VHS
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
die Sun Dragon ziet er wel cool uit, nog niet eerder gezien!
zijn er mogelijkheden voor een beter plaatje...ruilopties? 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Waar vind je die kung fu flicks Ramon? Een genre waar ik ook erg veel van wil zien maar ik vind amper iets. Ik heb alleen heel die Bruce Lee reeks in het wit zoals jij The Way of the Dragon hebt.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7366 votes
Op hoeveel tapes zit je nu bruce?
ik heb er al duizenden verkocht maar heb er nu nog zeker 2000-2500...
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes

Kan 'm niet scherper krijgen met dat ouwe mobieltje. Nu nog geen ruilopties; ben pas net begonnen man!
Maar als ik 'm kwijt moet weet ik met wie contact op te nemen.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Waar vind je die kung fu flicks Ramon? Een genre waar ik ook erg veel van wil zien maar ik vind amper iets. Ik heb alleen heel die Bruce Lee reeks in het wit zoals jij The Way of the Dragon hebt.
Puur geluk gehad. Pas bij een gast via marktplaats 120 kung fu tapes gekocht (huur-en koopvideo's). Nu vond ie nog 25 tapes op zolder en nam ie zelf contact met mij op alvorens marktplaats op te gaan.
Verder nog verschillende kung fu tapes gevonden op rommelmarkten en bij de kringloop.
anthonyCSR
-
- 25 messages
- 0 votes
Hoi,
Blijkbaar zitten niet alle verzamelaars op Cinehound en precert 
Tof om hier wat bekenden tegen te komen...VHS, eerst een passie, daarna een drug. Hier een filmpje van mijn VHS kamer. Voornamelijk ex rental, Nederlandse uitgaven (maar ook Australisch, Russich, Grieks, Italiaans en Turks). Mijn interesse gaat vooral uit naar Horror, eurocrime, slezae, exploitation en b-actie. Daarnaast probeer ik ook zoveel mogelijk te verzamelen van VFP, EVC, Vestron, Cinehollywood e.d.
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
daar zitten ze óók
(hoewel ikzelf de laatste tijd echt veel minder actief ben daar, maar houd het nog steeds in de gaten, en zo vond ik nog niet zo lang geleden toch nog een Demonen der Nacht bij "nocturna"! je kent me daar misschien als petcor80)
via via (en vaak via mij
) vinden verzamelaars altijd wel hun weg naar Cinehound, maar het is ook zeker leuk om op deze plek, gewoon in het Nederlands ook, over bijzondere vondsten en leuke cult-films die alleen op VHS te vinden zijn te blijven praten! Welkom dus
anthonyCSR
-
- 25 messages
- 0 votes
ah jij bent pector
had je net een pm gestuurd maar is niet meer nodig 
heeft GJ nog een DDN op vfp verkocht? Wanneer? Dat is me ontgaan, zoek deze ook nog. Was het een beta?
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
het was nogal een grote ruil geworden. Had ook veel geld geboden, maar er was een echte aderlating aan tapes voor nodig
maar goed, dan zijn we ook beiden blij.
vrij recent en het was (is) een zeer mooie VHS! 
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7366 votes
Cool!
Kan je een copietje maken op tape? 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Zo'n film moet je natuurlijk op tape zien en niet op LD 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Vage foto's, maar hier wat aanwinsten:

Film naast Mac and Me is een film van Halicki. Dacht dat ie maar 1 film gemaakt had!
En ik ben heel blij met die tape over Vanenburg! Ben ik mee opgegroeid!
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Mooie vangst. Veel herkenbare hoesjes 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Mooie vangst. Veel herkenbare hoesjes
Jij zal hier in dit topic inderdaad nog weinig verrassende dingen tegenkomen! 
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7366 votes
Die Warner Home Video tapes zijn altijd leuk! Onlangs Flashback Of Fear en Trapper County War gezien en beide waren zeker de moeite!
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Vetter dan vet beavis!
Die hoes van The Deadly Duo is echt strak!
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
dank
The Beasts vind ik zelf de mooiste, maar die Deadly Duo mag er wezen inderdaad
hier nog een link naar een overzichtje van enkele Nederlandse kung-fu VHS series, handig om te zien wat er nog ontbreekt in je collectie: http://www.kungfufilms.nl/artikel_NL_releases.htm
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
met wat verder spitten in de collectie kwam ik nog tot een kleine aanvulling op het overzicht van gisteren, en op de tweede foto ben ik een beetje doorgeschoten richting Indonesische cult en duiken er ook opeens twee Griekse en een Deense tape op, maar ik kon het niet laten; het zijn bijzonder/leuke tapes 

Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Timeslip en Blood Money; cool! Maar ik zie wel dat dit nog eens een hobby kan worden die flink uit de hand zal lopen. 
anthonyCSR
-
- 25 messages
- 0 votes
Hobby Ramon? Voor de hardcore collectors onder ons is het geen hobby meer maar een drug 
Ik wil echt niet weten hoeveel geld ik op al die jaren heb uitgegeven aan mijn tapes...
anthonyCSR
-
- 25 messages
- 0 votes
Ik verwacht trouwens binnen enkele dagen nightbeast (vfp) en katharina, die nackte tsarin (idi) in de bus!
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Van die Warner Home Video hoezen heb ik er ook een paar. Altijd leuk 
anthonyCSR
-
- 25 messages
- 0 votes
Nieuwste aanwinsten. Vooral zeer blij met Alice sweet alice (op Belgisch label KING), City rats (Manhattan) en Golden karate Girl (Eagle6)
Van boven naar onder:
Devil in miss jones - Nightbeast (Video for pleasure) - Golden karate girl (Eagle6) - Voetbal '87 - Mexico '86 - Slaughter (spectrum) - katharina die nackte tsarin ( IDI) - Alice sweet alice (king) - maniac - Deep space - pipo de clown (EVC) - City rats (manhattan) - viva Knievel - aftershock - Hell comes to frogtown

Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
tsjah, Teveel titels waarvan ik het nut niet zie ze op VHS te hebben. Die Highlander trilogy wil ik opzich wel hebben van je.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Nou, achter het merendeel sta ik nog steeds.
We hebben het over een VHS-collectie van me broer (+ vrouw) en mij van zo'n tien jaar geleden. Puur jeugdsentiment en dus gebaseerd op wat ik in me jeugd keek én kon betalen. Veertig gulden voor een VHS-band van The Good, the Bad and the Ugly is natuurlijk geen kattenpis. Daar moest ik wel een paar uurtjes voor vakkenvullen.
Het zijn dus geen (obscure) VHS-banden in de categorie van Ramon K, Beavis, Brucecampbell en consorten. Wij doen ze weg omdat het allemaal op DVD / BR te krijgen is en omdat het ook gewoon in de weg ligt. We hebben samen een aantal van 3000 DVD's en BR's en dan staan die VHS-banden maar wat stof te trekken. Dan geef ik ze liever weg aan liefhebbers die er ook écht nog iets mee willen doen.