- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Walking Dead (AMC)
The Walking Dead (AMC)
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Seizoen 3 bevat the Governor, dus een antagonist zit er zeker in.
Testa-Rossa
-
- 422 messages
- 133 votes
Eerste filmpje vanaf de set: YouTube - The Walking Dead Season 3 Behind the Scenes #1
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Niet echt van TWD, maar wel een goed gemaakte film over een bepaald persoon vanaf het moment van infectie tot aan zijn/haar dood door mensen.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Seiz. 2 is verschoven naar eind juli. Eerst zou het eind mei komen.
GuyB
-
- 1299 messages
- 0 votes
Weet iemand (pas op, dikke spoiler): wat Jenner op het einde van aflevering 6 seizoen 1 fluistert tegen Rick Grimes vlak voor het CDC ontploft?
Testa-Rossa
-
- 422 messages
- 133 votes
Laatste kwartier van de laatste aflevering van seizoen 2 word dat toegelicht.
Het komt er op neer dat iedereen besmet is met het virus en dus als zombie terugkeerd wanneer hij/zij sterft, ook wanneer deze persoon niet door een zombie is geinfecteerd (zie Shane).
YouTube - Rick Reveals what Jenner said- The walking Dead season 2 episode 13
GuyB
-
- 1299 messages
- 0 votes
Oh dank je. Kijk wegens een gebrek aan tijd alle afleveringen door elkaar (omdat dat de manier is waarop ze ze uitzenden op FoxLife)
Testa-Rossa
-
- 422 messages
- 133 votes
Terugkeer van Merle komend seizoen is ook bevestigd door AMC.
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Terugkeer van Merle komend seizoen is ook bevestigd door AMC.
Dat is geweldig nieuws 
GuyB
-
- 1299 messages
- 0 votes
Merle vond ik één van de interessantste personages, jammer dat hij er maar één aflevering is ingekomen.
"He took them out one-handed." 
Testa-Rossa
-
- 422 messages
- 133 votes
Voor de liefhebber, de ´webisodes´, ik vond er zelf niet veel aan maar het einde is wel geinig (leuke link naar de serie) 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Seiz. 2 is verschoven naar eind juli. Eerst zou het eind mei komen.
Het is nu eind augustus geworden. Nog even en ze kunnen het samen met seiz. 3 uitbrengen...
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Shots van 1ste serie van seiz. 3, lijkt mij. Dat ze het plein betreden, worden belaagd en vervolgens binnen de gevangenis schuilen, waar ze overlevenden tegenkomen.
Testa-Rossa
-
- 422 messages
- 133 votes
Yes, inderdaad shots van de gevangenis/seizoen 3.
Of het ook van de eerste episode van het nieuwe seizoen is vraag ik me af (is bij mijn weten in ieder geval niet bevestigd). Het vinden van brandstof/voedsel, het evt. vinden van Andrea en Michonne, een belaging door een groep walkers. Er zijn legio (aflevering vullende) dingen die kunnen gebeuren voordat ze de gevangenis weten te bereiken.
Óf ze overlevenden tegen gaan komen ben ik ook niet zeker van, er zijn meerdere karakters uit de comic achterwege gelaten zoals, tot op heden, bijv. Tyreese.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ben er twee keer eerder aan begonnen maar toen steeds gestopt halverwege de eerste episode. Maar sinds dat de supertoffe game van Telltale is uitgekomen ( 2 episodes tot nu toe) was mijn interesse weer aangewakkerd. Meteen in een paar dagen tijd de twee seizoenen bekeken en ik kan niet anders concluderen dat het een briljante serie is. Nu wachten tot oktober helaasch.
Testa-Rossa
-
- 422 messages
- 133 votes
Trailer voor seizoen 3 is eindelijk uit!
En ik kan er vrij kort over zijn: WOW!
Wat ik uit de trailer opmaak wijkt de serie toch wel weer enorm af van de comic
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Ha, Merle...
Het is wel ietsje minder nu zonder Shane...
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ziet er geweldig uit weer! Kan echt niet wachten 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik word er niet meer warm van. Standaard trailertje. Zal het wel blijven volgen, maar meer uit interesse hoe het af gaat lopen. Niveau van seizoen 1 zullen ze denk ik niet meer gaan halen.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
29 augustus is die officiële release datum voor seizoen 2.
Nijmegen
-
- 323 messages
- 692 votes
29 augustus is die officiële release datum voor seizoen 2.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Ik bedoel dat die vanaf dan verkrijgbaar zal zijn.
Testa-Rossa
-
- 422 messages
- 133 votes
Deleted scene van seizoen 2, in eerste instantie zouden Rick en aanhang terugkeren naar Atlanta om te kijken hoe het daar ging met Guillermo en zijn verzorgingstehuis welke door zombies overlopen bleek te zijn.
Waarom uiteindelijk gekozen is om dit scenario achterwege te laten en direct voor de snelweg barricade te kiezen is me onduidelijk, ik vind het in ieder geval jammer dat dit er niet in is gekomen, een beetje meer actie kon seizoen 2 wel gebruiken 
Justinvdk
-
- 264 messages
- 2198 votes
Trailer voor seizoen 3 ziet er wel goed uit vind ik. Heb er wel weer zin in. 
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Zonde dat het een deleted scene was. Het zou wat meer nut aan die verhaallijn gebracht hebben die enkel voor 1 aflevering opgeraakt leek te zijn.