• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.271 votes
Profile

Sátántangó

Paalhaas

• 1582 messages
  • 2569 votes

Bij Sátántangó (1994):

Van criterionforum.org:

Allyx wrote:

Actually, from now on, all of Béla Tarr's film transfers on DVD are personally supervised by Béla Tarr himself AND produced in Hungary.

The first films to be thus released will be DAMNATION and SATANTANGO and both films should have optional English, French, German and Dutch subtitles.

The DVDs will be distributed by Artificial Eye indeed in the UK but also in France, Germany and The Netherlands. And I think there was some interest from one or two US distributors as well!

The only flipside of the coin is that no special features will be available as far as I know -the 'simple' task of restoring and remastering (and even relighting) alone according to Tarr's requests being tremendous already!

I hold these information from Mokep, the Hungarian seller of Béla Tarr's films: http://www.mokep.hu/

Op hetzelfde forum las ik ook dat de release in het eerste deel van 2006 valt, datum vooralsnog onbekend.

JoeHallenbeck

• 3413 messages
  • 0 votes

Bootleg vermoed ik.

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Ik heb deze film gepindakaasd, ik vermoed dat het een rip van die dvd is. De kwaliteit is slecht.

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

daar was ik al bang voor. Is het echt heel erg?

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Te erg om hem op die kwaliteit te kijken ja. Zal gewoon wachten op de dvd release.

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Dat doe ik dan maar. Hopelijk komt deze snel.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Ja ik was ook heel blij toen ik zag dat de film eindelijk in het pindakaascircuit zat maar de kwaliteit is inderdaad niet best. Gelukkig zijn de drie andere Tarr films uit dat circuit wel gewoon goed

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Artificial Eye zou hem dit jaar gaan uitbrengen, ik heb het al verschillende keren gelezen dus ik denk dat het wel kan kloppen. Ik was van plan deze zomer heel Budapest te gaan afstruinen, maar ik denk dat ik gewoon rustig ga wachten. Wedden dat ie er eerder is dan het tweede seizoen van Twin Peaks?

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

Bij Sátántangó (1994):

Facets heeft een regio 1 aangekondigd, AE bevestigt een regio 2 voor in ieder geval 2006, Moskwood schijnt ook plannen te hebben voor een NL-uitgave van AE-release. De film wordt op dit moment onder Tarrs supervisie voorbereidt voor een DVD-release. Ik zou maar geen weddenschappen afsluiten.

• 22396 messages
  • 5068 votes

AE will be releasing Sátántangó on Region 2 DVD 'sometime in the Autumn'. It's been passed uncut by the BBFC, it will be a 2-disc edition, it will have no bells or whistles (they are taking the stance that 'the length of the film makes it its own special feature'), and it will cost 'more than £19.99, due to its length'.

Zegt iemand in het IMDB forum. Wat de prijs ook gaat worden, ik koop 'm toch wel.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Goed bericht, AE uitgaven zijn ook vaak erg mooi. Nu maar hopen dat de Boudisque hem gelijk inkoopt, kuch kuch starbright boy kuch kuch

• 22396 messages
  • 5068 votes

Dat is de Facets. Ik weet niet zeker of de bron hetzelfde zal zijn, maar ik ben geneigd eerder te kiezen voor de AE regio 2 . Maar goed nieuws is het wel.

stephan73

• 6269 messages
  • 14440 votes

Play.com heeft de Engelse release in de pre-order.. 40 euro is behoorlijk prijzig!!

http://www.play.com/DVD/DVD/CART/233/313/-/1121412/-/Product.html?searchtype=genre&cur=257

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

13 november, nog even wachten dus.....

stephan73

• 6269 messages
  • 14440 votes

Bij Sátántangó (1994):

Zie nu dat de Amerikaanse release ongeveer 10 euro duurder gaat worden.. Wordt mischien dan toch interessant!

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Ik heb een mailtje gestuurd naar Artificial Eye, en ik krijg net de bevestiging dat zij hem uitbrengen op 13 november.

Paalhaas

• 1582 messages
  • 2569 votes

€38,49 is toch wel erg prijzig zeg.

Finisterra

• 15532 messages
  • 4688 votes

Inderdaad niet goedkoop. Wel jammer want deze zou ik zéér graag eens willen zien.

Paalhaas

• 1582 messages
  • 2569 votes

Ik móet hem toch hebben.

Zyxx

• 54 messages
  • 136 votes

Freud wrote:

Wedden dat ie er eerder is dan het tweede seizoen van Twin Peaks?

Da's géén eerlijke weddenschap!!

(Of zijn er ontwikkelingen? zie ook http://www.dugpa.com en Badalamenti's MySpace)

13 november it is!!

Paalhaas

• 1582 messages
  • 2569 votes

Play.com is inmiddels in prijs omlaag gegaan naar €35,99, maar Blah! heeft hem voor €34,99 (allebei incl.), volgens mij op dit moment de beste keus. Boudisque vekoopt hem uiteraard weer voor een ronduit belachelijke €49,99.

Paalhaas

• 1582 messages
  • 2569 votes

Bij Sátántangó (1994):

Paalhaas wrote:

Blah! heeft hem voor €34,99 (allebei incl.), volgens mij op dit moment de beste keus.

Fout! hmv.co.uk heeft hem voor 17,99 +1,75 = 19,74 pond (€29,45). Nou begint die prijs ergens op te lijken.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Prachtige hoes, die AE. Ben erg blij dat zij hem uitgeven, vind ik vaak de mooiste uitgaven. Zeker één die ik ga aanschaffen, alhoewel ik het betwijfel hem thuis te gaan zien. Meer een hebbeding dan

• 22396 messages
  • 5068 votes

Mooi ding is het. Drie DVD's in dunne doosjes met een mooie, stevige box er omheen. Prima beeldkwaliteit.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Heb hem bij Play besteld voor € 35.

Paalhaas

• 1582 messages
  • 2569 votes

Reinbo wrote:

Heb hem bij Play besteld voor € 35.

Terwijl ik 4 berichtjes hierboven een winkel heb genoemd die hem voor €5,55 minder vekoopt?

Ik heb hem nog niet binnen trouwens, maar hij is wel al de 9e verzonden. Hij zal in het weekend wel binnenvallen. Nu nog een tijd vinden waarop ik 7,5 uur ongestoord kan kijken.

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

heb 'em net binnen, gewoon via amazon.co.uk. Order total is EUR 25,87 volgens de invoice. lijkt me een heel mooi bedrag. (had er zonder nadenken ook het dubbele voor neergelegd, dit is een essentiele dvd voor elke serieuze dvd collectie)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.