- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Releasedata dvd / blu-ray
Releasedata dvd / blu-ray
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
Weet iemand een site waar je kan vinden wanneer de verkoop van DVD´s start in Nederland.??
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Weet iemand een site waar je kan vinden wanneer de verkoop van DVD´s start in Nederland.??
Dit kun je ook heel anders interpreteren...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De eerste dvd's worden in Nederland oktober 2006 verwacht. Het zijn zilveren schijfjes ter grootte van een cd, waar een complete film in digitale kwaliteit oppast. De afspeelapparaten zijn een maand eerder te koop. De introductieprijs van deze zogenaamde "dvd-spelers" loopt uiteen van 4500 tot 11000 gulden.
Op dit moment zijn er nog wat meningsverschillen over het precieze formaat tussen Sony en Philips 
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
Dit kun je ook heel anders interpreteren...
zie wel waar de intelligentie op deze site zit.....bij Alexander dus-
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Kostte mij een tijdje om de grap te begrijpen.. 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Data idd , maar bij de interpretatie stokte dat al 
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
datums?
Zowel datums als data zijn correcte meervoudsvormen van datum. Al heel lang, meen ik.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Data refereert aan de Latijnse/Engelse variant, waarvan het gebruik helaas achteruit gaat. Heeft wel de voorkeur.
Datums vind ik erruugg slordig.
Dorpsplattelandsgebruik bij aankondiging van de plaatselijke bingo. Op de volgende datums. ...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Tja, slordig of niet, "datums" is toch echt correct Nederlands.
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Data Heeft wel de voorkeur.
Jouw voorkeur. Mijn voorkeur.
Maar datums is simpelweg correct Nederlands. Al heel lang. Zoals andere uit het Latijn afkomstige onzijdige woorden.
Voor de vuist weg: ultimatum, rectum, quotum....
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
en datums heeft mijn voorkeur. Weet ik in de tekst of ik het over tijd heb of over gegevens, waar ik data voor gebruik.
En slordig kan het niet zijn want het is gewoon goed nederlands.
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Voor de vuist weg: ultimatum, rectum, quotum....
Ultimata, recta, quota..... data 
Menghini
-
- 1306 messages
- 941 votes
Ik geloof dat er hier nog niets over is: ik mis dit eigenlijk op de site. Ik weet dat ik dat bij opmerkingen site moet plaatsen, maar er is een ander bedrijf wat zo'n lijst heeft, daarom doe ik het zo. Zo'n lijst is niet betrouwbaar en niet alle releases staan erop, maar het is toch wel handig... (er zijn vast al wel meer mensen die dit gezien hebben!
)
Check:
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik vermoed dat MediaMarkt niet alles verkoopt, voor een volledig overzicht kijk hier:
(klik op r2 database)
Menghini
-
- 1306 messages
- 941 votes
Ook handige site... Een beetje onoverzichtelijk, maar er staat volgens mij wel meer op...
Art
-
- 13507 messages
- 3658 votes
Ik vermoed dat MediaMarkt niet alles verkoopt, voor een volledig overzicht kijk hier:
(klik op r2 database)
Die gebruik ik ook vaak. Een handig hulpmiddel 
damon
-
- 1887 messages
- 0 votes
alleen ziet DVD home er echt niet uit
wat een bagger lay-out......en toch zoveel info
Pendek
-
- 32 messages
- 1 votes
The Notebook staat er niet tussen geloof ik. Betekent dat dan dat ie pas na 13 januari uit gaat komen?? Dat kan toch niet...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
The Notebook is pas onlangs hier in de bioscoop verschenen (oktober), dus dat is niet zo vreemd.
Pendek
-
- 32 messages
- 1 votes
The Notebook is pas onlangs hier in de bioscoop verschenen (oktober), dus dat is niet zo vreemd.
Ah ok, vandaar, hier in BE is ie al sinds begin september ofzo
Game-Freak
-
- 10 messages
- 26 votes
Is er misschien al een betere site voor release datums van verschillende DVD's?
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
www.dvd-home.nl heeft het beste overzicht ...
velghe
-
- 17 messages
- 11 votes
In Filmdragers > Algemeen > DVD-releases site (+ release 'The Champ'):
Hallo iedereen, weet er iemand een site waar je alle releasedata van dvds kan vinden?
Ik wacht al maaaaaaaanden op de release van de klassieker 'The Champ" met Jon Voight
In Engeland en Amerika is die al lang uit, maar in belgie en nederland is die niet te vinden
Weet iemand hier meer over ?
Alvast bedankt !!!