- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Wat was je eerste dvd aankoop?
Wat was je eerste dvd aankoop?
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
The Matrix, Fucking Amal en The Idiots waren mijn eerste drie films in mijn collectie...
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
The Matrix, in een soort van dubbelpack met een vhs van de devil's advocate.
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
Heel fris in m'n geheugen;
The Dentist 2 
En teleurgesteld dat ik was toen ik merkte dat de beloofde extra's niet op het schijfje stonden!
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
South Park: Bigger, Longer & Uncut
Dat is nog eens een goede eerste aankoop.
Denden 100 Piek
-
- 397 messages
- 121 votes
shrek, en het blijft tot heden nog steeds één van mijn favoriete DVD's. Die extra's waren echt goed, met als hoogtepunten Shrek's Karaoke en Recording Studio. Bij die laatste kon je zelf de leukste scenes opnieuw inspreken. Gegarandeerd een leuk avondje met vrienden.
salland 1971
-
- 56 messages
- 632 votes
eerste aankoop driven silvester stallone klote film.
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
In de zomer van 1999 kocht ik Rushmore en Night Shift. Rushmore heb ik een paar jaar later weggegeven (en de Criterion gekocht) maar Night Shift heb ik nog steeds. Beide uistekende films.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
De eerste aankoop was meteen de slechtste leuk genoeg
.
Escape from Afghanistan.
daviddoelen
-
- 663 messages
- 6589 votes
Twee van de allereerste dvd-aankopen die ik heb gedaan zijn; The Birds (één van mijn lievelingsfilms!) en Scarface.
FixX
-
- 622 messages
- 456 votes
het klopt wat ik eerst zei
the shawshank redemption
seven
arlington road
the usual suspects
8mm
en the Game dat waren mijn eersten
en een week later kocht ik een regio vrije dvd speler
dat was denk ik eind 1999 en begin 2000
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3219 votes
Mijn eerste 2 dvds die ik kocht bij de v&d waren:Marked for death(Steven Seagal) en ravenous(Horror.) geen slechte films om een verzameling mee te beginnen vond ik 
Harco
-
- 978 messages
- 0 votes
Vampire Hunter D en Ghost in the Shell, geloof ik.
dvd-me
-
- 329 messages
- 418 votes
eerste waren de 3 spider-man delen op dvd allemaal de 2-disc edition
(het begin van mijn verzameling)
tuurlijk... toen ik vroeger echt klein was kocht ik wel is een kinderfilm... mar dit was echt mijn eerste aankoop voor het echie
zal ik het maar noemen.
DES-Niels
-
- 448 messages
- 732 votes
Wat ik kan herinneren:
Scarface
Ocean's thirteen
Saw II
Ik denk zoiets, maart/april 2008
L_T_B
-
- 266 messages
- 504 votes
Coyote Ugly
Volgens mij was dat nog net in het gulden-tijdperk. Het duurde toen overigens nog wel een tijdje (lees: ruim een jaar) voordat ik een dvd-speler had. Beschouw de film nog als een soort van guilty pleasure.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Mijn eerste dvd speler gekocht op 16 oktober 2002 voor 170 Euro bij Mega Pool, duur ding (al doet hij het nog steeds). En eerste dvd was Animal Crackers van Andre van Duin, bij Free Record Shop, voor 9,99 of zoiets, om het apparaat uit te proberen.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Battle of the Bulge was mijn eerste dvd. Destijds was hij nog 13 a 14 euro, nu is de prijs voor deze film al lang gehalveerd.