• 177.901 movies
  • 12.202 shows
  • 33.970 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.996 votes
Profile

Powerhouse Films

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Een nieuw label in Engeland: Powerhouse Films maakt prachtige edities met verbluffend mooi artwork! Leuk dat er weer eens een label is dat de concurrentie kan aangaan met Arrow , Eureka en Criterion.

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Prachtige keuzes maken ze! Veel cult & obscure klassiekers.

Iemand al iets van dit label besteld?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Heb wel getwijfeld over die Hammer boxsets van ze... verder nog tips?!

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

The Stone Killer met Charles Bronson !!

The Passenger uiteraard, Fat City en Blue Collar

Flavio

• 4893 messages
  • 5223 votes

Wat zijn jouw ervaringen met bestellen bij Lime Wood Media Ltd - powerhousefilms.co.uk Ik zie dat ze nu een mooie 5 voor 40 pond actie hebben.

In hun policy staat weliswaar dat er geen extra kosten komen als je vanuit de EU bestelt maar is dat ook zo? Of moet je net als bij Zavvi de gemaakte kosten terugvragen?

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5066 votes

Flavio Dat is een keurig net label met een zeer goede klantenservice. Die extra kosten krijg je pas sinds kort niet meer, maar ik kan me bij hen niet voorstellen dat dat misloopt eigenlijk. Zij hebben zich aangesloten bij die regeling, waarvan ik de naam steeds kwijt ben, waardoor de VAT wordt aangepast naar de BTW in jouw land en je geloof ik tot 150 euro geen kosten meer hebt. Heb er voor vele honderden euro's besteld en zal er nog heel veel uitgeven.

Er zit een verschil in de edities waar BD bijstaat en die waar LE bijstaat. De LE's zijn gelimiteetd en bevatten een boekje en dubbelzijdig hoesje en ander model doosje, De BD is wat ze uitgeven als de gelimiteerde edities op zijn. Hetzelfde schijfje maar geen dubbelzijdig hoesje, boekje en standaarddoosje.

Flavio

• 4893 messages
  • 5223 votes

Thanks, net een order geplaatst, ben benieuwd.

Flavio

• 4893 messages
  • 5223 votes

Toch inklaringskosten ondanks deze belofte op hun site:

We are delighted to announce we are now IOSS registered. This means VAT will be disclosed at the time of checkout for all orders up to the value of EUR 150 (excluding shipping). This means there should be no unexpected import charges upon delivery for our EU customers. For more information, please see the European commission's IOSS resources: IOSS - ec.europa.eu

Gemaild en afwachten maar of het wordt vergoed.

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Flavio wrote:

Tjonge, alweer een bedrijf dat de zaakjes niet op orde heeft, naast bijv. Zavvi.nl. Ik had ook problemen met aanbieders op de 'marktplaats' van Amazon.co.uk. Met Amazon zelf nog geen problemen gehad.

Flavio

• 4893 messages
  • 5223 votes

Het is de vraag of het de schuld is van de Britse bedrijven of van PostNL.

Ik hoor het volgend jaar wel, ga er eigenlijk wel van uit dat ze het gaan vergoeden gezien de tekst op hun site.

Basto

• 11920 messages
  • 7397 votes

Flavio wrote:

We are delighted to announce we are now IOSS registered. This means VAT will be disclosed at the time of checkout for all orders up to the value of EUR 150 (excluding shipping). This means there should be no unexpected import charges upon delivery for our EU customers. For more information, please see the European commission's IOSS resources: IOSS - ec.europa.eu

Gemaild en afwachten maar of het wordt vergoed.

Heb ik vaker gehad. Als je de factuur upload krijg je het gewoon terug. Wel gedoe. Laatste 3 zendingen gingen gelukkig goed.

Basto

• 11920 messages
  • 7397 votes

Tonypulp wrote:

Heb wel getwijfeld over die Hammer boxsets van ze... verder nog tips?!

Ik weet niet of het je ding is, maar de bix met Dietrich/Sernberg bevat echt geweldige films. Verder natuurlijk Irriversible.

Flavio

• 4893 messages
  • 5223 votes

Hmm. Wordt terugverwezen naar Post.nl. Die hebben dus kennelijk een fout gemaakt.

Moet bezwaar indienen, veel gedoe.

Flavio

• 4893 messages
  • 5223 votes

Zit nu al ruim een week te mailen met Powerhouse en proberen contact te krijgen met Post.nl. Ze geven elkaar de schuld...Wat een waardeloze toestand dit.

Flavio

• 4893 messages
  • 5223 votes

Voor wie twijfelt over bestellen bij deze webshop een update: Uiteindelijk weigert Post.nl over de brug te komen -krijg ook alleen mails van ze waarop ik niet kan replyen- maar ik krijg gelukkig credits bij Powerhouse t.w.v. de inklaringskosten.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.