- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Op welke dvd's in je collectie ben jij het meest trots?
Op welke dvd's in je collectie ben jij het meest trots?
movie acteurs
-
- 3086 messages
- 3244 votes
Jazeker! Ik was trouwens nog een foto vergeten te plaatsen. Zal ik morgen wel doen en dan laat ik misschien ook een gedeelte zien van mijn Jackie Chan collectie.
movie acteurs
-
- 3086 messages
- 3244 votes
JungleHorror en EuroTrash:
Geen jackie Chan, maar met deze Bronson collectie ben ik ook wel blij mee:

movie acteurs
-
- 3086 messages
- 3244 votes
Nu een gedeelte van mijn Jackie Chan collectie. ik heb er nu niet zo veel meer van over, ben er een paar kwijtgeraakt en sommige liggen ergens nog in huis (zolder, vliering). Sommige komen uit Nederland, maar er komt ook wat uit New York. Ik heb een paar bij de Virgin op Time Square gekocht ,die trouwens failliet is gegaan en sommige bij een kiosk op straat. Er zijn ook wat films uit de UK en zelfs eentje uit Frankrijk. Ook al ben ik er een paar kwijtgeraakt ben ik nog wel blij met de collectie, The Legend of the Drunken Master was mijn eerste film waar het allemaal mee begon. In sommige dvd's/films zit Chan er helaas niet in.

Kung Fu panda heb ik er ook bij gedaan, want Chan heeft daar wel zijn stem ingesproken.
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Ben blij dat ik niet de enigste Chan fan ben
.
movie acteurs
-
- 3086 messages
- 3244 votes
Ook met deze 2 disc uitgaves ben ik wel blij mee:
Mijn favoriete reeks:
Terminator 2: Judgment Day. Extreme dvd:
Deze uitgave stelt niet veel voor, maar hij was wel zeldzaam dus ben ik met deze dvd een klein beetje blij mee:
Ik ben volgens mij nog een dvd vergeten maar ik laat het zo maar rusten.
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Disney 
Ga zelf van de week eens mijn aziatische collectie posten.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Erg mooie collectie Rianneke. Daar zou ik inderdaad ook erg trots op zijn! 
Op het moment zijn dit de dvd's waar ik het meest trots op ben:
à l'Intérieur en Mary and Max.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Bedankt!
Aankomend weekend komen er weer wat titels bij zoals onder andere de blu-ray van Bambi en Fantasia, die opnieuw worden uitgebracht 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
zoals onder andere de blu-ray van Bami
Klinkt lekker
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
De bami zal er dan vast visueel erg mooi uitzien 
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Zie ik daar Bedknobs and Broomsticks nog niet tussen liggen in je collectie?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Nee dat klopt, ook nog niet gezien. Daar ga ik heel snel eens iets aan doen, bedankt voor de tip 
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Heb je die disney films in één collectie gekocht of allemaal los verzameld? Ben eigenlijk op zoek naar een box waar ze allemaal inzitten.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik heb ze allemaal los gekocht
Ik geloof niet dat er al een box verkrijgbaar is waar alle classics inzitten. Denk ook niet dat ze dat ooit gaan uitbrengen, want daar moeten ze dan echt een kapitaal voor vragen en dat geven de mensen dan lang niet zo snel uit als bij losse dvd's van 15 a 20 euro.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Zie ik daar Bedknobs and Broomsticks nog niet tussen liggen in je collectie?
Nee dat klopt, ook nog niet gezien. Daar ga ik heel snel eens iets aan doen, bedankt voor de tip
Een Disney film die ik hier heb liggen maar die jij nog niet hebt gezien
Dat had ik niet zien aankomen. Wel een mooie collectie trouwens, zal binnenkort ook een foto maken van mijn Disney films.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Haha ja dat komt als een verrassing, bij mij ook hoor trouwens
Ga jij die dan snel kijken dan kan ik een keer van jou horen hoe de film was
Ben ook benieuwd naar jouw stapel VHS banden!
Yuffira_San
-
- 470 messages
- 538 votes
oooh, da zal nog wel effe duren voor k zoveel Disneys heb. 's Prachtig om ze zo op een rij te zien
Knappe verzameling dus, hehe.
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
de Aziaten staan nu eindelijk in een kastje (alleen staan nog niet alle Aziaten erin, omdat ik nog een aantal dvd's moet kijken
)

daxclusive
-
- 2560 messages
- 2409 votes
Allereerst op mijn beginnende Disney collectie. Ik wil dan ook graag alle 52 Classics compleet hebben staan en alle nieuwe Disney's (maar dat zal nog tijd nodig hebben).
Verder ben ik trots op mijn oudere collectie dvd's (Grease, Rebel, 54, Saturdaynight Fever, Cocktail, Dirty Dancing enz.) De oude Beverly Hills 90210 collectie.
Jean-Claude van Damme collectie en verder mijn NL en Muziek collectie.
Ik had altijd een mooie HULK collection, daar is de S.E. doos van kapot gegaan helaas!
movierobert
-
- 168 messages
- 1830 votes
Mooie collecties hoor, vooral van Charles Bronson omdat ik daar persoonlijk van houd 
ibendb
-
- 5036 messages
- 3213 votes
Vanwaar haalde je die Nightmare before christmas collector's edition, Hellboy.Ray?
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
die heb ik op bol.com gekocht voor €20,-
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Zatōichi collectie met Shintaro Katsu, alle films en seizoen 1 van de serie (enige seizoen dat op dvd is uitgebracht).

Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Mooi! Ik heb zelf een 6tal Zatōichi films maar die waren erg gemakkelijk te vinden in de Saturn. Voor de rest nooit één tegen gekomen (met uitzondering van de remake), mag je terecht trots op zijn
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Schitterende "lunchbox" DVD collectie, met alle 66 westerns van William Boyd als Hopalong Cassidy.