VHS
Filmbuff97
-
- 159 messages
- 16 votes
(P.S. Hoe Haal je het in Hemlsnaam toch weer voor elkaar?) 
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7364 votes
Welke films zijn die tapes zonder doos?
Karate Wars (Sunrise Tapes)
De Verdorven Jeugd Van Sabine S. (Video For Pleasure)
Clash Of The Ninjas (NTA)
Deense Snoepjes In Tirol (Video For Pleasure)
The Warrior 2 (VUH)
Achtung!! The Desert Tigers (Sunrise Tapes)
Emanuelle Goes East (Video For Pleasure)
The Long Ride (PRO Video)
De Wulpse Amazones (VML)
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
Bedoel je Chinese Stuntman?
inderdaad! kon de titel niet zo snel ontcijferen
dank
Sabine S is ook een leuke overigens, niet een tape die je vaak tegen komt en sowieso ook een erg obscuur werkje 
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
Heb me nog even verder verdiept in Escape from the Underworld , schijnt een sequel op Alien from LA te zijn... en na wat screenshots gezien te hebben, vermoed ik dat ik die destijds misschien toch ooit wel gehuurd heb (of, net zo waarschijnlijk, op tv gezien)... ben nu stiekem toch wel erg benieuwd naar de film. Pyun is uiteraard altijd wel leuk. Heb je Alien from LA toevallig ook 
Laserdude
-
- 146 messages
- 0 votes
Mooie slag geslagen.
De potlood moorden, ben zeer benieuwd.
Semi-tough met Burt Reynolds lijkt me ook geweldig om te hebben.
Al met al een prachtig rariteitenkabinet. Laat de winter maar komen.
Filmbuff97
-
- 159 messages
- 16 votes
Laat de winter maar komen.
Hoeft Niet echt voor mij, hoor. Ik heb Last van Winterdepressies. 
Laserdude
-
- 146 messages
- 0 votes
Mensen, mensen wat is het stil.
Afijn, dan maar een zoekopdracht:
Ik zoek Heat en Sharky's Machine met Burt reynolds.
Dutch VHS ex-rental (is there any other?)
Oh ja, en de Cannibal Holocaust statue.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7364 votes
Inderdaad erg stil hier, ik ben zowat de enige die de laatste tijd wat foto's hierop zet...
stephan73
-
- 6269 messages
- 14442 votes
Ben zelf meer mijn VHS tapes aan het bekijken! De achterstand was enorm en die heb ik weten terug te dringen tot 24 films. Ben ook nog eens minder naar de kringloop gegaan, omdat me dat enorm veel geld ging kosten (benzinegeld).
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Zijn die nu echt nog een beetje aan te kijken? Ik kijk zelf best nog wat laserdiscs, maar als de transfer niet goed is (Full screen, te donker, weinig kleur en contrast) zie ik toch liever een dvd. Maar de goede transfers zijn nog steeds top om te zien.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7364 votes
Mij maakt kwaliteit niet zoveel uit, als de film maar goed is en dat mag best fullscreen of wat donker zijn. Als ik een film slecht vind op vhs ga ik hem zeker niet beter vinden op dvd.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14442 votes
De transfers zijn niet altijd even goed, maar ik heb ook enkele tapes waarvan de transfer vele malen beter is dan de DVD (widescreen i.t.t. een fullscreen DVD). In principe maakt de transfer me niet al te veel uit, want ik kijk meestal pulpfilms en die koop ik zelden (of nooit) op DVD!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Mij maakt kwaliteit niet zoveel uit, als de film maar goed is en dat mag best fullscreen of wat donker zijn. Als ik een film slecht vind op vhs ga ik hem zeker niet beter vinden op dvd.
Ik kan anders zo wat titels noemen die voor mij op vhs (en full screen dvd) niet om aan te kijken waren: Halloween, The Thing, Wild at Heart. VHS versies die zich kenmerkten door een vreselijke verknipte en 'muddy' full screen transfer. Heb ze nooit kunnen aanzien op dat medium, terwijl ze er in widescreen met de goede kleuren er juist prachtig uitzien.
Eigenlijk vind ik geen enkele film die in 1:2,35 widescreen geschoten is aan te kijken in 4:3. Maar bij een film die als bron al pulp is kan ik me voorstellen dat een betere transfer weinig uit zal maken.
Laserdude
-
- 146 messages
- 0 votes
Eén keer een film uit mijn videorecorder moeten knippen, omdat ie helemaal kapot was of vast zat. Mijn favorieten kijk ik sowieso toch op blu-ray tegenwoordig, maar ja, als je favoriet niet op
dvd of op laserdisc is verschenen dan grijp ik toch weer terug naar de video.
Ik kijk redelijk veel pulp / zooi die ik niet eens op dvd wil kopen en ik moet zeggen op een gewone breedbeeld tv is het best te doen. Vaak zeggen ze dat een vhs-tape na 15 jaar op is en niet meer te bekijken. Dat is dus een fabel. Heb genoeg heeeeeele oude vhs tapes en die zien er uit of ze gisteren uit de fabriek kwamen.
Het liefst kijk ik naar ratio 1:2.35, mooi panorama.
Zat laatst naar de Gary Busey classic "Eye of the tiger" te kijken. Af en toe stoorde het beeld maar al met al genoten. Ik dacht laat ik 'm maar eens op dvd, regio 1 aanschaffen. Moest ik daar 40 dollar voor neertellen. Nee, geef me dan maar zo'n mooie collectable hoes en ditto box.
VHS is here to stay. En Laserdisc, en DVD, en Blu-ray.
Filmbuff97
-
- 159 messages
- 16 votes
Inderdaad erg stil hier, ik ben zowat de enige die de laatste tijd wat foto's hierop zet...
Geen Zorgen, Ik ben aan het uitproberen Met Foto's Plaa5tsen, Zodat Jullie toch wat van Mijn Verzameling Kunnen zien.
Filmbuff97
-
- 159 messages
- 16 votes
Geen Zorgen, Ik ben aan het uitproberen Met Foto's Plaatsen, Zodat Jullie toch wat van Mijn Verzameling Kunnen zien.
Filmbuff97
-
- 159 messages
- 16 votes
Geen Zorgen, Ik ben aan het uitproberen Met Foto's Plaatsen, Zodat Jullie toch wat van Mijn Verzameling Kunnen zien.
Filmbuff97
-
- 159 messages
- 16 votes
Filmbuff97
-
- 159 messages
- 16 votes
Filmbuff97
-
- 159 messages
- 16 votes
Filmbuff97
-
- 159 messages
- 16 votes
Shit, Kom er net Achter dat ik m'n bericht zo'n 100.000.000 Keer heb Geplaatst. Sorry.
Filmbuff97
-
- 159 messages
- 16 votes
Even een Testje..

Volgens mij is het wel gelukt..
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
gelukt inderdaad, mooie hoes!
helaas geen ex-rental
Filmbuff97
-
- 159 messages
- 16 votes
Inderdaad jammer dat het een Sel-thru is, eigenlijk allen meegenomen vanwege de cover. 
They Sure Don't make 'Em Like this anymore!
Laserdude
-
- 146 messages
- 0 votes
Gefeliciteerd, het is je gelukt.
Keep 'm coming!!