• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.991 actors
  • 9.370.972 votes
Profile

HBO

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Waarschijnlijk kent vrijwel iedereen het televisie netwerk HBO van Sex and the city, The Sopranos e.d.

Nu vind ik veel van het door hen geproduceerde materiaal erg goed en ik ben opzoek naar adviezen voor series die ik kan gaan kijken nadat ik The Sopranos heb afgerond.

Wat vonden jullie de beste/leukste serie? Welke biedt het meest waar voor zijn geld?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

True Blood

Band Of Brothers

Eastbound & Down

Bored To Death

Entourage

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nice, wel welkom dan In Treatment dan op de buis komt. Kan dat verschrikkelijke In Therapie gelijk zijn biezen pakken. Al belachelijk dat dat best goed bekeken wordt eigenlijk als je een veel betere counterpart ter beschikking hebt.

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Te hopen dat het niet alleen een ziggo-dingetje (ik woon in UPC-gebied) blijft, maar dat zal wel niet. Verder uitstekend nieuws natuurlijk.

Mirandak

• 110 messages
  • 163 votes

HBO in nl zou ik erg op prijs stellen, maar aangezien ik in een Delta gebied woon, kan dat bij mij nog wel eens heul erg lang gaan duren...........

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat zal met Delta wel weer een probleem worden ja .

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Succeszender HBO komt naar Nederland - DePers.nl

Hmm, vooralsnog alleen via Ziggo.

Decec

• 6741 messages
  • 8581 votes

In Overigen > Televisie > Film1:

Er komt nieuw zenders bij, Ziggo heeft 3 drie kanalen HBO HD voor topfilms en series.

Geen gratis.

HBO zenders

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

In Overigen > Televisie > Hbo bij Ziggo:

Zal het wat worden? 3 kanalen HBO bij Ziggo voor 14,95 euro per maand.

Lijkt mij een overvloed aan herhalingen worden van doorgaans goed te downloaden series aangevuld met wat films en docus.

komerad

• 467 messages
  • 403 votes

14.95 per maand is bovendien niet goedkoop te noemen.

Decec

• 6741 messages
  • 8581 votes

Nee, is niet goedkoop.

Ik vind bij Film1 meer films dan HBO, HBO heeft maar minder 10 films...

Heeft iemand tips?

volgens mij heeft concurrent tussen Film1 en HBO films...

Decec

• 6741 messages
  • 8581 votes

En HBO heeft ook Series, maar bij Moviemeter is niet toevoegbaar...

True Blood

brothers and sisters

Damages

Boston Legal

Merlin

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Mijn HBO favorieten

The Sopranos

The Wire

Game of Thrones

Rome

True Blood

Carnivale

Boardwalk Empire

Deadwood nog niet gezien, maar dat lijkt me ook wel wat. Maar was deadwood niet gecanceled? Kan iemand vertellen of er wel een einde aan is gemaakt, zonder spoilers?

Als je van oorlog miniseries houdt zit je ook goed met:

Band of Brothers

Pacific

Generation Kill

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Geen SFU Glacius? Wat mij betreft het meesterwerk van HBO, samen met The Wire en Deadwood (Sopranos moet ik nog zien en sta op het punt van beginnen). Deadwood gaan kijken (ben het ook weer aan het herzien), geen sluitend einde maar wat mij betreft ook niet de kracht van Deadwood. Dat zit 'm in de performances, de aankleding, personages en de ontwikkeling daarvan, dialoog en gescheld, en de hele Deadwood setting.

Een no brainer. Milch vecht tot de dag van vandaag nog steeds voor een hervatting. Al is ie nu gelukkig weer druk met Luck, ook weer zo'n geweldige serie van zijn hand.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Het programma-pakket van HBO zal dit najaar in nagenoeg heel Nederland zijn te ontvangen!

Na KPN en Ziggo zal ook kabelaar UPC de betaalzender doorgeven. En wel vanaf het derde kwartaal.

Bron / meer info: HBO dit najaar in bijna heel Nederland – Emerce

Decec

• 6741 messages
  • 8581 votes

is niet gratis

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

Ik moet eerlijk bekennen dat ik op HBO al meer films heb gezien dan op de kanalen van Film1. Ondanks de 14,95 euro blijft HBO voorlopig in mijn pakket.

Decec

• 6741 messages
  • 8581 votes

eppo349 wrote:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik op HBO al meer films heb gezien dan op de kanalen van Film1. Ondanks de 14,95 euro blijft HBO voorlopig in mijn pakket.

Hoeveel films (verschillende)? Of heb je alleen TV series gekeken?

Zijn er nieuwe films voorbeeld jaartal 2012?

En HBO gids? Soort filmgids

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

De best lopende serie van HBO op dit moment is Game of Thrones. Kwa films die er nu zijn vind ik Safe House het beste.

Vette docu's hebben ze ook maar overall denk ik wel dat het aanbod vrij matig is.

Ze gaan in Nederland allerlei oude series en films weer naar voren halen en kan je zeker The Wire aanraden omdat dat een van de beste series ooit is.

Eerlijk gezegd vind ik het aanbod op Film 1 groter als het gaat om films, veel verschillende films uit alle streken en dat is bij HBO niet het geval en is ook maar beperkt op dit moment. 20 films bieden ze nu aan en niet de beste titels.

Ik denk zelf dat ze hier in NL gewoon beginnen met oude series als Sopranos en Wre uitzenden en ook met oude films komen.

Ieder zijn ding maar download liever een serie als Game of Thrones dan 14,95 betalen voor een zender waar je maar heel af en toe iets moois op ziet.

Ik heb geen Film 1 mar mijn vader wel en zie regelmatig goede films langskomen.

Decec

• 6741 messages
  • 8581 votes

Ha kijk eens aan, ik blijf Film1....

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

2 projecten waar HBO mee bezig is en waar ik zéér benieuwd naar ben:

American Gods

Naar het boek van Neil Gaiman.

&

Hobgoblin

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

HBO is nu ook beschikbaar via UPC!

Als je het nu bestelt, krijg je het 2 maanden gratis.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

david bohm

• 3074 messages
  • 3439 votes

Heb sinds kort HBO, maak gebruik van de aanbieding bij Ziggo.

Krijg je als abonnee eigenlijk ook een gidsje zoals bij Film1?

Zou ik wel fijn vinden.

Marcellus

• 136 messages
  • 825 votes

Iemand die weet of het HBO GO kanaal voor de PS3 ook ooit in Nederland zal werken? Kan er niets over vinden.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.