• 178.382 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.956 votes
Profile

The Walking Dead (AMC)

Thorak

• 6354 messages
  • 1887 votes

Illum Sphere wrote:

Want een boot gaat niet vooruit zonder benzine?

Met benzine ook niet, maar voor een jacht heb je toch echt diesel nodig, tenzij je het wilt wagen op de stroming, maar dat is zeker kansloos...

Thorak

• 6354 messages
  • 1887 votes

Als in het idee van een flatgebouw opzoeken (afgezien van het feit dat dat niet heel veel anders is dan de gevangenis waar ze nu in zitten) zie 28 days later of voor een winkelcentrum Dawn of the dead... Ja dat waren ook echt goede locaties... Not! Leuk om alles af te schermen, maar zodra er ook maar 1 ingang wordt doorbroken zit je zelf ook opgesloten!

Testa-Rossa

• 422 messages
  • 133 votes

Thorak wrote:

(quote)
Met benzine ook niet, maar voor een jacht heb je toch echt diesel nodig, tenzij je het wilt wagen op de stroming, maar dat is zeker kansloos...

Nou ja de 'kleinere' motorjachten (3m breed, bij ca. 9m lang) heb je ook wel met benzine V8 of V6, die verbruiken ca. 1 a 2l benzine per gevaren km.

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Thorak wrote:

(quote)

Een boot hoeft niet per se een jacht te zijn. Je hebt ook rubberboten of kano's en die gebruiken geen benzine, maar wind en peddels. Piraten hadden destijds ook geen benzine om vooruit te gaan.

Thorak

• 6354 messages
  • 1887 votes

Hoeft niet nee, maar hij had het specifiek over een "boot/jacht"...

juhnzun

• 670 messages
  • 0 votes

Wellicht de Boom in ?

In geen enkele film heb ik ooit een boom of uberhaubt klimmende zombie gezien

Testa-Rossa

• 422 messages
  • 133 votes

Illum Sphere wrote:

(quote)

Een boot hoeft niet per se een jacht te zijn. Je hebt ook rubberboten of kano's en die gebruiken geen benzine, maar wind en peddels. Piraten hadden destijds ook geen benzine om vooruit te gaan.

Hij heeft het over overleven op een boot, dan is een rubberboot of kano toch wel klein hoor

Je zou van twee kano's natuurlijk wel een catamaran kunnen maken en middenop een tent bouwen

Thorak

• 6354 messages
  • 1887 votes

juhnzun wrote:

Wellicht de Boom in ?

Het is al een hele tijd geleden dat ik 'm gezien heb (moet 'm zeer snel maar weer herzien), maar komt dat in het begin van Night of the Living Dead niet voor?

juhnzun

• 670 messages
  • 0 votes

Thorak wrote:

(quote)
Het is al een hele tijd geleden dat ik 'm gezien heb (moet 'm zeer snel maar weer herzien), maar komt dat in het begin van Night of the Living Dead niet voor?

Geen idee maar lijkt me stug van werkelijk echt klimmen

maar in deze flim sowieso niet ze hebben noch de moteriek noch de intelligentie om the klimmen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Scott Gimple is dus de nieuwe showrunner. Ok, de show is nu officieel ten dode opgeschreven. Ironisch.

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Hoezo? Ik ken hem namelijk niet zo goed.

Olórin

• 43 messages
  • 232 votes

in de Walking Dead heb ik de zombies wel eens zien klimmen hoor

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

juhnzun wrote:

Wellicht de Boom in ?

Dawn of the Dead (2004). In de ondergrondse parkeergarage.

Testa-Rossa

• 422 messages
  • 133 votes

juhnzun wrote:

Wellicht de Boom in ?

En dan? Sterf je binnen een dag of drie aan dehydratie en na anderhalve dag ben je al te ver verzwakt om de zombies (want tegen die tijd zullen het er meer zijn) voor te blijven/te slim af te zijn.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

juhnzun wrote:

Wellicht de Boom in ?

Moet je de Day of the Dead remake eens zien. Zie je zelfs vegatarische zombies

Olórin

• 43 messages
  • 232 votes

ik weet niet of je het weet maar in walking dead klimmen ze wel, in aflevering 2

Testa-Rossa

• 422 messages
  • 133 votes

Nog 2 weken dan begint de tweede helft van het seizoen

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Nice!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

nog 6 dagen!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

leuk gedaan

DMF

• 1042 messages
  • 385 votes

En het is weer begonnen. Geen heel spectaculaire aflevering, maar is het ook wachten op de revanche van de Governor natuurlijk. En die zal wel rap volgen. Een aantal subplotjes zijn nog wel vermakelijk tot die tijd, maar hoogstaand is het allemaal niet (en zelden geweest ook). Ik ben en blijf verder wel erg benieuwd hoe het verhaal verder zal gaan.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Boring. Maanden wachten en dan geven ze je een slaapverwekkende aflevering. De serie stelt zonder de actie echt helemaal niks voor zeg. Middelmaat troef. Hopelijk de komende weken een verbetering van niveau.

huiguh

• 429 messages
  • 2404 votes

teleurstellende aflevering...

Rick vind ik een steeds irritanter personage worden, komt waarschijnlijk ook door zijn bedroevend acteer niveau.

Testa-Rossa

• 422 messages
  • 133 votes

Niet echt iets om maanden naar uit te kijken nee... suffe aflevering.

Ik ben benieuwd hoe het gaat tussen de groep van Tyrese en Rick, dat kan nog interresant worden.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

tjaa, dat wachten voor zo'n aflevering was inderdaad niet zo geweldig. Toch een prima aflevering met hier en daar wat voortgang.. kamp governor gaat al goed richting oorlog tegen rick

Sven.

• 3 messages
  • 1 votes

Luppie00 wrote:

Waarom pakken ze niet gewoon een boot/jacht? En laten het anker zakken 100 meter voor de kust en zodra ze benzine of voedsel tekort komen gaan ze dan varend langs de kust kijken of ze huizen/winkels etc tegenkomen? Of leg desnoods aan bij een klein eilandje en maak dat eilandje zombie vrij. Dat steekt mij nog het meest, het kan zo makkelijk maar waarom zo moeilijk?

Jij mist blijkbaar het hele concept van The Walking Dead? Het gaat er net om dat niet de zombies, maar de mensen zelf de gevaarlijksten zijn in een apocalyps als deze. Doordat ze hun toekomstplannen en enkele dierbaren verliezen veranderen ze in onvoorspelbare emotieloze explosieven. Zelfs in een grote gevangenis waar ze meer dan plaats genoeg hebben zijn er constant conflicten en vallen er evenveel doden als ze buiten tussen de zombies zouden rondlopen.

Als ze met z'n allen op 1 boot zouden zitten, hoe groot die ook is, dan zou het kwestie van uren/dagen zijn voordat er eentje begint te flippen.

Ze maken in ons ogen misschien niet altijd de juiste beslissingen, maar ik zou het zeker niet zo lang hebben volgehouden als hen.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

The Oceanic Six wrote:

Boring. Maanden wachten en dan geven ze je een slaapverwekkende aflevering. De serie stelt zonder de actie echt helemaal niks voor zeg. Middelmaat troef. Hopelijk de komende weken een verbetering van niveau.

Ok, seizoen 2 was niet top. Maar jij slaat ook wel erg door hoor. Er hoeft niet alleen actie in te zitten. De dramatische ontwikkelingen zijn ook belangrijk. Het is niet zoals bij een simpele actieknaller van anderhalf uur dat je er geen diepgang in hoeft te gooien. De serie moet meerdere seizoenen mee, daarbij is binding met personages belangrijk. Dus ja, er zitten ook rustige momenten in de serie en die hoef je niet elke keer af te kraken Tenzij ze natuurlijk alleen maar voor de soapontwikkelingen gaan zoals in seizoen 2. Maar seizoen 3 heeft wel meer afwisseling en dat doet de serie wel goed. Je kan natuurlijk wel verwachten dat ze naar de climax/seizoensfinale toewerken nu en daar hoort ook de nodige dramatische ontwikkelingen bij

Episode 10 nu aan het kijken. Belooft een interessante aflevering te worden.

Edit: Zoo, Episode 10 lijkt ook weer een praataflevering te worden, maar op de helft gaat het opeens lekker los. Schrok me wezeloos haha De oorlog is begonnen!

DMF

• 1042 messages
  • 385 votes

Een dik halfuur was het echt...

Het leek of ze voor deze aflevering het budget van een tientje hadden en het een waardeloze filler werd, maar echt volkomen uit het niets barst het los!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

haha, klinkt veelbelovend. Ben benieuwd straks.

Testa-Rossa

• 422 messages
  • 133 votes

Aflevering 10 vond ik wel weer zeer aardig inderdaad, wel een beetje cheap hoe Axel opeens als sympathieke vent word neergezet en een hoop screentime krijgt om vervolgens een kogel door z'n kop gejaagt te krijgen. Als ik me niet vergis was dat met T dog ook al zo.

Vond de bus met walkers erg tof gedaan

Vraag me wel af wat er verder met Tyrese gaat gebeuren, in de comic speelt hij een grote rol, zou het jammer vinden als ze daar na 2 afleveringen nu ook al definitief afscheid van nemen (maar ja het is een neger dus die kans is wel groot natuurlijk dan bij TWD...)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.