• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.997 votes
Profile

Het grote dvd-weggeef topic

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Haha we zouden zoveel leuke duels kunnen bedenken totdat er ineens een 3de opduikt

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ik ga woensdag randomizen ook als er maar 2 kandidaten zijn.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

http://i1343.photobucket.com/albums/o787/Johan_Louwet/random%20generator_zps8qgpxp1b.jpg

Gefeliciteerd Baggerman! Ik stuur je een pm voor de verdere afhandeling

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Jippie!!!

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Gefeliciteerd Baggerman

(Ik vind de belangstelling toch wel karig, gezien het aanbod)

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Dk2008 wrote:

Dank je wel en ik vind de belangstelling ook erg karig gezien het mooie aanbod van alexspyforever. Maar mazzel voor mij, want bijna alle films heb ik of nog niet gezien of héél lang geleden gezien.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Dk2008 wrote:

Gefeliciteerd Baggerman

Misschien waren er niet genoeg interessante films tussen voor de meeste ofwel de verzendkosten een probleem?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Dat zal wel, want dat was bij mij ook. Maar 25 dvd's voor 7,50 is niet veel.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Dk2008 wrote:

Dat zal wel, want dat was bij mij ook. Maar 25 dvd's voor 7,50 is niet veel.

Inderdaad ik verdien er ook niks aan enkel de bezorgdienst

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Het is nog al tijd een weggeef toppic geen betaal bezorg kosten. Had het zelf niet eens door overigens en 7.50 is niks idd.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Was gisteren nog een kast op aan het ruimen, bleken er nog DVD's te zijn die ik apart had gelegd om eens van de hand te doen. Heb geen geduld, tijd en zin om die te koop aan te bieden. Dus als ik iemand er blij mee kan maken? Dit zijn de titels en ik denk dat deze aanbieding interessantere titels heeft dan de vorige:

Spannend/Scary

Bound (1996)

Yu-wol-ui Il-gi (2005)

Fire & Ice (2008)

Glass House: The Good Mother (2006)

Open Water (2003)

Ringu 2 (1999)

Se7en (1995)

Vrouwelijke hoofdrol (len)

Blue Crush (2002)

Charlie's Angels (2000)

Charlie's Angels: Full Throttle (2003)

DOA: Dead or Alive (2006)

Flicka (2006)

Legally Blonde 2: Red, White & Blonde (2003)

The L-Word seizoen 1

The L-Word seizoen 2

Bonus:

Garfield Holiday Celebrations (3 oude Garfield animaties, speelduur 135 minuten)

Zal ik de verzendkosten wel op mij nemen, het is toch het laatste wat weg gaat (denk ik toch).

Boenga

• 2628 messages
  • 1532 votes

Slechts één film die me interesseert..., dat volstaat eigenlijk toch echt niet om m'n naam hier op dit lijstje te zetten...

Alexspyforever, mocht de winnaar van deze aanbieding Bound al in zijn/haarbezit hebben, dan wil ik die eventueel ruilen voor een andere titel; lijkt dat wat...?

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Boenga heb je een lijstje met films om te ruilen. Het meeste wat ik zoek moet ik toch meestal via Amazon kopen wegens geen of beperkte Benelux release. Maar er zijn wel een aantal fantasy films die ik graag terug wil zoals The Golden Compass en Ella Enchanted.

Boenga

• 2628 messages
  • 1532 votes

alexspyforever, ik probeer morgen een lijstje door te sturen. Maar moet ze nog op een doc of zo zetten en er is een drukke dag op komst; als 't niet lukt, dan uiterlijk dinsdag !

NB: weinig of geen fantasy; heel wat Franse films...

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Boenga wrote:

alexspyforever, ik probeer morgen een lijstje door te sturen. Maar moet ze nog op een doc of zo zetten en er is een drukke dag op komst; als 't niet lukt, dan uiterlijk dinsdag !

NB: weinig of geen fantasy; heel wat Franse films...

Beperk je anders gewoon tot de horror en fantasy want met andere genres ga je mij toch niet kunnen bekoren vrees ik...

Boenga

• 2628 messages
  • 1532 votes

En dat met Police Academy: Mission to Moscow (1994) in je top 10 ?

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Oh die top 10 is een sarcastische lijst in een poging onnozel te doen met die beste/slechtste film in de top 10 van je voorganger spel, maar aangezien toch niemand reageert ga ik die lijst weer schrappen.

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

Haha alexspyforever, ik wilde in dat forum reageren, maar wist niet wat ik met jouw top 10 aankomst Now I get it.

alexander038

• 957 messages
  • 1295 votes

@ alexspyforever ik wil alleen even zeggen dat ik het wel heel cool vind dat je die films gratis weggeeft aan iemand en ook de verzendkosten nog zelf betaald. :duimenomhoog:

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

alexander038

Thx, maar als niemand zich opgeeft ervoor ga ik mijn aanbod weer intrekken

Ok de 2de helft is nogal bagger maar bij de eerste zitten toch films waar ik mensen blij mee kon maken dacht ik zo.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

alexspyforever wrote:

alexander038

Thx, maar als niemand zich opgeeft ervoor ga ik mijn aanbod weer intrekken

Ok de 2de helft is nogal bagger maar bij de eerste zitten toch films waar ik mensen blij mee kon maken dacht ik zo.

Zeker wel, de eerste 5 heb ik wel interesse in, laatste 2 heb ik, maar als het voor jou beter is dan alles, dan wil ik alles wel, vind het zo ie zo al super top

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

606 wrote:

(quote)
Zeker wel, de eerste 5 heb ik wel interesse in, laatste 2 heb ik, maar als het voor jou beter is dan alles, dan wil ik alles wel, vind het zo ie zo al super top

Voor mij gaat het vooral om anderen ermee plezier te doen, want zelf heb ik er toch niets meer aan. Het is beetje onverwacht dit aanbod want wist niet dat ik die films nog had liggen dus

En ja je kent wellicht wel mensen die wel blij zijn met de films die je niet wil?

En aan familie en vrienden heb ik al genoeg geschonken vind ik.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

alexspyforever wrote:

En ja je kent wellicht wel mensen die wel blij zijn met de films die je niet wil?

zeker wel, dat komt goed. Ik ben blij, heb helaas niet het geld om zelf te kopen dit jaar niet helaas. Dus dikke ja ik heb interesse

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ik ga toch even officieel melden dat het pakket naar 606 gaat, dus niemand hoeft zich op te geven ervoor

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Dikke jaar voorbij nu, wat een stilte.

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Om de stilte te verbreken ga ik dan weer eens een pakketje wegdoen. Ik heb het vaker gedaan.

De volgende regels tellen:

-Het is alles of niks. Of je neemt het hele pakket of helemaal niks.

-Ik verstuur per briefpost. Dat betekent dat je de DVD's niet (allemaal) in doosjes krijgt.

-De inlays zitten er wel allemaal bij.

-België is me te duur, dus helaas alleen als je in Nederland woont.

Ik heb in de aanbieding:

-Redacted (DePalma, ex-rental)

-Chronicle (ex-rental)

-Pulp Fiction

-The Social Network

-Deer Hunter (de mindere oude VFE-versie)

-C'est Arrivé Pres de Chez Vous

Je hebt tot eind deze maand de tijd. Op 1 juni doe ik de loting.

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Niemand?

SergioMalick

• 1230 messages
  • 1833 votes

Dat is zeker niet verkeerd Starbright! Echter heb ik het grootste gedeelte al op DVD. Overigens hoop ik dat iemand hier op reageert, want die C'est Arrivé is wel echt een aanwinst! Ook niet gelijk eentje die je in de schappen of online tegenkomt.

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

Ja ik Van de 6 heb ik er slechts 2,5 gezien en dat was ook weer te lang geleden.

Dus doe ze maar in een envelop , niemand anders is toch geïnteresseerd

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

Niet mijn smaak anders had ik wel meegedaan. Echter, stop er een briefje bij van 10 euro en ik ben verkocht.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.