- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- 5 voor 5 euro 1,50 p/s. dvd's (Blokker/Bart Smit/E-Plaza)
5 voor 5 euro 1,50 p/s. dvd's (Blokker/Bart Smit/E-Plaza)
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
heb hem overnieuw gekocht maar ook DIE had precies hetzelfte probleem. (inderdaad een fabrieksFOUT) Razend ben ik.
Kan hem nu wel 100 keer inruilen maar wat heeft het voor zin als ze toch allemaal naar de tering zijn.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
heb hem overnieuw gekocht maar ook DIE had precies hetzelfte probleem. (inderdaad een fabrieksFOUT) Razend ben ik.
Kan hem nu wel 100 keer inruilen maar wat heeft het voor zin als ze toch allemaal naar de tering zijn.
Dat isheel slordig.. :S
Vind dat jeje geld moet terug krijgen voor zoiets.. ookal ishet maar een paar euro..
Die versie die ik heb heb ik overgehouden aan een ruil.. dus geen idee waar die andere hem gekocht heeft..
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ik ga hem morgen wel effe ruilen voor een ander. Ik denk dat de rest van het Blind Horizon arsortiment ook exact het zelfte is.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Ik ga hem morgen wel effe ruilen voor een ander. Ik denk dat de rest van het Blind Horizon arsortiment ook exact het zelfte is.
Is je goed recht..
Kan je idd beter een andere film nemen..(je had hem gekocht bij de blokker he..?)
Liggen wel aardige titels tussen nu.. maar blood money en full frontal kan je beter laten liggen.. 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Wat heeft een filmliefhebber nu in blokker-bakken te zoeken, sorry hoor 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Is je goed recht..
Kan je idd beter een andere film nemen..(je had hem gekocht bij de blokker he..?)
Liggen wel aardige titels tussen nu.. maar blood money en full frontal kan je beter laten liggen.. 
Nee ik had hem bij Bart Smit gekocht.
Morgen ga ik hem ruilen. Want ik had dit keer maar het ene exemplaar mee terwijl ik de bijde gekochte moet meenemen.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Kom, kom. Een onderuitzakfilmpje voor 1 euro moet voor een filmliefhebber toch ook wel kunnen?
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Bijvoorbeeld: Shall we Dansu?, Richard III, Hilary and Jackie, Twin Falls Idaho, Pulp Fiction, From Dusk till Dawn, Salvador, Mansfield Park, The Big Empty, The Big Kahuna, Employee of the Month, Don's Plum, One Point O, The Bourne Identity en Restoration.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ah, excuus. Jij hebt duidelijk een betere Blokker dan die ik ken.
@sinterklaas: Als je qua (onderuitzak)-tijd wat beperkt bent wil je natuurlijk zo veel mogelijk kwaliteits-films zien 
VanRippestein
-
- 1178 messages
- 1052 votes
inderdaad. Met zo verschrikkelijk veel goede films is het wel lef hebben om een schijt film uit een blokkernbak te graaien omdat ie maar 1 E is. Ik kijk liever voor de tigste keer een lekker filmpje dan dat ik mijn tijd besteed aan pauperfilms.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Pulp Fiction krijgt van mij toch echt de volle 5* hoor.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Van mij ook, maar niet in die Blokker-bak uitvoering.
Ik moet zeggen laatst nog wel Five Easy Pieces te hebben gekocht bij de Blokker voor 3 euro.
masterjar
-
- 92 messages
- 19 votes
To end all wars bij blokker 1,50 dat is toch leuk im je collectie van oorlogsdvds bij te vullen,voor het geld hoef ik het niet te laten.en heb eerst de achterkant gelezen en toch besloten dat het de moeite waard is>dan is het voor mij gewoon goed 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Er zitten best wel veel dvd's in de bak die niet tegen vallen: Salvador is onderandere ook helemaal goed of inderdaad Pulp Fiction, Smoke en veel meer.
Als je niet veel geld heb op een dag dan neemt zo'n bak niet weg. Kwaliteitsmensen vinden het na 3 seconden kijken in de bak al allemaal troep. Maar toch maar eens verder kijken dan je neus lang is.
Tenzij je echt alleen maar voor de kwaliteit gaat. Maar is Pulp Fiction en Smoke dan geen kwaliteit??
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Volgens mij zijn ze er nu ook tijdelijk niet meer, maar lang kunnen ze niet wegblijven.
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
die zijn er hier nog nooit geweest, geen bakken althans.
wel 1 stapel met 1 soort dvd's voor €0,50 was een tekenfilm ofzo
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Vandaag even bij Blokker hier geweest. Genoeg bakken en zelfs interessante films, alleen jammer dat alles waar ik echt interesse in had er in slechte 4:3 edities lag. Laat dan maar, 1 euro of niet.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Blind Horizon ingeruild voor Sniper.
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Ingeruild? Kon je net zo goed tog kopen, minder moeite xD
De bakken lagen er hier in Etten-Leur voor het eerst (Gelukkig, werd tijd!!!) Jullie bben het over bakken, maar het waren een stuk of 40-60 dozen die er lagen met films.
Ik heb daar de volgende aangeschaft:
Seven Years In Tibet
Rules of Engagement
Edges of the Lord
To End All Wars
The Grey Zone
En bij E-Plaza (Stalingrad - film) voor 3 euro
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
To End All Wars kon ik trouwens niet vinden.
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Bij onze blokker (in etten-leur) lagen ze er allemaal. Ik kon die eerst ook niet vinden, maar je moet goed kijken je ziet hem wel liggen. Het plaatje is alleen iets anders dan de ''originele'', hiermee bedoel ik die je meestal ziet.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ligt ie dan alleen bij Blokker en niet bij Bart Smit?
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Bij Euroland ligt Nicht of the Living Dead nog. Het is wel de mindere Brigade Pictures uitgave.
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Ligt ie dan alleen bij Blokker en niet bij Bart Smit?
In etten-leur hebben we geen bart smit, maar het zou best eens kunnen..
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Nicht of the Living Dead nog.
Film over homosexuele zombies? 
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
sponsbob squarentpants, sponsbob squerantpants, sponsbop squeratnspasnbs. sponsie pop, spoknsiepop squeentpans!!!!!
(Mijn neefje van 7 moest dit persé schrijven.. sorry alvast
)
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Morgen even naar de blokker.. voor de 5 voor 5 actie.
Mensen nog tips wat films betreft.. ?:)
Laatste x had ik nogalwat b films 
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Capricorn One
Straw Dogs
Narc
Home Room
Employee of the Month
Die zijn iig heel goed.
The Grey Zone
Out of Ashes
Zijn waarschijnlijk goed.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Thanks! 
Zag in de folder ookal goede titels staan..
Denk dat ik er 10 voor 10 neem.. eindelijk weereens degelijke films