• 177.957 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.994 actors
  • 9.370.976 votes
Profile

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

(afbeelding)

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Roger Thornhill wrote:

(afbeelding)

...al was het maar om eens te kijken of de kwaliteit inderdaad zó omlaag loopt als de consensus (en mijn herinnering) wil...

Prima box met heel veel toffe extra's. Heb hem ook. En Batman en Batman Returns zijn wel echt goede films hoor. Die andere 2 moet je maar kijken of alle andere Batman films die ooit gemaakt zijn nog wat meer te waarderen.

Roger Thornhill

• 6011 messages
  • 2445 votes

Inmiddels de eerste herzien, blijft inderdaad erg leuk. De extra's zijn inderdaad behoorlijk uitgebreid, zó hoort zo'n uitgave te zijn, prachtig.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Heb die box ook, stond destijds voor een schijntje op Zavvi.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3123 votes

Ik heb hem ook. Erg toffe box qua inhoud en extra's. Trouwens bizar dat de laatste film de beste transfer heeft gekregen, al heeft dat ook een beetje met de leeftijd van de film te maken natuurlijk. Maar de eerste twee hadden minstens een 2K remaster verdiend.

Roger Thornhill

• 6011 messages
  • 2445 votes

j0enne wrote:

Heb die box ook, stond destijds voor een schijntje op Zavvi.

Weer of nog steeds bij Zavvi : €14,06, dat is 3 euro en 51½ cent per film. En dan ook nog eens op maandag besteld en op vrijdag al binnen, ik wist niet wat me overkwam...

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

Jumanji (steelbook)

Interstellar

Gone Girl

The Croods

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

http://ecx.images-amazon.com/images/I/71bY7a83OQL._SY445_.jpg

Geen afbeelding kunnen vinden van de Blu-ray box, maar deze set heeft daar ook een variant van.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3123 votes

Lost River . Staat al een tijdje op mijn Blu-ray verlanglijstje.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

DVD-T wrote:

Lost River . Staat al een tijdje op mijn Blu-ray verlanglijstje.

Yep, het gelimiteerde Duitse mediabook.

En gelijk weer de Saoirse-collectie compleet.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3123 votes

Nice, een amazon.de exclusive dacht ik?

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Yep, van Tiberius.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3123 votes

Ahh, jammer. Lastig aan te komen aangezien ik geen creditcard heb en wil, maar woon dicht bij de Duitse grens en een grote Mediamarkt daar. Voor mij zou de normale BD uitgave ook volstaan.

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Er bestaan ook pre-paid creditcards....

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

j0enne wrote:

(afbeelding)

https://www.moviemeter.nl/images/cover/71000/71087.300.jpg

Heb je deze film met Nederlandse ondertiteling? En merk je ook dat de film om de 10 seconden ongeveer vaag (vertraagd beeld) geeft? Ik heb deze film 2 maal geretourneerd (heb 3 dvd's getest) en elke keer krijg ik vertraagd beeld te zien. Dit komt niet door de film zelf maar door de uitgever. Ben benieuwd of jij dat ook hebt.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

tattoobob wrote:

(afbeelding)

Het valt me op Amazon.de (volgens mij enkel in Duitsland) op dat ze veel films in 3D aanbieden die naar mijn weten oorspronkelijk alleen in 2D bestonden. Weet jij hoe dat zit?

Erg toffe film trouwens!

DVD-T

• 15565 messages
  • 3123 votes

Ajax&Filmfreak wrote:

Er bestaan ook pre-paid creditcards....

Dat wist ik niet eens. Dank voor de tip. Ga me daar eens in verdiepen.

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

Zwolle84 wrote:

(quote)

Het valt me op Amazon.de (volgens mij enkel in Duitsland) op dat ze veel films in 3D aanbieden die naar mijn weten oorspronkelijk alleen in 2D bestonden. Weet jij hoe dat zit?

Erg toffe film trouwens!

Ik zou het niet weten....naar mijn idee is deze gewoon in real3d maar ik heb hem nog niet gekeken in deze versie dus ik laat het je wel ff weten

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Nou ja, het is niet dat ik hem in 3D zou willen/kunnen zien hoor, het viel me domweg op dat Amazon DE veel titels in 3D aanbiedt die (Amazon) UK enkel in 2D heeft.

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

Zwolle84 wrote:

Nou ja, het is niet dat ik hem in 3D zou willen/kunnen zien hoor, het viel me domweg op dat Amazon DE veel titels in 3D aanbiedt die (Amazon) UK enkel in 2D heeft.

Dat is inderdaad een beetje vreemd....ik heb hem overigens niet voor de 3d versie gekocht(wel leuk om erbij te hebben)maar gewoon voor de full hd experiënce

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

tattoobob wrote:

(quote)

Dat is inderdaad een beetje vreemd....ik heb hem overigens niet voor de 3d versie gekocht(wel leuk om erbij te hebben)maar gewoon voor de full hd experiënce

Maak je borst maar nat, hij ziet er schitterend uit in HD.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.