VHS
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Postbode kwam langs. 
Foto's (met Iphone) zijn helaas niet geweldig.

En speciaal voor Dutchtuga....

stephan73
-
- 6269 messages
- 14442 votes
Erg mooi weer!
Vooral leuk om een Laserdisc te zien van de Lift!
stephan73
-
- 6269 messages
- 14442 votes
Beetje rustig hierzo, dus vandaar maar weer wat foto's van de Kringloop trip die ik en FatMike afgelopen Woensdag hebben gedaan.
Niet echt spectaculaire titels, maar genoeg leuke tapes!

stephan73
-
- 6269 messages
- 14442 votes
Het ziet er trouwens naar uit, dat ik de aankomende weken (in ieder geval tot ergens in April) zeer weinig tot niets meer zal vinden aan tapes. Ik kan namelijk mijn rondjes niet meer aflopen, omdat iemand zo leuk is geweest om mijn auto te jatten! 
Ik kan nu alleen nog maar naar de locale (niet al te bijzondere kringloop) voor tapes. Gelukkig bespaar ik zo geld, wat ik weer in een nieuwe auto kan steken!
stephan73
-
- 6269 messages
- 14442 votes
Zeker niet, maar ach... het leven gaat verder. Hopelijk heb ik in April weer geld voor een nieuwe auto, maar voorlopig even wat rustiger!
Net wel even langs geweest bij de locale kringloop, en wonder boven wonder toch weer een briljante tape gevonden (wel VCC)!

brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7363 votes
Ai, dat is tegenslag Stephan!
Hopelijk heb je vlug een andere auto!
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Mooie tape Stephan, wel erg kut van je auto! Hopelijk snel een nieuwe zodat je weer rondjes kan gaan maken. 
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7363 votes
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Die Torso is mooi. VHS en DVD zijn exact hetzelfde, op de kleur na dan: mijn DVD is rood; bloedrood
.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14442 votes
Mooi hoor Bruce!
Deadly Silver Angels, Bamboo House of Dolls en The Doll Squad zijn alleen al de moeite waard!
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
Deadly Silver Angels is inderdaad érg cool.
de 1ste uitgave Sunrise tapes "Venetian Black" lijkt me de grootste vondst hier. Het is altijd wat moeilijk inschatten met antieke tapes, maar ik heb daar de VHS versie van en kan gerust zeggen dat het DE tape is die alle andere Nederlandse verzamelaars van me willen hebben (ik denk dat ik de enige ben met die versie van al de 'Dutchies' op Cinehound)
stephan73
-
- 6269 messages
- 14442 votes
Allemaal mooi hoor, maar je haalt het niet met mijn vondst! 

brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7363 votes
Damn, you win 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ben niet meer echt op zoek geweest, maar op de volgende twee foto's zie je een aantal tapes die ik pas heb gekocht..

Niks speciaals, maar ben wel blij met die Kung Fu tapes.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14442 votes
Leuke tapes Die Hard!
Zitten volgens mij enkele toptitels tussen. Van de kung-fu films heb ik zelf ook His Last Game of Death en die is erg leuk!
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Thanks! Brucesploitation is altijd leuk! Een van de DVDs op de tweede foto, The Dragon Lives Again moet wel de meest idiote van het lijstje zijn. Bruce vecht hierin onder andere met: The Godfather, James Bond, Emmanuelle, Dracula, een legertje mummies.. popeye komt er ook in voor.. Heerlijke film, zal jij ook zeker kunnen waarderen!
stephan73
-
- 6269 messages
- 14442 votes
Bedankt voor de tip! Moet ik zeker eens achteraan gaan. Die Brucesploitation films zijn namelijk inderdaad erg lachen!
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
dragon lives again is inderdaad een super cult film! grote aanrader
stephan73
-
- 6269 messages
- 14442 votes
Een leuke film op een erg mooie tape.

Trouwens goed nieuws wat betreft auto's. Als alles meezit krijg ik eind deze week geld uitbetaald en heb ik volgende week weer een auto. Dus dan (hopelijk) meer foto's en tapes!
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
@ stephan73:
Interessant..is dat dezelfde film als deze?: Im Dschungel Ist der Teufel Los (1982)
stephan73
-
- 6269 messages
- 14442 votes
@ stephan73:
Interessant..is dat dezelfde film als deze?: Im Dschungel Ist der Teufel Los (1982)
Klopt! Een wel heel erge Bud Spencer kloon uit Duitsland!
FatMike
-
- 631 messages
- 1976 votes
Eindelijk weer tapes!!!!!
Vandeweek een rondje gedaan en het gaat van rommel naar betere rommel naar top-rommel!!!!!!!

FatMike
-
- 631 messages
- 1976 votes
....meer rommel....

....maar wel steeds fijnere!
FatMike
-
- 631 messages
- 1976 votes
En ik vond in een Kringloop ook supertapes!!!!!
Lange tijd weinig tot niets....geen rondjes kunnen doen
en nu weer een mazzeltje.....

Eruugh blij mee!!!!!
FatMike
-
- 631 messages
- 1976 votes
En wat BETA's, waaronder een paar romantische drama's: