- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Lord of the Rings DVD Box (extended versions)
Lord of the Rings DVD Box (extended versions)
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik had de LOTR films gekocht op VHS vanaf dat ze uitkwamen maar nu heb ik een klein probleem want er begint storing op te komen ... Ik vind dat ik deze films terug moet kopen en wel ineens serieus op DVD. Op de site van de Free Record Shop vond ik een mooie box namelijk deze
Maar die box kost 80€ en nu vroeg ik me af het het wel waard was om 80€ voor die box te besteden want dat blijft natuurlijk wel wat geld en ik moet sparen om naar Graspop te gaan 
Weet iemand of het de koop waard is?
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Hij is in ieder geval goedkoper te vinden als je een beetje goed zoekt. Geloof dat ik hem een jaar geleden oid ook voor 60 euro heb gekocht.
Het is natuurlijk een ongelooflijke uitgave. De totaal bijna 2 uur aan extra scènes bij de drie Extended Editions zijn echt de moeite waard. Verder is het 6.1 ES wat echt ongelooflijk geluid geeft met de goede installatie.
Daarnaast natuurlijk een waanzinnige hoeveelheid extra's (documentaires over de sfx, boek vs film en weet ik wat niet) maar daar ben ik nog niet aan begonnen.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Kun je precies zeggen welke extra's erop staan? En weet je nog waar je die van jou hebt gekocht?
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Daarnaast natuurlijk een waanzinnige hoeveelheid extra's (documentaires over de sfx, boek vs film en weet ik wat niet) maar daar ben ik nog niet aan begonnen.
Hehe, ik wel, heb ze allemaal gezien in weet ik hoeveel dagen. Je weet echt niet wat je overkomt. Je ziet zo'n beetje alles wat er gebeurd is tijdens het filmen, schitterend.
En even antwoord op bericht hierboven: Het is vrij onmogelijk om te zeggen wat er precies aan extra's op staat, want dat is echt heel erg veel. Documantaires over het filmen zelf, de voorbereiding, het maken van special effects, de muziek, het leven op de set, etc. etc. Kortom, als je Lord of the Rings-fan bent en ook wel van extra's kan genieten moet je hem zeker kopen.
Er staan ook nog wat audiocommentaartracks op, en die zijn ook het horen waard. En hij ziet er natuurlijk ook heel vet uit
Oja en die verlengde versies van de films geven ze zoveel meer diepte, ik raad het je 100% aan.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Hoeveel heb jij hem ongeveer betaald Serpico? en bedankt voor de informatie!
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Ik kreeg hem voor mijn verjaardag, hij was toen 70 euro bij de MediaMarkt in Heerlen, dacht ik. Zoiets zal hij nu wel nog zijn. Ik zou hem in ieder geval niet via internet kopen, dan kost hij veel meer dan in de winkel. Kijk dus is bij de MediaMarkt. Misschien vind je hem wel ergens voor 60 euro.
Of als je hem nog goedkoper wilt, kijk voor tweedehands op Marktplaats.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Bedankt voor de tip, ik zal is gaan zien want 60€ is wel beter dan 80 
Chr.s
-
- 3671 messages
- 1703 votes
Als je iemand met een creditcard kent kun je hem hier voor 40,- kopen.
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
En heb je hem ook zonder Nederlandse ondertiteling lijkt me.
Chr.s
-
- 3671 messages
- 1703 votes
Hmm, weet ik niet. Denk dat deze er wel bij op zitten. Voor 20 euro goedkoper wel de moeite van een mailtje waard lijkt me. 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ja maar ik koop niet zo graag dvd's per internet ... zal wel is in Mediamarkt gaan kijken
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik heb ooit eens gehoord van een drinkwedstrijd tussen legolas en gimli. Staat dit er ook op?
Ganesha
-
- 95 messages
- 92 votes
Ja maar ik koop niet zo graag dvd's per internet ... zal wel is in Mediamarkt gaan kijken
Als je er nog steeds naar zoekt; de box met de 3 extended versies zijn ook te koop bij de cd-zaak Fame in Amsterdam voor totaal 50 euro
De import-versie is trouwens wel zonder Nederlandse ondertiteling; je kunt wel Engelse ondertiteling aanzetten, maar sommige stukjes in het "elfs" zijn dan niet ondertiteld om de 1 of andere reden
Als het je alleen om de films gaat en niet om alle interviews enzo, zijn er nu ook goedkopere versies in de winkel; met de extended versie op 1 schijfje (kant A en B; je moet dan halverwege omdraaien geloof ik, voor de rest van de film)
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik heb ze eindelijk vandaag gekocht! Voor 45€ in de Saturn in Antwerpen en het is echt een mooie box, echt knap...
R1992
-
- 172 messages
- 381 votes
.. net gekocht voor 23 euro op amazon.co.uk
bijna té goedkoop zou je zeggen 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Graag wil ik de EE kopen, maar als fan wacht ik op de Blu-ray. Die zouden moeten komen, als het goed is.
Don MN
-
- 3120 messages
- 1562 votes
Dan ga je heel snel beloond worden Minotaures. Vanaf 6 april is de Blu-ray Box (met bioscoopversies) verkrijgbaar!
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
De Bioscoopversie is niet de Extended Edition. Die komt geloof later pas op Blu-Ray. Ik zou dus goed uitkijken wat je koopt voordat je alles dubbbel koopt.
Don MN
-
- 3120 messages
- 1562 votes
Ja, daarom heb ik het ter bevestiging nog tussen haakjes erbij gezet. Als er een Blu-ray EE-Box komt, zal het wel de nodige maanden duren voordat je deze kunt kopen.
De kwaliteit van het beeld is toch geweldig in de trailer?
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
De Extended Edition wordt ook over niet al te lang op Blu-ray verwacht.
Wel een financieel klap, want alle delen van Star Wars komt ook eind september. Zou ze toch graag allemaal in Blu-ray willen, het blijven topfilms die nooit vervelen.
mnrk
-
- 1876 messages
- 1733 votes
Eindelijk ook een datum bekend voor de Blu-ray versie ( Extended Edition )
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
alleen staat deze er alweer een tijdje op de site van FRS.nl en ook nog voor een tientje goedkoper
http://www.freerecordshop.nl/films/lord-of-the-rings-trilogy-extended-edition-15-disc-8716777936566
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Eind juni. Niet zo lang, maar 70 euro is wel een smak.
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
dat zeker, maar ik denk ook zeker wel de moeite waard
mnrk
-
- 1876 messages
- 1733 votes
Ik hoop alleen dat ze elke film op 1 Blu-ray hebben gezet, en niet zoals bij de normale dvd versie op 2 dvd's.
Maar dat het de moeite waard is om deze aan te gaan schaffen is zeker waar ...
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
op een ander forum willen ze juist het tegenovergestelde
omdat dat de kwaliteit beter is dan dat ze de hele film op 1 bluray proppen
mnrk
-
- 1876 messages
- 1733 votes
Ohhh....in dat geval zeg ik "doe elke film maar over 2 blu-ray's "
...
mnrk
-
- 1876 messages
- 1733 votes
alleen staat deze er alweer een tijdje op de site van FRS.nl en ook nog voor een tientje goedkoper
Lord Of The Rings - Trilogy Extended edition (15 Disc) - - Blu-ray Disc - freerecordshop.nl
Ook bij Bol.com aangepast in prijs !
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
Ohhh....in dat geval zeg ik "doe elke film maar over 2 blu-ray's "
...
dat is idd wel erg makkelijk zeggen. Alleen bij films Zoals LOTR is het misschien wel beter als deze over 2 discs verspreid zijn ivm de lengte van de film