• 178.256 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.375.880 votes
Profile

The Walking Dead (AMC)

YAH87

• 230 messages
  • 0 votes

Carol heeft mij ook meer weten te boeien dit seizoen. Lekker duister en genadeloos geworden.
Verwacht ook wel dat ze uiteindelijk terugkomt en dat Ty erachter komt, zodat hij mooi een appeltje kan schillen met haar.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Goede serie met een gemiddelde verhaallijn maar de zombies zien er keer op keer heel bruut uit. De cast is op zich ook wel in orde al mochten er van mij nog wel iets bekendere, meer aansprekende acteurs mogen meedoen. Maar WD is wel een serie waar ik geen aflevering van wil missen.

Ataloona

• 734 messages
  • 4261 votes

huiguh wrote:
(quote)

Hij had ook gewoon niks tegen de rest kunnen zeggen, iemand als Carol kunnen ze nu goed gebruiken. Lijkt mij ook stug dat ze nu ook echt weg blijft

Ze zal vast wel weer terugkomen, een keer, maar Rick kon niet het risico nemen met Carol. Hij kon haar niet meer vertrouwen, hij was het zelf al niet eens met haar beslissing en met zo'n woeste Tyreese was de waarheid ongetwijfeld snel bovenwater gekomen met Carol in het kamp. Al zal dit alsnog wel een keer gebeuren, neem ik aan.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

moviemafketel wrote:

Goede serie met een gemiddelde verhaallijn maar de zombies zien er keer op keer heel bruut uit. De cast is op zich ook wel in orde al mochten er van mij nog wel iets bekendere, meer aansprekende acteurs mogen meedoen. Maar WD is wel een serie waar ik geen aflevering van wil missen.

Wat zou daar de toegevoegde waarde van zijn? Voor mij zijn deze personages allemaal op dit moment ook echt deze personages, zonder dat ik ze aan andere zaken hoef te linken. Dat is gewoon een groot voordeel wanneer je geen tal van celebrities in je serie hebt rondlopen.

Ataloona

• 734 messages
  • 4261 votes

Volgens mij doen er in The Walking Dead nou juist aardig wat bekende acteurs mee. Heb toch elk seizoen wel dat er weer mensen in mee doen die ik al (veel) vaker heb gezien. Vooral de doorgewinterde seriekijker zal dit opvallen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Wanneer er nu een personage sterft mis ik deze niet zo snel daar ik dat misschien met een a-acteur of actrice wel zou hebben. Van de hele groep heb ik er geen favoriet bij. Ik kijk vooral voor de sfeer en het hardhandig afmaken van de zombies. Je hebt misschien deels gelijk dat je deze personages lastiger kunt linken aan andere bekende films al zijn er nu ook al een aantal bij. Daryl (Boondock Saints) , Rick (serie Teachers), Andrea (Silent Hill). Toch zijn ze voor mij redelijk inwisselbaar en heb ik er niet een favoriet bijzitten waar ik echt voor ga kijken. Bij een serie als bijvoorbeeld The Sopranos hebben zelfs de kleine rollen nog iets eigens. Bij TWD is dit niet het geval vind ik.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Raar.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik ben denk ik teveel een filmkijker en kijk zo ook naar series. Misschien werkt het idd zo dat als je geen echte seriekijker bent je sneller naar een bekende cast

verlangt.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Carol gaan we echt nog wel zien

Ik heb wel zoiets dat als onbekenden dood gaan ik dat minder erg vind als mensen die we al langer kennen.

Michonne

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ik wil toch even snel iets kwijt over The Walking Dead

Ooit haakte ik af bij seizoen 2... En dit was tijdens de break. Destijds vond ik de pilot fantastisch, maar de 5 afleveringen erna deden mij al niet meer zoveel. Rick vond ik overigens ook maar een sukkel en in seizoen 2 ging het ook weer helemaal fout. Ik zit een serie te kijken genaamd The WALKING Dead en wat zie ik: rennende zombies! Nee, niet sprinten maar het tempo zat er behoorlijk in. Op de boerderij was het maar saai en af en toe gebeurde er even wat. Dus vaarwel Walking Dead, ik kijk wel weer een aflevering Supernatural.

Maar zo'n twee maanden geleden zat ik wat te zappen en kwam ik terecht bij Fox en we zagen aflevering 1 seizoen 2. M'n vriendin was er ook bij en ik dacht we kijken een stukje en ik begon er een beetje over te vertellen hoe briljant deze serie had kunnen zijn. Maar mn vriendin luisterde niet eens, ze zat compleet in spanning te kijken en zei af en toe wat eng zeg! Dus ik zei, zullen we dan maar de eerste aflevering kijken van seizoen 1 om te kijken wat je er van vindt? Ja prima en inmiddels zijn we bij seizoen 3 aflevering 12 en ik ben fan! Zelfs Rick is cool.

De enige serie die mijn vriendin kijkt, is GTST en qua films stelt het ook niet veel voor. Veel dansfilms en komedies. Ze is nog niet zo bekend met clichés en is al helemaal niet veel gewend. Dus ja, van GTST en dansfilms naar TWD. Dat is best een vooruitgang. Voor haar is dit dus allemaal zeer intens en boeiend. En mede door haar enthousiasme, vind ik de serie weer fantastisch. Zelfs seizoen 2. Seizoen 1 is de introductieaflevering van allerlei personages. Seizoen 2 is de soap aflevering. Het GTST seizoen zeg maar. Veel drama en karakters worden uitgediept. Nou, ik vond het gewoon jammer dat het voorbij was. Ja, en toen seizoen 3. Zooo goed!!

Jammer dat een mens zo snel went aan dingen zodat je verwent wordt en alles eigenlijk steeds maar beter en beter moet omdat we al zoveel gewend zijn, want vaak heb je het dus al beter gezien en wil je daardoor weer iets wat weer beter is. Ik weet zeker dat wanneer de The Walking Dead 10 jaar geleden zou komen, dan was dit voor iedereen de beste serie ooit. Maar nu is er ook Breaking Bad, 24, Games of Thrones en nog 30 andere series. Dus ja, we zijn verwent en verpest. Althans, ik wel. Maar dankzij mijn vriendin ben ik eigenlijk een soort terug in de tijd gegaan.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Jaco:

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

En gelukkig zijn wij niet de enige twee die fan zijn.

Hoewel The Walking Dead geen muziekband is, voel ik mij wel een Walking Dead groupie.

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3424 votes

@ JacoBaco: ZALIGE UITLEG!

En ja, het is waar. We zijn verwend door de films/series die ons naar het hoofd worden geslingerd. Zodanig dat we meer verwachten omdat we ondertussen de structuur van een film/serie wel kennen. Dan kan je als kijker niet meer naast de clichés kijken en verpest dat vaak je kijkervaring wel. Maar gelukkig passeren er nog eens topseries met goede acteurs/verhaal... En in mijn ogen hoort The Walking Dead hier wel bij. Natuurlijk zijn er gemiste kansen en afleveringen die op een teleurstelling uitdraaien, maar zolang ze het geheel niet beginnen uitmelken (wat nu nog goed meevalt), mogen ze hun ding verder blijven doen.

Wat de 'Walking Dead groupie' betreft... Count me in!

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

@Dying Rose: Dankjewel en welkom bij de club!

Nierika

• 39 messages
  • 262 votes

huiguh wrote:
(quote)

Hij had ook gewoon niks tegen de rest kunnen zeggen, iemand als Carol kunnen ze nu goed gebruiken. Lijkt mij ook stug dat ze nu ook echt weg blijft
En vooral: Hoe gaat Rick dat uitleggen aan Daryl???

van duijn

• 935 messages
  • 845 votes

Tering, wat een geweldige aflevering weer.

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

Inderdaad hele goede en vooral spannende aflevering! The Governor returns.. Nu weet ik nog niet wat ik daar van ga vinden. Tenzij ze op dit niveau blijven, dan heb ik er geen enkel probleem mee.

Ataloona

• 734 messages
  • 4261 votes

Mwa, het lijkt erop dat hij wel wat cooler is geworden. Vooral in die preview van volgende week bij die explosie Enerzijds vind ik het ook wel jammer. Die epidemie hebben ze nu achter de rug en de zombies dringen langzamerhand de gevangenis binnen. Had het leuker gevonden dat ze nu met het resterende groepje de gevangenis verlaten in een flink gevecht met de zombies en daarna gewoon ouderwets gaan survivallen. En dan dat ze The Governor later pas tegenkomen.

Verder gewoon weer een sterke aflevering. Iedereen werd weer even uit zijn fantasiewereldje geschud met deze aflevering en men is weer terug in een sombere wereld.]

huiguh

• 429 messages
  • 2404 votes

geweldige aflevering, maar waar ik al bang voor was gaat gebeuren the governor komt weer terug... Hopelijk niet voor lang....

W.M.J.M

• 4041 messages
  • 2902 votes

Beste aflevering van The Walking Dead tot nu toe. Was er tijdens/na seizoen 2 eigenlijk wel klaar mee. Blij dat ik door heb gezet.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Goede aflevering weer, al was ik wel een beetje pissed dat ze nog steeds in de gevangenis zijn. Gelukkig zorgen een aantal ontwikkelingen ervoor dat het nog steeds interessant blijft.

Volgende week dus de terugkeer van The Governor, hopelijk zorgt hij voor de nodige chaos zodat ze wel hun heil ergens anders moeten zoeken.

YAH87

• 230 messages
  • 0 votes

Hershel, wat een held is het toch weer. Mooi personage die nooit zelfzuchtig is en altijd anderen wil helpen. Vreesde toch heel even voor Glenn, al kon ik me haast niet voorstellen dat de makers hem nu al van kant zouden maken. Verder weer een prima dosis actie, gore en drama. Oh, en Ben Howard niet te vergeten.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Goeie aflevering weer. Blijft kort hoor 42 minuten...ik vond alleen dat de Walkers wel makkelijk op te ruimen waren, niet? Voordeel was nu natuurlijk dat ze niet verspreid waren. Carl blijft een baasje die nergens voor terugdeinst. Glenn mag van mij overlijden, nog meer drama er bij. Hershel is een topper en fijno om Michonne heeeel even te zien. En The Govenor kan er nog wel bij. En hoop Carol te zien volgende week. Ik kijk nooit previews van volgende week, dus ik weet nog niets.

Noud

• 546 messages
  • 1157 votes

Van mij mag het overlevingsaspect wel beter naar buiten worden gebracht. Ik mis de bijna uitgehongerde mensen, wapens lijken in overvloed te zijn, kleding en kapsol veranderen ook niet echt in de loop der maanden.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

En ze hebben ook een aardige wasserette gezien hun kleding. Kleding dat er op zich wel versleten uit ziet, maar alsnog te netjes Verlang stiekem wel een beetje naar een seizoen 1 achtige setting waarbij ze gewoon survivalen on the road en verschillende dorpen en (grote) steden aan doen. De gevangenis lijkt nu ook wel passé. Denk dat na de mid-season final de boel zich een beetje gaat verplaatsen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Wanneer jullie zeggen goede aflevering weer waar kijken jullie deze aflevering dan?

Ik volg het op Fox en die zal wel flink achterlopen, maar eigenlijk nooit begrepen waar jullie echt de laatste van het seizoen kijken.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Via de bekende pindakaasweg.

Fox zendt naar mijn weten elke maandagavond de laatste aflevering uit, dus één dag na Amerika.

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2410 votes

De nieuwe showrunner doet wonderen, alweer een goede aflevering (nr 4) met zowaar nog sterke karakterontwikkeling ook! Ben blij dat ik toch doorgezet heb.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2536 votes

moviemafketel wrote:

Wanneer jullie zeggen goede aflevering weer waar kijken jullie deze aflevering dan?

Ik volg het op Fox en die zal wel flink achterlopen, maar eigenlijk nooit begrepen waar jullie echt de laatste van het seizoen kijken.

online streaming

Minotaures

• 7810 messages
  • 2536 votes

Misschien gaat t groepje opzoek naar een kasteel na the prison

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.