- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Dvd-doosjes
Dvd-doosjes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
In Filmdragers en apparatuur > Algemeen > Snappers vervangen door normale hoesjes:
Ik heb een aantal films in m'n collectie die in zgn. snapper zitten; een kartonnen doosje met plastic binnenwerk.
Ik vind dit geen mooie hoesjes. Je moet oppassen dat ze niet beschadigen en ze steken iets uit in de kast. Ik zou ze graag vervangen.
Soms verschijnt er op een gegeven moment een uitgave van dezelfde film in normaal hoesje. Ik heb mijn LA Confidential snapper dvd destijds kunnen vervangen.
Wie weet of er ook normale uitgaves zijn van de volgende films:
North by Northwest
Strangers on a Train
Frantic
Being There
Devil's Advocate
(R2 met NL subs)
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
North by Northwest
(R2 met NL subs)
Die heb ik voor 2 euro op marktplaats gekocht. Normale Nederlandse DVD. Dus die bestaat ja.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Strangers on a Train is vervangen door een 2-disc SE in keepcase
Frantic en Devil's Advocate heb ik ook al eens in keepcase zien liggen.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Heb zelf The Haunting en The Changeling in zulke hoesjes. En ben er ook niet over te spreken eerlijk gezegd. Als je ze laat overkomen uit de VS kleeft er meestal zo'n strip over, en wil je die eraf doen om het doosje open te krijgen, dan scheur je een deel van de kartonnen hoes mee weg
. Echt niet leuk!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bedankt. Strangers on a Train SE is goedkoop bij play.com
Hoe kun je op play.com in wat voor hoesje de film zit? Niet he?
Als play nog steeds de snapper van NBNW heeft....
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Dezelfde hoes, vind ze helemaal niet zo lelijk.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Being There is ook verkrijgbaar in keep case. Ik heb die film zo.
Art
-
- 13507 messages
- 3658 votes
North by Northwest heb ik destijds bij de Mediamarkt gekocht en is inderdaad een keepcase. En Devil's Advocate heb ik ook gewoon in een keepcase en die komt geloof ik van de Free Record Shop.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Maar waar te koop....?
Ik heb hem wel eens bij de Free Record Shop zien liggen. Maar mijn versie kreeg ik als keuzefilm bij Filmvalley. Waarschijnlijk zal hij dan ook wel bij DVDvalley te bestellen zijn.
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Ik vind er trouwens niet zo veel mis mee. Best mooie doosjes juist.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Winkels weten in principe vaak pas of ze een keepcase uitgeleverd krijgen of een snapper als ze de DVD binnen hebben. Winkels bestellen een titel en kunnen niet een verpakking eisen. Niet als ze de DVD bestellen. Mijn ervaring is dat Warner pas keepcases uitbrengt als alle snappers op zijn en er nog genoeg snappers in omloop zijn als er pas net een keepcase is. Ze zijn in elk geval nog niet helemaal verdwenen. Slimst is dus de DVD kopen in een winkel of de webwinkel bellen of een film op voorraad is en zo ja: in welk doosje.
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
North by Northwest en Strangers on a Train zitten los als keepcases in de Hitchock Signature Box.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Over hoesjes gesproken:
Waar ik me ook echt aan DOOD erger is dat Sony Pictures en Warner Bros hun films in dit soort KUT hoesjes stoppen!

the-terminator
-
- 46 messages
- 257 votes
Over hoesjes gesproken:
Waar ik me ook echt aan DOOD erger is dat Sony Pictures en Warner Bros hun films in dit soort KUT hoesjes stoppen!

(afbeelding)
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
In Filmdragers en apparatuur > Algemeen > lege dvd-doosjes:
In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:
Ik ben op zoek naar lege dvd-doosjes. Ik ben al naar Blokker, Dreamland en het Kruidvat geweest en in alle drie de winkels zeiden ze dat dat enkel verkocht wordt via het foldertje. Ik kan moeilijk wachten tot dat ooit eens in het foldertje staat, dus weet iemand nog een winkel waar ze dat verkopen? Liefst niet online, en ook enkel Belgische winkels aub.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Mediamarkt? Weet niet of jullie die ook hebben, anders vast wel iets vergelijkbaars. Ik weet er nog wel meer, maar ik heb eigenlijk geen idee wat betreft Belgische winkels/warenhuizen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hier in Nederland liggen ze wel gewoon bij de Blokker en Kruidvat, als ze niet tijdelijk uitverkocht zijn...
Ik denk dat jij bij de FRS moet zijn. Die verkopen ze ook wel dacht ik.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Ook vaak te vinden bij (inktpatronen) re-fil stations., anex print-shops.
Die verkopen meestal vanalles-en nog wat.
De Action heeft ze ook vaak in de aanbieding, maar ik weet niet of die filialen in België hebben?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Kan me niet voorstellen dat zaken als de Mediamarkt of de Saturn ze niet hebben. Dat is de eerste gedachte die bij me opkomt als ik aan dvd hoesjes denk. Waarom probeer je het niet bij 1 van deze 2 zaken? Die zitten toch ook in België?
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Mediamarkt en Saturn hebben we wel, maar dat is wel een eindje rijden. Een beetje te ver eigenlijk enkel en alleen voor lege dvd-doosjes. De Action hebben ze hier niet, dan moet ik al naar Sluis en dat is ook wat te ver. Zal op advies van kappeuter FRS eens binnenstappen, en denk nu ineens ook aan Photohall (?).
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Op Marktplaats bieden heel veel mensen lege DVD-doosjes aan.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Met verzendingskosten wordt het alsnog te duur vrees ik, maar ik zal er eens naar kijken.
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Lege dvd-doosjes verkopen ze bij Handyman. €0,50 per stuk (zowel 1-disc als 2-disc doosjes). En vaak 5 voor €2,00, of 10 voor €4,00.
Edit: Ow, enkel Belgische winkels zeg je... geen idee of ze ook in België Handyman kennen.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
cdr-winkel.nl
De goedkoopste, ook qua dvd's en andere dingen.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Ik heb ze pas nog bij de Saturn in Duitsland (Kleve) gehaald. Maar ik neem dat ze die hier ook wel hebben.
daxclusive
-
- 2560 messages
- 2409 votes
Ik heb er toen 100 stuks via marktplaats gekocht en afgehaald voor €20,-
riesma
-
- 3706 messages
- 3081 votes
Ai, wat stom! Ik heb nog geen twee weken geleden een tas met ruim 300 lege slimcases aan de weg gezet. Ik had ze op marktplaats gezet om voor nop af te halen. (Slechts één reactie van iemand die wilde dat ik ze op stuurde. Right.) Stom dat ik niet eerder er aan heb gedacht hier een bericht te plaatsen.