• 177.957 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.994 actors
  • 9.370.976 votes
Profile

The Walking Dead (AMC)

Naomi Watts wrote:

Aangezien de zombies al dood zijn is hun bloed niet vloeibaar. Compleet plausibel dus.

Het gaat hier om een groep geïnfecteerde mensen, weliswaar zien ze er erg dood uit maar zijn dat zeer zeker niet

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vreemd dat we hier dan te maken hebben met walkers.

Naomi Watts wrote:

Vreemd dat we hier dan te maken hebben met walkers.

Dan moet jij mij eens Maandagochtend na een flink weekend stappen zien lopen, nog erger dan een walker

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Naomi Watts wrote:

Aangezien de zombies al dood zijn is hun bloed niet vloeibaar. Compleet plausibel dus.

Ik dacht altijd te zien dat zombies je open bijten om te genieten van je bloed. Hoe de fuck kunnen ze dan droog zijn en zeker als je met een steen iemand zijn hersens in slaat waar ook vocht in zit. Nu leek het net of hij doorgedraaid was en een vogelverschrikker aan het dood meppen was.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Raffael77 wrote:

(quote)

Ik dacht altijd te zien dat zombies je open bijten om te genieten van je bloed.

Dat zijn vampiers.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Raffael77 wrote:

(quote)

Ik dacht altijd te zien dat zombies je open bijten om te genieten van je bloed. Hoe de fuck kunnen ze dan droog zijn en zeker als je met een steen iemand zijn hersens in slaat waar ook vocht in zit. Nu leek het net of hij doorgedraaid was en een vogelverschrikker aan het dood meppen was.

Een deel van hun brein blijft intact, het deel dat je laat verlangen naar voedsel en je honger te stillen. Lijkt mij dat je zo'n horror liefhebber bent die gewoon een hard on voor gore heeft.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Seizoen 1 heeft maar 6 eppies?! Geen wonder dat de Blu-ray zo goedkoop is! Anyway, de serie is niet zoals ik hoopte dat ze zou zijn. Ik verwachtte dat de toon vergelijkbaar zou zijn met Darabont's The Mist maar het is meer vergelijkbaar met Lost evenwel zonder de eindeloze mysteries. Ik denk dat ik het bij één seizoen ga laten. De show kijkt makkelijk weg maar de 'rewards' zijn klein.

Val.Broman

• 170 messages
  • 1266 votes

Prima season premiere van The Walking Dead. Het is iig een stuk beter dan waar het 1e seizoen met eindigde. Er was genoeg spanning en de zombies zagen er weer fantastisch uit, zeker die ene in de camper.

Al vind ik wel dat de serie toe is aan wat nieuwe personages maar dat komt met het oog op de volgende aflevering wel goed denk ik.

knightfightx

• 64 messages
  • 47 votes

de zombies zullen jullie zijn/ervaren open ogen algetest succesvol hetgeen vlaag van stoornis oorzaakt in ons psyche de middel voor control gemaakt door hun maar dit moet gebeuren om mensen de schok geven en wakker te worden zie Bakara en always show love

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat een kijkcijfers voor 201.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Geweldige eerste twee afleveringen van het tweede seizoen! Wat een heerlijke serie is dit toch, begint echt een favoriet van me te worden. Goeie mix tussen drama en spanning, en de gore, niet te vergeten, is erg goed gedaan. Het hele sfeertje is geweldig en ik zit elke keer weer op het puntje van mijn stoel te kijken, zo spannend!

The Walking Dead heeft imo gewoon alles, goeie sfeer, gore, spanning, drama, boeiende personages, passende muziek, mooie en realistische apocalyptisch shots.

Ja ik ben fan, en ik wacht vol spanning weer af op de volgende aflevering!

eltorro

• 898 messages
  • 3054 votes

Ja de eerste 2 afleveringen waren weer erg leuk.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Gister de openingsaflevering van seizoen 1 gekeken, beviel erg goed! Sterke mix van dramatiek, spanning en zombiehorror. Het apocalyptische sfeertje is erg gaaf, lekker deprimerend ook. Dat smaakt er zeker naar om de komende tijd de rest te zien! Geweldig laatste shot trouwens, met die straten vol zombies en die gozer die in zijn tank schuilt.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Eerste aflevering van seizoen 2 beviel me iets beter dan de tweede, maar blijft echt heerlijk om naar te kijken!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Had wel even moeite om er weer in te komen bij de eerste twee afleveringen van seizoen 2, maar heb me prima vermaakt en de cliffhangers van beide afleveringen zijn in ieder geval genoeg nieuwsgierig makend naar de volgende afleveringen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eerste episode was weer vermakelijk. Best sterke intensity build up en heb gewoon een enorm zwak voor post acolyptic landscapes, daar maakt de serie zeer effectief gebruik van. Achilleshiel blijft toch wel het groepje humans op zich, vooral veel vervelende personages. Rick en Daryl neutraliseren die suffe nitwits gelukkig wel. Nu hopen dat Morgan (Lennie James) snel terugkeert,perfect personage en acteur om een serie te dragen. Sinds Jericho kan je ook niet meer om hem heen in dit soort thema's.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

rep_robert wrote:

Had wel even moeite om er weer in te komen bij de eerste twee afleveringen van seizoen 2, maar heb me prima vermaakt en de cliffhangers van beide afleveringen zijn in ieder geval genoeg nieuwsgierig makend naar de volgende afleveringen.

Same here. Ben ooit begonnen met kijken door JacoBaco, weer afgehaakt, nu toch maar weer opgepikt.. en moest er inderdaad ook even inkomen maar heb me prima vermaakt. Benieuwd hoe het verder gaat.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

En het was te verwachten. The Walking Dead is al renewed voor een derde seizoen. Officieel bevestigd door AMC.

$pecial

• 1147 messages
  • 553 votes

Ik weet het niet met dat Walking Dead. De pilot was ronduit briljant en daarna is het bergafwaarts gegaan. Vind 201 ook weinig aan en ben nu halverwege 202.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Naomi Watts wrote:

En het was te verwachten. The Walking Dead is al renewed voor een derde seizoen. Officieel bevestigd door AMC.

Geweldig nieuws

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Die reacties er dan ook bij. Maar ja betere reclame had Foxlife inderdaad niet kunnen wensen natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Inderdaad, veel betere PR kan je niet hebben als het uitgebreid in de media besproken wordt. Ofwel, opdracht gelukt.

Het is natuurlijk ook wel ongepast. Als ik er niks van zou weten dan zou ik me dood schrikken als ik een afgerukte voet of hand zie liggen.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Foxlife? Nja nu hebben in ieder geval mensen van die zender gehoord haha. Dacht dat ze die grap in Amerika uithaalden toen ik vanochtend als een zombie(toepasselijk) naar het nieuws keek, maar het blijkt dus gewoon Nederland te zijn..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wat een serie zeg!
Heb nu eps 1 tot 4 gezien, heerlijk! Die aanval van de zombies op het kamp, met dodelijke gevolgen in aflevering 4 was echt heel sterk. Jammer dat er maar weinig afleveringen zijn, maar kwaliteit is het wel.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Jij hebt geluk, jij kan zo 3 episodes doorkijken wanneer je klaar bent met seizoen 1. Wij hebben een jaar gewacht met als gevolg dat het niet meer heel vers in het geheugen ligt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

True. Maandag al weer aflevering 3 geloof ik. Dan heb ik er dus nog 5 voor de boeg, heerlijk.

Ik heb dat lange wachten ook met series als Lost gehad. Moest ik gewoon 8 maanden wachten ofzo tot ik weer verder kon kijken. Daarom volg ik ook graag oude series waar al heel veel seizoenen van uit zijn.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Dat heeft mijn voorkeur ook. Zit ook al met Community en Californication te wachten en te wachten. Liever gewoon een serie er in 1 keer doorheen jagen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Briljante serie zeg, heb heel seizoen 1 al gezien! Nou was dat ook niet zo heel veel, zijn maar 6 afleveringen (1x een uur en 5x 45 minuten), maar het was echt zeer goed. Die hele sfeer van vluchten en overleven is echt goed uitgewerkt en op de momenten dat er actie voorkomt is het ook overtuigend. De serie ziet er fantastisch uit, zombies zijn vreselijk ''realistisch'' en gedetailleerd geweld wordt gelukkig niet overgeslagen. Het einde van seizoen 1 was wel een beetje vreemd, met die megaontploffing in dat gebouw van die wetenschapper. Kwam wat flauw over, eerst doen of ze absoluut niet meer weg konden en daarna (net op tijd uiteraard) wel die optie nog aan te bieden. Het leverde wel weer mooie beelden op, dat wel.

Gelukkig kan ik nu al verder gaan kijken met de eerste afleveringen van seizoen 2, ipv een jaar wachten haha.

horrorfreak23

• 455 messages
  • 598 votes

Heb net de pilot gezien en ik heb het gevoel dat deze serie me zal bevallen!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.