• 178.264 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.040 votes
Profile

The Walking Dead (AMC)

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3424 votes

Ja, die had ik wel zien aankomen. Maar zolang het niet à la Saw wordt, blijf ik content.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

En er is een tweede serie aangekondigd: ‘The Walking Dead’ Spinoff — AMC Launching Companion Series in 2015 - TVLine

Geen idee wat ik hiervan moet denken. Sowieso heeft AMC er wel een handjevol aan, ze hebben laatst ook nog de Breaking Bad spin-off met Saul Goodman aangekondigd.

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3424 votes

Ik weet alleszins wat IK ervan moet denken. Me thinking Daryl!!! Hij is sowieso een interessant personage en bovendien kunnen ze wat dieper ingaan op de relatie met zijn broer.

Win-win situatie dacht ik zo.

Thorak

• 6354 messages
  • 1885 votes

Het wordt sowieso een spin-off die wel in het zelfde 'universum' afspeelt, maar in een totaal ander deel ervan. Er zullen dus zeer waarschijnlijk geen overlappende elementen in voor gaan komen afgezien van de zombie uitbraak.

"I couldn’t be more thrilled about getting the chance to create a new corner of The Walking Dead universe. The opportunity to make a show that isn’t tethered by the events of the comic book, and is truly a blank page, has set my creativity racing"
Lijkt me dus overduidelijk dat het niets met de huidige serie te maken gaat hebben aangezien die op de comic is gebaseerd waar hij het hier over heeft.

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3424 votes

Dat is een mindere. Zijn broer is trouwens toch dood, heb net enkele scènes gezien, dus veel hadden we daar ook niet meer aan gehad.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik ben erg enthousiast over de spin-off. Dezelfde wereld maar dan met een compleet nieuwe groep mensen lijkt me super. Juist leuk om het hele gebeuren weer opnieuw mee te maken maar dan van een groep mensen die de situatie heel anders aanpakken. Laat maar komen graag! Kan hier geen genoeg van krijgen

van duijn

• 935 messages
  • 845 votes

Wanneer komt de trailer van seizoen 4 uit?

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

van duijn wrote:

Wanneer komt de trailer van seizoen 4 uit?

Is al een tijd geleden uitgekomen.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Halverwege S3...wat een topserie! Er gebeurt veel...bijna teveel. Carl is een baas! Snel verder!

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Klaar voor S4!

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

Na een geweldig seizoen 1, een minder tweede seizoen en een iets beter derde seizoen ga ik nu volle moet en met veel enthousiasme beginnen aan seizoen 4!

YAH87

• 230 messages
  • 0 votes

Aardige start van het vierde seizoen. Moest er wel weer effe inkomen en de actie kwam redelijk laat, maar eenmaal zover gingen het ouderwets los. Daryl was weer een badass en het einde maakt nieuwsgierig naar de volgende aflevering die weinig goeds voorspelt.

Ataloona

• 734 messages
  • 4261 votes

Hmm, had niet verwacht dat ze na dat zwakke matige 3e seizoen nog zo aardig terug weten te komen. Prima aflevering. Weliswaar wat jammer dat ze nog altijd in die gevangenis zitten, maar ze hebben er nu echt een community in aangebracht en dat kan sowieso nog genoeg drama opleveren. We hebben een aantal mensen die echt klaar zijn met mensen die dood gaan (ze hebben nu een leuk counting system ;p) en er geen traan meer om kunnen laten, een Rick die last lijkt te hebben van chronische zombievermoeidheid en een Carl die - natuurlijk - totaal niet kan inburgeren met de andere kinderen. En kennelijk is er een nieuwe manier/contaminatie waarop/waardoor mensen zombies kunnen worden, of zo'n soort zombie-infectie kunnen krijgen. En kennelijk nog altijd een Governor op de loer. Genoeg materiaal voor dit seizoen dus. De comics hebben ze - zo lijkt het - in ieder geval helemaal losgelaten. Prima, wat meer verrassingen dus.

Ik ben benieuwd, maar ik ga nog maar niet al te hoopvol worden. Seizoen 2 was weliswaar goed, maar seizoen 3 was wel erg saai, nietszeggend en vooral nogal een anticlimax op het laatst. (Al begon het seizoen destijds goed) Laten we hopen dat ze dit niveau kunnen vasthouden, het voelde in ieder geval alweer qua sfeer een beetje als seizoen 2.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

De première zag er lekker smerig uit, ik ben weer enthousiast. Had ik niet verwacht, omdat ik het vorige seizoen niet zo denderend vond.

Aan de preview te zien, ziet het er wel naar uit dat ze snel weggaan uit de gevangenis.

Voor de comic lezers onder ons, ze hebben al een Abraham en Rosita gecast.

Michael Cudlitz gaat Abraham spelen, afgaande op de foto komt hij wel aardig over:

http://img819.imageshack.us/img819/6359/s9o1.jpg

Christian Serratos gaat Rosita spelen. Grappig, ik zie haar nog steeds als Suzie uit Ned's Declassified School Survival Guide.

http://img62.imageshack.us/img62/305/hdn3.jpg

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

16.1 miljoen kijkers. Damn. Ziekelijk.

Conspiracy

• 99 messages
  • 144 votes

Nadat Seizoen 3 erg sterk begon maar uiteindelijk eindigde in een deceptie, had ik mijn verwachtingen niet meer zo heel hoog liggen voor Seizoen 4.
Maar toch begint het toch wel weer alleraardigst. Ik was een beetje klaar met de gevangenis, maar ik vindt het idee van de community wel erg leuk uitgewerkt.
Ben ook wel benieuwd hoe dit gaat uitwerken, maar goed de voorstukjes beloven niet al te veel goeds.

Wel weer een beetje overdreven in het winkelcentrum. De walkers lopen waarschijnlijk al maanden op het dak, maar als er ineens mensen zijn zakken ze één voor één door het dak.
Overigens lijkt er een nieuwe besmetting zich aan te dienen, eerst het varken wat overleed en daarna de jongen. Volgens mij heeft de besmetting nog niets met het zombievirus te maken aangezien je automatisch in een zombie veranderd als je sterft.

Testa-Rossa

• 422 messages
  • 133 votes

Lekkere seizoensopener heb er weer zin in, hopen dat ez dit vast weten te houden.

Wel vaag dat een supermarkt dak niet in stort nadat er een helikopter op neerstort maar wel als er een mager walkertje overheen loopt?

Ataloona wrote:
En kennelijk is er een nieuwe manier/contaminatie waarop/waardoor mensen zombies kunnen worden, of zo'n soort zombie-infectie kunnen krijgen.

Volgens mij ging die knaap gewoon dood als gevolg van een voedselvergiftiging oid. en keerde daarna terug als zombie. En dat is niet nieuw, dat is al sinds seizoen 1 het geval.

Ataloona

• 734 messages
  • 4261 votes

Nou ja, dan verandert ie wel heel erg snel in een zombie. Valt neer en gelijk onder de bloed en infecties over zijn gezicht. Lijkt mij in ieder geval een virus dat - inderdaad - te maken heeft met dat dode varken.

JustMike

• 3218 messages
  • 751 votes

Testa-Rossa

• 422 messages
  • 133 votes

Ataloona wrote:
Nou ja, dan verandert ie wel heel erg snel in een zombie. Valt neer en gelijk onder de bloed en infecties over zijn gezicht. Lijkt mij in ieder geval een virus dat - inderdaad - te maken heeft met dat dode varken.

o.a. Shane keerde in seizoen twee ook terug als zombie enkele seconden nadat die was neergestoken.

Ataloona

• 734 messages
  • 4261 votes

Daar heb je inderdaad gelijk in, maar dan los van of het een zombievirus is of niet, is er uiteindelijk wel een virus in het kamp. Anders lieten ze dat varken niet zo opzichtig zien. Zou uiteindelijk ook kunnen leiden tot het vertrek uit de gevangenis. Ach, we gaan het vanzelf wel zien.

Testa-Rossa

• 422 messages
  • 133 votes

Daar heb je een punt, het zieke varken kwam inderdaad meerdere keren specifiek in beeld (en speelt misschien inderdaad een grotere rol), we gaan het zien ja, maar eerst nog bijna een volle week wachten

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Eerste aflevering van seizoen 4 was weer zoals vanouds erg goed. Wel veel personages ineens, maar hé ook weer nieuw vlees om te worden afgeslacht door de zombies. Fijn dat er wat tijd tussen zat en dat er wat nieuwe ontwikkelingen waren zoals bijvoorbeeld met Beth. Ook word er meer gehint op de relatie tussen Daryl en Carol dat aan het ontstaan is. Gelijk ook aardig wat actie, en vrij veel gore. Wat er overigens weer top uitzag.

Aardig einde ook. Ben erg benieuwd waardoor/waarvan 'Harry Potter' nou doodging. Waarschijnlijk een virus of iets, misschien iets in het water. Er werd in ieder geval veel ingespeeld op het varken en op de douche. Waarschijnlijk is het water nu besmet. of was het al besmet. Het zal in ieder geval wel een rol gaan spelen bij het verlaten van de gevangenis en het uitdunnen van de groep.

Blijft nog steeds mijn favoriete serie en ik geniet elke keer weer met volle teugen van een nieuwe aflevering!

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Ik vind het een behoorlijk matige start. Het boeide mij totaal niet. Te veel nieuwe gezichten en acteer werk is bedroevend laag. Er zitten scenes in die totaal overbodig zijn en alleen maar doelen op het volproppen van een aflevering. Ik hoop dat ze snel weg gaan daar en lekker weer op straat gaan leven.

Conspiracy

• 99 messages
  • 144 votes

Aan de trailers te zien krijg je binnenkort wel je zin en zullen ze verder gaan.

Voorlopig vindt ik de nieuwe rol van de gevangenis wel prima. Vindt het wel fijn om te zien dat er echt iets opgebouwd wordt. Anders blijf je bij het principe van onderdak zoeken en verder. Heb ook totaal geen zin dat er weer vanuit binnenuit gesaboteerd wordt.

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

Oef goede episode. Lekker wat meer actie. Ik gaf echter niks om degene die dood gingen, omdat we ze pas een aflevering kende. Waardoor de indruk iets minder was.
En blijkbaar is er een traitor in ons midden . Benieuwd wie dat is.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Heerlijke aflevering inderdaad. Niveau is erg hoog dit seizoen! Goede balans ook tussen de actie en drama. Er gebeuren wel hele vage dingen in die gevangenis. Heb een vaag vermoeden dat de governor er iets mee te maken heeft. De gevangenis is erg groot, genoeg ruimte om je schuil te houden.

Testa-Rossa

• 422 messages
  • 133 votes

Ik vermoed persoonlijk niet dat het de Governor is (te voor de hand liggend), lijkt me meer dat Carol de weg een beetje kwijt is en een te hard een punt wil maken dat wapens cruciaal is en alles (zelfs tegen een kind dat net haar vader heeft verloren).

huiguh

• 429 messages
  • 2404 votes

Rianneke_Dan wrote:

Heb een vaag vermoeden dat de governor er iets mee te maken heeft. De gevangenis is erg groot, genoeg ruimte om je schuil te houden.

Hoop het niet, ben na seizoen 3 behoorlijk Governor moe...

Nu komt de dreiging eindelijk weer eens van de zombie's. In seizoen 3 ging het hoofdzakelijk over de onderlinge strijd tussen de 2 kampen, tot vervelens toe

Laat de Govervor a.u.b. lekker wegblijven

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Wederom een sterke aflevering, nu alleen nog even deze lijn zien door te trekken over het gehele seizoen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.