• 178.334 movies
  • 12.225 shows
  • 34.005 seasons
  • 647.551 actors
  • 9.377.362 votes
Profile

The Walking Dead (AMC)

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Eerste 6 afleveringen van S2 moeiteloos achter elkaar uitgekeken. Nu maar ff een break.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Hoop dat serie 4 die verlatenheid en gevaar toont dat de eerste serie en enkel de openingcredits goed in zijn in s2 en s3. Momenteel lopen er gewoon te veel mensen veilig rond in dat Woodbury, dat me toch een beetje de keel uithangt. Om er 5 afleveringen te besteden ok nog, maar een volledig seizoen?

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Poor Dale

eppo349

• 874 messages
  • 4066 votes

Bye bye Merle. Ze hebben het seizoen nu lang genoeg opgerekt. Nog één aflevering die waarschijnlijk weer met een berg met cliffhangers eindigt. Ben bang dat als de schrijvers niet met wat boeiends op de proppen komen er in seizoen 4 behoorlijk wat kijkers gaan afhaken.

Luppie00

• 92 messages
  • 347 votes

eppo349 wrote:
Bye bye Merle. Ze hebben het seizoen nu lang genoeg opgerekt. Nog één aflevering die waarschijnlijk weer met een berg met cliffhangers eindigt. Ben bang dat als de schrijvers niet met wat boeiends op de proppen komen er in seizoen 4 behoorlijk wat kijkers gaan afhaken.

Ik ben al afgehaakt, denk zo rond aflevering 8 a 9 van seizoen 3. Het probleem is dat het allemaal zo langdradig (/saai) is. Ze zijn, tot waar ik heb gezien, alleen maar in een gevangenis en oorlogje aan het spelen tegen Woodbury. Opzich wel oke, maar niet voor 10 afleveringen. Een beetje meer snelheid en afwisseling zou de serie goed doen. Je kan bij deze serie op je dooie gemak afleveringen skippen zonder wat te missen. Dat zegt wel genoeg lijkt mij.

Over seizoen 2 zal ik het maar niet hebben, die kan je zowat in z'n geheel overslaan.

DMF

• 1042 messages
  • 385 votes

Nou, van wie zullen we afscheid kunnen nemen volgende week? Ik denk dat Hershel topkandidaat is. Elk seizoen eindigt tot nu toe met de vernietiging van het veilige onderkomen van de groep (CDC en boerderij). De gevangenis gaat nu vast ook ten onder met de naderende Governor en dan is Hershel te sloom om zich te redden. Plus hij heeft deze aflevering gezegd hoeveel-ie van zijn dochters houdt en Maggie aan Glenn gegeven. Wat een symboliek. Lijkt me een gelopen koers.
Veder wellicht Carol of Beth gok ik. En voor Andrea is het ook wel mooi geweest.

En ongetwijfeld een cliffhanger rond de Governor. Ik hoop dat ze begin seizoen vier weer wat meer moeten reizen, dat is het leukst in de serie. Kost alleen wel het meest dus het zal wel niet.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Bye bye Shane. Opgeruimd staat netjes!

Op naar S3!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

DMF wrote:
Nou, van wie zullen we afscheid kunnen nemen volgende week? Ik denk dat Hershel topkandidaat is. Elk seizoen eindigt tot nu toe met de vernietiging van het veilige onderkomen van de groep (CDC en boerderij). De gevangenis gaat nu vast ook ten onder met de naderende Governor en dan is Hershel te sloom om zich te redden. Plus hij heeft deze aflevering gezegd hoeveel-ie van zijn dochters houdt en Maggie aan Glenn gegeven. Wat een symboliek. Lijkt me een gelopen koers.
Veder wellicht Carol of Beth gok ik. En voor Andrea is het ook wel mooi geweest.

En ongetwijfeld een cliffhanger rond de Governor. Ik hoop dat ze begin seizoen vier weer wat meer moeten reizen, dat is het leukst in de serie. Kost alleen wel het meest dus het zal wel niet.

Kost inderdaad het meest. Het is verder ook jammer dat er weinig vaart in zit. Desondanks kijkt het nog steeds veel makkelijker weg dan S2, vooral vanwege de variatie in de locaties. Maar het on the road zijn zoals in seizoen 1 blijft toch ongeëvenaard.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

DMF wrote:

Zou jammer zijn, ik vind hem ongeveer het enige interessante personage. Laat hem er maar in. Maar ik denk wel dat je gelijk hebt ja.

Vond de aflevering van vandaag niet zo bijzonder, maar vergeleken met wat ik vorige weken zag was deze wel goed. Ik hoop vooral dat dat hele gedoe bij de bajes snel voorbij is en dat ze weer verder gaan trekken.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Die Tyreese kon echt een major belangrijke schakel geweest zijn in de groep. Vond het echt raar dat ze hem naar Woodbury schreven. Met hoeveel blijven ze nog over nu? Te weinig om op te splitsen zoals in vorige seizoenen.

Glacius

• 4297 messages
  • 3032 votes

Tyreese en z'n vriendin komen wel terug bij de groep. Dat wordt elke aflevering waarin ze voorkomen benadrukt.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

Ik heb het idee dat Tyreese en z'n zusje alle lulkoek van de Gov niet geloven en ontsnappen om 't groep te waarschuwen.

Wel mooi, dat laatste actie van Merle. Hij had bij 't groep moeten blijven om te vechten, maar zijn solo actie heeft wel 8 man van de Gov gekost. Niet dat dat uitmaakt, want het lijkt net of die mannen kweekt in z'n achtertuin...

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Mooi dat we toen hij Michonne liet gaan,toch nog de goede kant van Merle Dixonzagen. Snap ook niet waarom ze hemnu al de serie uit hebben geschreven. Denk dat je nog een aantal kanten met hem op had gekund.

Ik ben ook benieuwd hoe Michonne dit nu op gaat pikken van de groep, nu ze toch weer terug bij hun is.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2551 votes

Aan de ene kant ben ik blij met de dood van Merle, maar aan de andere kant was hij toch best wel een bad ass en dat zal ik wel missen.

huiguh

• 429 messages
  • 2404 votes

eindelijk weer een goede aflevering deze week, mag ook wel met nog maar 1 aflevering voor de boeg.
Ik hoop echt dat de Governor de gevangenis verwoest, en Rick en zn groep weg vlucht. Zodat seizoen 4 lekker 'on the road' begint. (Totdat ze waarschijnlijk weer een veilige plek vinden waar ze 453 afleveringen door brengen)
Er gaan volgende week natuurlijk ook wel de nodige doden vallen idd Hershel is kandidaat nr 1 om het loodje te liggen en Tyrese en zn zus zal ongetwijfeld aan de kant van Rick gaan staan.

huiguh

• 429 messages
  • 2404 votes

hoop ook dat Glenn of Maggie dood gaat, die romance heeft naar mijn inziens nooit iets toe gevoegd aan de serie

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Erg krachtige episode, misschien wel mijn favoriet tot nu toe.

Mijn (sterf)voorspellingen voor de season finale...

- Glenn OF maggie.
- Beth (en Judith)
- Hershel
- Allen
- The Governer

Deze mensen blijven wellicht leven:

- Carol (anders heeft Daryl iedereen verloren)
- Andrea (om de mensen van Woodbury over te halen)
- alle overige 'goede' personen

Thorak

• 6354 messages
  • 1887 votes

DMF wrote:

Ik weet het niet 100% zeker (en ik hoop het ook niet!), maar ik meen ergens gelezen te hebben dat Andrea en de Governor er aan gaan... Naar zoiets werd in ieder geval gehint in een interview met een van deze personen.
Hershel mag er van mij nog wel in blijven. Sterker nog, ik hoop dat hij de leiding over neemt!

Thorak

• 6354 messages
  • 1887 votes

Spartaan1986 wrote:
Mooi dat we toen hij Michonne liet gaan,toch nog de goede kant van Merle Dixonzagen. Snap ook niet waarom ze hemnu al de serie uit hebben geschreven. Denk dat je nog een aantal kanten met hem op had gekund.

Ik ben ook benieuwd hoe Michonne dit nu op gaat pikken van de groep, nu ze toch weer terug bij hun is.
Dat vond ik eigenlijk ook het enige goede van de afgelopen aflevering. Maar het is zeker wel jammer van het personage ja, van mij had Michonne er uit gemogen, dat is echt dé miscast van de eeuw...

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

Ik zet geen geld in op de dood van een lid van Rick' groep. Hooguit licht- tot zwaargewond.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Thorak wrote:
(quote)
Dat vond ik eigenlijk ook het enige goede van de afgelopen aflevering. Maar het is zeker wel jammer van het personage ja, van mij had Michonne er uit gemogen, dat is echt dé miscast van de eeuw...

Ik denk dat alleen The Governor en Hershel (helaas) zullen sterven van de hoofdpersonen, en van de bijpersonen denk ik Bowman,Martinez,Allen en Ben.Neem niet aan dat ze nog een seizoen verder gaan met Woodbury vandaar. Daarnaast zullen er in seizoen 4 weer genoeg nieuwe personages komen.

Mitchel_M&M

• 65 messages
  • 489 votes

Shinobi wrote:
Aan de ene kant ben ik blij met de dood van Merle, maar aan de andere kant was hij toch best wel een bad ass en dat zal ik wel missen.
vind ik ook

Thorak

• 6354 messages
  • 1887 votes

Het begint er heel erg op te lijken dat ze wel goed zijn in karakters ontwikkelen, maar er dan vervolgens weer niet mee weten wat ze ermee moeten doen. Dat is al met meerdere karakters gebeurd en vervolgens worden ze dan maar tot zombie gedecimeerd om er van af te komen lijkt het wel...

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

alvast de hint voor vanavond gegeven: 'groot spektakel met 27 lijken' ...

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Merle sterft als een baas inderdaad. Al had ik graag gezien dat hij nog net The Governor neermaaide. Dàt zou een verwelkomende shock geweest zijn omdat iedereen hem net op het allerlaatste van S3 verwacht het loodje te leggen. Heb het nu stilaan wel gehad met z'n praatjes en z'n ingebeelde veilige thuishaven. Ik wil ze terug zien reizen, hordes op snelwegen over zich heen zien krijgen en groezelige oude huisjes tegenkomen in the middle of nowhere. Hopelijk brengt seizoen 4 terug meer van dat.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

ace leader wrote:
alvast de hint voor vanavond gegeven: 'groot spektakel met 27 lijken' ...

Heel de mankracht van Woodbury

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Pronostiekje: hoeveel man schakelt Daryl uit?

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Geen verkeerde afsluiter van seizoen 3! al had ik de dood van de governer geprefereerd

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Erg mooie finale van seizoen 3. Perfecte mix tussen actie, spanning, gore, verdriet en hoop. De dood van Milton had ik wel verwacht. Maar Andrea ook? Kwam best als een verrassing. Ik had wel verwacht dat zij na dit alles toch haar weg terug zou vinden naar de groep. Maar helaas. De manier waarop ze dood ging vond ik wel erg mooi, met Michonne aan haar zijde.

De episode had een paar goede shock momenten met de governor die ineens al zijn eigen mensen doodschoot en Carl die dat jonge kind zonder enig gevoel neerschoot. Ik denk dat hij het echt aan het verliezen is. Kan ook niet anders na wat hij heeft meegemaakt.

Einde vond ik erg mooi, maakte de aflevering compleet. De groep is nu erg groot en ons 'eigen' groepje zal daar erg aan moeten wennen, maar het zorgt wel weer voor nieuwe opties en verhaallijnen in het volgend seizoen.

Nu wachten tot Oktober

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Op gebied van geweld was het een aardige finale, tenminste weer eens iets om naar te kijken. Voor de rest was het weer vrij karig. Wie er dood gaat kan me eigenlijk helemaal niks schelen. Ga in hemelsnaam in seizoen 4 weer verder trekken met een groep, weg van die bajes. De gouveneur was trouwens wel bad-ass

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.