• 178.404 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.150 votes
Profile

The Walking Dead (AMC)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

S2 is ook niet perfect maar zowel S1 als S2 werken met een solide scenario die erg samenhangend is, die qua vertelstructuur goed in elkaar steekt en die ultiem gebruik maken van de post-apocalyptische setting. Ook niet onbelangrijk; de dosering is goed en die is nu ook zoek, net als alles wat ik nu net opgenoemd heb.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Seizoen was natuurlijk ook alles behalve uitgebalanceerd, maar oké. Die kritieken op S2 komen ook niet uit de lucht vallen natuurlijk

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Aflevering zeven vond ik eigenlijk wel heel goed en ben uiteraard benieuwd naar aflevering acht. Glenn heeft me onder de indruk gebracht en is in mijn ogen veel beter dan Rick. Afleveringen als deze hier wil ik meer op mijn bord krijgen!

DMF

• 1042 messages
  • 385 votes

Oef, het einde van de mid-season finale zat er al wel aan te komen. Ben heel erg benieuwd hoe dit af gaat lopen, ook omdat dit in de comic niet voorkomt. Verder een aflevering waarbij ik me prima vermaakt heb. In februari weer verder.

WhoKnowZ

• 5336 messages
  • 2208 votes

Wat een voorspelbare teleurstellende mid season finale.

Ik heb het nu wel gehad met de serie.

Glacius

• 4297 messages
  • 3032 votes

Why so serious? Wat verwacht je nou van een serie als deze? Vanaf begin af aan heeft deze serie nooit een zekere diepgang gekend. Ik snap niet hoe je kan verwachten dat dat nu ineens wel zou gebeuren.

WhoKnowZ

• 5336 messages
  • 2208 votes

Seizoen 1 vond ik origineel en spannend. De volgende seizoenen halen jammer genoeg dat niveau niet meer. Ik vind het ook niet echt spannend of amusant meer om naar te kijken.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

volgend aflevering in februari?! pff..

Jammer dat er weer ééntje dood moest gaan, net een aflevering nadat ik Oscar best een gaaf personage gevonden, blijkt nix minder dan Woodbury slachtoffer te zijn...

Wel vet dat Rick Shane heeft gehallucineerd

huiguh

• 429 messages
  • 2404 votes

Voorspelbaar, maar toch een prima mid-season finale.

Nu wachten tot februari

Testa-Rossa

• 422 messages
  • 133 votes

Ik ben benieuwd hoe het straks tussen Rick en Tyreese gaat.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

Net als de tv serie op bepaalde punten, vond ik episode 5 bij 't einde van het spel best zielig en aangrijpend.. tussen Clem en Lee.. ook op YT zijn er vele reacties dat ze het niet konden laten om te huilen..

Thorak

• 6354 messages
  • 1887 votes

Minotaures wrote:
Jammer dat er weer ééntje dood moest gaan, net een aflevering nadat ik Oscar best een gaaf personage gevonden, blijkt nix minder dan Woodbury slachtoffer te zijn...
Maar de volgende excuus neger in het rijtje is ook alweer geariveerd...
Ze moeten er nog mee gaan uitkijken, dalijk hebben ze de Bond tegen discriminatie achter zich aan als ze zo door gaan!

Testa-Rossa

• 422 messages
  • 133 votes

Die zijn op het moment vast veel te druk met de zwarte pieten kwestie

Ik denk dat Tyrese overigens wel wat langer mee gaat, in de comic is het een belangrijk personage en als ze die een beetje volgen kunnen er nog wel eens interresante situaties ontstaan vergelijkbaar aan de discussies tussen Shane en Rick.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Had er ook wel iets meer van verwacht. Het verhaal rondom Andrea irriteert me vooral, omdat er tig mogelijkheden zijn geweest dat Andrea er achter komt, maar dat er steeds omheen wordt gedraaid(vooral de confrontatie met Michonne is daar een goed voorbeeld van). De laatste scene zou wat dat betreft veelbelovend zijn, maar de preview voor ep9. verklapt ook al genoeg wat betreft het naïve en domme gedrag van Andrea. Wat mij betreft mag zij ook wel een kogel krijgen.

Voor de rest zijn de makers niet echt heel subtiel qua excuusnegers. Een beetje jammer.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Moet je eens googelen op termen als ''black people in the walking dead''

Vele complotpagina's worden geopend.

Deze is vrij recent:

Does 'The Walking Dead' have quota for number of black characters? - Tampa Bay Times - tampabay.com

Maar toegeven, het is wel typisch ja, hehe.

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Ik zal waarschijnlijk de enige zijn, maar dat was een geweldige midseason! Dit moet gewoon één van de betere afleveringen zijn die The Walking Dead kent. Ik kan er precies mijn vinger niet opleggen waarom, maar dat het komt doordat de acteurs me deze keer niet teleurstelden kan waar zijn. Ook vond ik het einde spannend en had ik er geen probleem mee dat er weer iemand overleden is. Ik kruis alvast mijn vingers dat de serie dit niveau aanhoudt, want zo wil ik deze serie wel zien.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Hoeveel seizoenen zijn er gepland voor The Walking Dead? Hopelijk niet te veel, dat het niet eindigt zoals vele series eindigen. Tot en met seizoen 2 blijft het m'n favoriete serie ooit met de heldhaftige Darryl.

geofreak

• 7 messages
  • 12 votes

Helaas, deze serie is voor mij afgeschreven. Van een goede actie-serie is het veranderd in een ware soap met actie. Actie en zombies zijn mijn ding, maar erger mij zo aan het plot. Jammer.

WhoKnowZ

• 5336 messages
  • 2208 votes

geofreak wrote:

Helaas, deze serie is voor mij afgeschreven. Van een goede actie-serie is het veranderd in een ware soap met actie. Actie en zombies zijn mijn ding, maar erger mij zo aan het plot. Jammer.

Idem hier. Volledig hetzelfde gevoel.

Thorak

• 6354 messages
  • 1887 votes

geofreak wrote:

The Walking Dead is nooit een aktie serie geweest, het zat er af en toe wel in ja, maar van een aktie serie is hier toch echt geen sprake. Het gaat om de drama en de 'survival' en de aktie is een leuke bijkomstigheid. Maar als je dit wil zien als een aktie-serie, tja dan snap ik dat je snel teleurgestel bent.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Thorak wrote:

(quote)
The Walking Dead is nooit een aktie serie geweest, het zat er af en toe wel in ja, maar van een aktie serie is hier toch echt geen sprake. Het gaat om de drama en de 'survival' en de aktie is een leuke bijkomstigheid. Maar als je dit wil zien als een aktie-serie, tja dan snap ik dat je snel teleurgestel bent.

TWD is toch wel erg actiegericht begonnen hoor. Daarna een seizoen lang nutteloze GTST verhalen en in seizoen 3 toch weer vrij veel actie. Dus zo gek is het niet dat iemand stelt dat het een serie gericht op actie is. Misschien klopt dat niet helemaal, maar zonder actie zou er geen hond naar kijken.

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Het vierde seizoen werd trouwens aangekondigd en ook dat Glen Mazzara vertrekt.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Nu bij ep.2 van season 3. Blijft een lekkere serie. Rick begint eindelijk wat meer badass te worden, prima zo. Minder GTST gezever tot nu toe, en ook dat knulletje is niet meer zo irritant en slecht in acteren als voorheen

Olórin

• 43 messages
  • 232 votes

Top serie, ben erg benieuwd hoe het plot zal aflopen. Laat het 2de deel van het seizoen maar beginnen!

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

The Walking Dead game is

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

Seizoen 5 is geloof ik 't laatste. Jammer. Wat mij betreft mogen ze nog 3 andere delen uitbrengen over andere personages van verschillende komaf, baan en vaardigheden...

Testa-Rossa

• 422 messages
  • 133 votes

Bron?

Lijkt me raar om het einde van een serie aan te kondigen over 2,5 seizoen wanneer de kijkcijfers goed (stijgend) zijn en de comic reeks waarop deze gebaseerd is nog loopt en voldoende verhaal bied voor meerdere seizoenen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik denk dat Mino het over de game heeft. Seizoen moet dan episode zijn.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.