Niet dat ik het van plan was, maar dan zeker niet...

John Milton

• 24220 messages
  • 13384 votes

sowieso staat die exclusiviteitsdeal me dermate tegen, dat ik iedereen ervan af zou proberen te praten.

Majestics

• 322 messages
  • 43 votes

Aangezien er toch al een Ziggo-discussie gaande is hier vraag ik het maar hier. Klopt het ID nu gratis is voor elke Ziggo-klant? Ik heb de meest basispakket van Ziggo die er bestaat maar inmiddels kan ik gewoon ID kijken en is het toegevoegd bij 'standaardzenders' op de Ziggo-site.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

kappeuter wrote:

Begrijp ik het nu goed dat als je in Nederland HBO wil kijken je dus gebonden bent aan specifiek Ziggo abonnement van €79,95 per maand...?

Nee volgens mij kun je bij elk Ziggo abonnement, voor 12 euro extra het "Movies & Series XL" pakket afnemen waar HBO in zit. Als ook een soort "netflix light" met wat series en films, en enkele tientallen extra zenders.

Ik wil nog steeds Game of Thrones liever legaal kijken, maar 12 euro per maand voor 1 serie is wel wat pittig

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Jordy

Ah ja, op die manier. Nee dan zou ik 't ook niet nemen als ik jou was.

Als HBO nou Netflix+ zou zijn, dan was het ander verhaal. De betere series en de betere films, voor 10 euro ofzo. Maar helaas...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.