- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Film manager app voor iPad
Film manager app voor iPad
bmetz
-
- 20 messages
- 0 votes
Ik heb inmiddels een redelijke hoeveelheid films in bezit en ik wil ze graag presenteerbaar maken op mijn iPad. Gewoon een mooi overzicht waarbij ik ook een selectie kan maken van bv genre(s) en kan zoeken op titel, acteur, jaartal etc.
Zo kan ik met vrienden een makkelijke en snellere selectie maken van de films die we willen zien op een filmavondje.
Ik hoop niet dat ik te veel eisend ben, maar ik wil graag dat het aan het volgende voldoet:
- Films moeten een cover kunnen krijgen
- Films moeten minimaal titel, jaartal, landen, genres, speelduur, plot en acteurs/regisseurs bevatten
- Op bovenstaande data moet gezocht en gebrowsed kunnen worden
- Data moet op te kunnen halen zijn van websites als IMDb en natuurlijk moviemeter.
- Data moet nederlands zijn.
- Het moet er mooi uit zien zoals hier en hier
En wat extra punten, geen must-have maar zou wel heel mooi zijn:
- Het liefst een app, maar een web app geoptimaliseerd voor o.a. iPad is ook goed
- Ik wil kunnen aangeven dat ik de film gezien heb of (nog) niet
- Ik wil kunnen aangeven dat ik de film in bezit heb of (nog) niet
- Te updaten via een programma voor windows of via het internet
Ik heb wel wat gevonden zoals Movies HD maar deze kost (te veel) geld en voldoet lang niet aan alle eisen.
Hebben jullie betere suggesties?
Timeeh
-
- 1 messages
- 0 votes
Hoi Bmetz,
Na al je specificaties gelezen te hebben, denk ik dat de volgende applicatie het dichtst in de buurt komt en dan is mymovies for iPad. Kost echter wel 6 euro..
Voor andere applicaties die misschien hier aan voldoen kun je ook eens kijken op http://www.vodtoday.nl/ipad...