• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.487 votes
Profile

Wie weet waar ik deze film op dvd of blu-ray kan kopen?

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Is er in Nederland de Halloween 30th anniversary commemorative set te koop? Heb alleen 2e hands via Amazon gevonden en daar heb ik geen goede ervaring mee. Iemand een site/ adres?

FLH

• 72 messages
  • 1526 votes

Ik ben opzoek naar de film "The Company Men" (DVD), ik kan momenteel alleen import versies vinden zonder NL subs en die wil ik er toch graag bij hebben. Iemand deze met subs tegengekomen?

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Ik zoek deze twee films, met Nederlandse ondertiteling (maar niet de op Marktplaats aangeboden kopie)

La Gloire de mon Père (1990)

Le Château de ma Mère (1990)

laurrak

• 13 messages
  • 15 votes

ik ben op zoek naar een paar films (vhs of dvd) 2ehands of nieuw maakt niets uit.

liefst ondertitel, maar zonder is ook geen ramp!

- gummo,

-schramm,

-nekromantik,

gummo kan ik wel vinden, maar niet goedkoper dan €20. schramm & nekromantik ook maar niet goedkopen dan €50. ik vind dit een beetje te duur.,

heeft iemand een tip?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Nekromantik Duits met Engelse ondertitels. http://nl.ioffer.com/124105761

laurrak

• 13 messages
  • 15 votes

moviemafketel wrote:

Nekromantik Duits met Engelse ondertitels. De Verschrikking van Nekromantik DVD koop - nl.ioffer.com

bedankt!

ben jij bekend met de site? volgens mij zijn het namelijk kopie's en geen originele dvds

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Iemand een idee waar ik de duitse serie Wolffs Revier kan kopen? liefst met engelse of nederlandse ontertitels.

Pirmais

• 802 messages
  • 0 votes

Iemand een idee waar ik deze kan kopen?

The flight of the phoenix

Notre dame de paris

Johnny got his Gun

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Johnny Got His Gun is uit in Duitsland op DVD. Mét een Engels audiospoor, maar ook geen ondertiteling. Engelse versie was al lang out-of-print, maar er is een nieuwe zie ik (en er is een Regio 1). Geen heeft NL-se subs.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

The Hunchback of Notre Dame (1956) is op Ebay te vinden, voor weinig geld, uit Korea.

(Met Koreaanse verkopers heb ik persoonlijk alleen maar goede ervaringen)

Pirmais

• 802 messages
  • 0 votes

, en met nederlandse ondertiteling?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Koreanen op eBay gaat inderdaad goed qua verzending (en altijd goedkoop in aanschaf), maar wat precies de achtergrond van die releases is (altijd andere bestaande bronnen als basis, maar dan wel toegevoegde Engelse en Koreaanse subs) is toch altijd een beetje duister.

Pirmais

• 802 messages
  • 0 votes

Ja,...

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Is er misschien iemand die voor mij aan National Lampoons European Vacation op blu-ray zou kunnen komen of iemand die deze film toevallig heeft?

Heb hem wel gezien op Amazon maar ik heb geen creditcard, nooit aangevraagd ook omdat ik het zonde vind voor die paar aankopen die ik daarmee doe nog eens extra voor de creditcard te betalen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Wat ik ook in me blu-ray topic zei: Filmdragers en apparatuur >> Koop en ruil >> Blu-Rays ruilen Mescaline is dat ik er 2 tot 3 blu-rays tegen wil ruilen.(ligt aan de titels)

Stoux

• 84 messages
  • 643 votes

In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Ik heb een algemene vraag en ik hoop dat iemand mij hier antwoord kan geven..

Ik vraag me af waar je DVD's incl. Nederlandse ondertiteling kan kopen die niet bij de (voor mij) bekende zaken te verkrijgen zijn. Heeft iemand goede tips? Ik bedoel dan bijv. titels als Nanjing! Nanjing!, Spun, Srpski film en Batoru rowaiaru.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Lang niet altijd, maar je zou de speciaalzaken die ook veel aan import doen moeten benaderen, zoals bijvoorbeeld:

http://www.boudisque.nl/

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Stoux wrote:

Ik vraag me af waar je DVD's incl. Nederlandse ondertiteling kan kopen die niet bij de (voor mij) bekende zaken te verkrijgen zijn. Heeft iemand goede tips? Ik bedoel dan bijv. titels als Nanjing! Nanjing!, Spun, Srpski film en Batoru rowaiaru.

Dit zijn toch wel titels die zeer makkelijk te vinden zijn. De meeste kan je vinden in de Media Markt of FRS, desnoods online op Marktplaats of Ebay. En allemaal met Nederlandse ondertiteling.

Stoux

• 84 messages
  • 643 votes

Nomak wrote:

(quote)
Dit zijn toch wel titels die zeer makkelijk te vinden zijn. De meeste kan je vinden in de Media Markt of FRS, desnoods online op Marktplaats of Ebay. En allemaal met Nederlandse ondertiteling.

Dan heb ik blijkbaar niet goed gezocht, want online kon ik ze niet vinden.

In elk geval, ik kom vaker titels tegen die nergens te vinden zijn. Dus mijn vraag is dan simpelweg; wat zijn adresjes waar je meer DVD's kan aanschaffen dan bij de FRS, Bol.com of MM?

Stoux

• 84 messages
  • 643 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

Lang niet altijd, maar je zou de speciaalzaken die ook veel aan import doen moeten benaderen, zoals bijvoorbeeld:

http://www.boudisque.nl/

Dank.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Stoux wrote:

Ik heb een algemene vraag en ik hoop dat iemand mij hier antwoord kan geven..

In België zijn die gewoon in de Fnac te verkrijgen. Ik heb de indruk dat die al een uitgebreider aanbod hebben dan veel andere grote zaken.

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

Stoux wrote:

.

Nanjing! Nanjing! en Srpski film zijn makkelijk te krijgen, maar dan wel met de Engelse titel.In elke online winkel en gewoon bij een grotere Free Record Shop. Die eerste is er zelfs in de Quality Film Collection. De andere twee waren makkelijk te krijgen, maar van beide zijn de Nederlands ondertitelde uitgaven niet meer leverbaar. Dus dat is een stuk lastiger. Spun is tweedehands bij Bol te vinden.

En import heeft meestal geen Nederlandse ondertiteling, ook bij Boudisque niet.Maar er werken daar live mensen, dus je kunt het eventueel vooraf navragen.

Stoux

• 84 messages
  • 643 votes

Hoe zit dat met titels die 'niet meer leverbaar' zijn? Is de kans groot dat die ooit nogmaals in de verkoop komen?

Sowieso was ik er al achter dat ik me ook moet gaan richten op tweedehands titels, wat ook prima is. Ben je toevallig ook bekend met een groot / bekend tweedehands verkooppunt naast bol.com?

starwars321

• 167 messages
  • 915 votes

waar kan ik

la haine en romper stomper krijgen

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

La Haine ligt gewoon bij de Bijenkorf, daar heb ik 'm destijds gekocht voor 5 eurie!

AnjaPeters

• 3 messages
  • 0 votes

Ik ben op zoek naar de DVD " OPA ! " met in de hoofdrol Matthew Modine. Liefst een versie met nederlandse ondertiteling. Weet iemand waar deze te koop is ?

Anja

Lex3n

• 22 messages
  • 24 votes

In Film > Algemeen > Films die uitkomen in België of Nederland:

Mensen,

kan er iemand mij helpen bij het volgende probleem: Ik zoek al enkele maanden naar films op dvd met Nederlandse ondertiteling. Maar ik vind dus nergens iets over waar ze te koop kunnen zijn in de BENELUX. Als ik dan kijk op de oorspronkelijke sites van release datums, zie ik zelfs nergens Belgie of Nederland staan.

Dus als er iemand mij kan helpen aub, het gaat om de volgende films:

Grave Encounters 1 & 2

The Tunnel

The Pact

Apartment 143 (Emergo)

Atrocious

The Apparition

V/H/S

Lovely Molly

Lake Mungo

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

Eigenlijk is het heel simpel. Ik heb een paar van je titels nagelopen en daarvan is inderdaad geen Nederlands ondertitelde DVD. Die bestaat gewoon niet. Dat komt omdat geen Nederlandse distributeur de film tot nu toe heeft uitgebracht. En er is een behoorlijke kans dat dat bij sommige van de films ook nooit gaat gebeuren.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.