• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.851 votes
Profile

Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #3

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

j0enne wrote:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Dit vond ik gewoon bij de Blokker.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Dit ook nog.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

j0enne wrote:

(quote)
(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Dit ook nog.

Heb je het over online? (In de winkel niks gezien)

Roger Thornhill

• 6011 messages
  • 2445 votes

Ik vind soms ook wel bizarre titels bij de Blokker, maar die staan dan maar bij één filiaal. Het lijkt er op dat ze dan van zo'n titel maar één of een zeer beperkt aantal exemplaren hebben gekregen (hoe? vanwaar? onduidelijk), en als je die dan net tegenkomt bij je lokale winkel... Is mij ook wel eens overkomen (dubbel-DVD van de eerste Hulk-film voor €2,-, één exemplaar...).

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Dat was enige jaren terug bij alle winkels wel het geval, Free Record, Van Leest, Bart Smit, Mediamarkt

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Roger Thornhill wrote:

Ik vind soms ook wel bizarre titels bij de Blokker, maar die staan dan maar bij één filiaal. Het lijkt er op dat ze dan van zo'n titel maar één of een zeer beperkt aantal exemplaren hebben gekregen (hoe? vanwaar? onduidelijk), en als je die dan net tegenkomt bij je lokale winkel... Is mij ook wel eens overkomen (dubbel-DVD van de eerste Hulk-film voor €2,-, één exemplaar...).

Nu moet ik wel zeggen dat naast de grote ronde sticker van de Blokker er ook nog een andere sticker op zat die verdacht veel weg had van die destijds bij de FRS.

D'r staat namelijk 'Uitverkoop Artikel' en 'Movies General' op met een hogere prijs. En op één stond Arthouse.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Komen allemaal uit oude magazijnen. Zijn gewoon willekeurige restpartijen/voorraden die jáááren niets hebben liggen doen. Toen ik destijds bij de FRS werkte kreeg ik die ook regelmatig binnen. Zit geen lijn in. Veel troep, maar inderdaad ook verrassende (oude) releases zoals die blaxploitation titels.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Was met cd's ook al. Heb vroeger nog veel gekocht, waarbij ik dacht waar hebben ze die nou vandaan. Maar inderdaad wat je zegt uit die magazijnen/restpartijen.

Bij Mediamarkt heb je dat nou ook nog wel met dvd's, maar wel veel minder als jaren terug.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Titanic, 2 disc bluray

1 van mijn meest geliefde films ooit, eindelijk op bluray gekocht Erg blij mee. Goede reden om de film dit jaar nog eens een keertje te kijken.

http://ecx.images-amazon.com/images/I/91VVMZ88evL._SL1500_.jpg

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

We hebben Al-Risâlah (1976) nog laten liggen voor 1 euro (met NL-se subs). Misschien stom, maar voor wie die zoekt: nu naar Leeuwarden!

Zelf gekocht de Nederlandse Sonny Chiba boxset van Total Film (OOP, maar nieuw en in perfecte staat voor weinig): http://www.dvdinfo.be/images/reviews/3493-1.jpg

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Eindelijk m'n Elizabeth Olsen blu-rays aangevuld met het ontbrekende stukje: Very Good Girls (2013). Is hier alleen op dvd uit, dus heb ik wat risico genomen met de regio A-release. Blijkt stiekem dus mooi regiovrij te zijn.

https://deepestdream.com/wp-content/uploads/2014/09/VeryGoodGirlsBD1.jpg

Verder nog wat blu-rayacties van Zavvi doorgespit met [Rec] 2, 3 en 4, Remember Me, 28 Days Later/28Weeks Later en The New World als resultaat.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

Titanic, 2 disc bluray

1 van mijn meest geliefde films ooit, eindelijk op bluray gekocht Erg blij mee. Goede reden om de film dit jaar nog eens een keertje te kijken.

Die heb ik ook, mooie uitgave. Vooral het geluid op blu-ray verblufte me, dat kraken van de boot (spoiler ) knalde door de kamer heen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zwolle84 wrote:

(quote)

Die heb ik ook, mooie uitgave. Vooral het geluid op blu-ray verblufte me, dat kraken van de boot (spoiler ) knalde door de kamer heen.

Haha, die scene had ik dus meteen thuis getest Klonk inderdaad machtig met een goede audioset die ik gelukkig tegenwoordig bezit.

Er staan trouwens een hoop extra's op deze versie zeg. Paar hele lange docu's en noem het op. Die ga ik nog eens rustig kijken.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Normaal doe ik in deze topic niet posten, maar soms kom je iets tegen (in een Saturn in Duitsland) voor een vrij zacht prijsje (€ 15) waar je al tijden naar zoekt:

https://images.otto.de/asset/mmo/formatz/film-blu-ray-die-verachtung-le-mepris-jean-luc-godard-alberto-13033466.jpg

Bas I.

• 461 messages
  • 4 votes

The Great Beauty (2013) BR

My Neighbor Totoro (1988) BR

Sátántangó (1994) DVD

Tekkonkinkreet (2006) BR

Theodoros Angelopoulos Collection Vol. 2 DVD met:

- Alexander the Great (1980)

- Voyage to Cythera (1984)

- The Beekeeper (1986)

- Landscape in the Mist (1988)

- The Suspended Step of the Stork (1991)

Roger Thornhill

• 6011 messages
  • 2445 votes

Hah! Geweldige reeks was dat, Dogie_Hogan, als ik op mijn jeugdherinneringen mag afgaan. (De moderne filmversie lijkt me rampzalig.) Een kostbaar bezit! En dan te bedenken dat beide mannen nog steeds actief zijn op de buis...

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

Gekocht in Engeland (bij, Fopp, hmv, cex)

Derek (series 1 & 2 boxset)

Found

Ashens and the quest for the gamechild

Kill Keith

The Harry Hill Movie

En nog een Fopp mok!

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Fopp?!

Bestaat dat nog?

Ik dacht dat die keten helemaal over de kop was.

Welke stad?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.