- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Penoza
Penoza
Norman Mailer
-
- 873 messages
- 657 votes
Mens, waar héb je het in hemelsnaam over.
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
:'-)
kelama3
-
- 343 messages
- 179 votes
Pardon?
kelama3
-
- 343 messages
- 179 votes
http://forum.fok.nl/topic/2251179/3/25
Gelukkig weet IK wel waarover ik het heb...
bart007bond
-
- 1443 messages
- 350 votes
Geen Nederlandse misdaadfilm of serie kan zonder kleine jongen.
Altijd kippenvel.
Betere aflevering dan de vorige.
Heerlijke cliffhanger weer.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Nou ligt het misschien aan mij hoor... Toen Penoza begon zag ik dat er enkele letters roodgekleurd zijn in de begintitels/namen van de castleden. Dat was in 2008 tot 2013 ook zo bij Breaking Bad ( groen ) ,een van mijn favoriete series..Mmm,dacht ik,grapje misschien,maar in de loop der tijd begon ook het verhaal er sterk naar te neigen. En dan bedoel ik dus: Carmen doet dingen om haar gezin te beschermen, whatever it takes.
Seizoen 4 dan.... Nog steeds keek ik met veel plezier naar Penoza, tot ik John Leddy (zeg eens AAA ) in een rolstoel zag zitten,compleet met zuurstofmaskertje,en... No speech.... Sorry hoor,maar is dit een verwijzing naar de ping ping man in Breaking Bad??
Of ben ik misschien de enige die dit een beetje vreemd vind ...
Zo ja,dan zijn ze dus in mijn ogen niet echt origineel meer denk ik
BB was voor mij super slecht dus als dat zo is zou het mij niets verbazen. Ik snap alleen niet waarom zoveel mensen het altijd leuk vinden om naar drugs gerelateerde series te kijken die meestal uitgemolken worden.
Enfin
Deze serie is prima maar het begint toch wat minder te worden. Ook de toegevoegde nieuwe cast zijn niet zo bijzonder en warempel zie ik aardig wat subplotjes voorbij komen die al gedaan zijn.
Desalniettemin vind ik de serie vermakelijk maar vind Penoza minder goed dan Overspel dat veel meer diepgang heeft en de cast ook niet te groot is zodat het meer boeiend blijft om te kijken.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Desalniettemin vind ik de serie vermakelijk maar vind Penoza minder goed dan Overspel dat veel meer diepgang heeft en de cast ook niet te groot is zodat het meer boeiend blijft om te kijken.
Conspiracy
-
- 99 messages
- 144 votes
Zo beste aflevering van het seizoen. Wat een spanning met een paar mooie wendingen.
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Dat hele gedoe met Boris komt me echt de nek uit.
Conspiracy
-
- 99 messages
- 144 votes
Ik vind het eindelijk tot iets leiden. Maar je hebt wel gelijk, zwakste verhaallijn van het seizoen.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Haha. Ik heb me kapot zitten lachen bij die scene met dat wijf van justitie en die donkere vriend van haar (dat was toch die nieuwe vent van de politie). De meest verschrikkelijke en ook mafste erotische scene van het jaar. Die tong van haar, gatver...
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Agree, thunderball. Het acteerwerk in die specifieke scene was echt van een waardeloos niveau.
Maar laat ik nu niet alleen maar negatief zijn over Penoza, want de laatste (vijf)tien minuten waren gewoon erg vermakelijk.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Ja een verlepte doos wil ook wel eens wat hahahaha.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Boris is het middelpunt, maar daar omheen zit veel meer. Die coach is echt creepy en interessant.
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Vind die Coach juist verre van creepy en interessant. Zijn doel is al duidelijk, en zijn achtergrond al helemaal. De makers proberen hem creepy neer te zetten, wat voor mij totaal mislukt.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Oké, maar vind het wel leuke toevoeging, maar Justine is meest gekke van allemaal.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Vreemd seizoen tot nu toe; verhaallijn 'moeder wil zoon terug' wordt irritant. Als straks die baby naar Berry vernoemd zou worden, zou me dat ook niet meer verbazen. En die oudste zoon, wat blijft ie slecht acteren. Kortom, heb afgehaakt.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik blijf het volgen, bevalt mij gewoon goed.
Noud
-
- 544 messages
- 1156 votes
Penoza IV 1 aflv
Tjeeee..... wat is dat toch met Nederlandse acteurs en series... Er wordt zo slecht geacteerd!\
Nederlandse series zien er zo vaak ongeloofwaardigheid uit. Die Mexicaanse baas, pfff wat probeert men hier nou mee te bereiken? Hem als een echte gangster eruit laten zien. Met zijn hakgrage machette
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Penoza IV 1 aflv
Tjeeee..... wat is dat toch met Nederlandse acteurs en series... Er wordt zo slecht geacteerd!
Nederlandse series zien er zo vaak ongeloofwaardigheid uit. Die Mexicaanse baas, pfff wat probeert men hier nou mee te bereiken? Hem als een echte gangster eruit laten zien. Met zijn hakgrage machette
Wat vindt je wel leuk dan?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik blijf het steeds leuk vinden, en ook reuze spannend. Ik ben nog steeds een fan.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Brrr... saai hoor, 't hele seizoen draait om...
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Boris staat centraal ja, maar er gebeurd genoeg er om heen.
Noud
-
- 544 messages
- 1156 votes
Wat ik wel leuk vind: The Wire/Sopranos/House of Cards/Fargo/Narcos/True Dective/Breaking Bad/Califoronaction/Six Feet Under
baspls
-
- 4118 messages
- 1673 votes
Onderweg naar vakantie alle seizoenen gekeken. Meesterlijke serie van ongeëvenaard niveau in Nederland. Het bewijs dat er ook best goed geacteerd en geschoten kan worden in Nederlandse tv-series. Erg leuk hoe de serie aan de ene kant typisch Nederlands en aan de andere kant juist erg internationaal is. Leuke personages en een erg spannend verhaal. Op de website van de serie en op npo.nl kun je nog steeds gratis de hele serie kijken.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hitserie Penoza neemt afscheid met serie 5 én film | AD.nl
De opnames voor Penoza 5 zijn in volle gang. De serie wordt vanaf september uitgezonden op NPO 3.
(verwijderd)
-
- 1480 messages
- 0 votes
Prima. Misschien wel het maximale aantal om de kwaliteit te behouden, al is die volgens sommigen al gedaald. Ik sta nog steeds op 4.5* voor elk seizoen en kan niet wachten op het eind!