- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Wie weet waar ik deze film op dvd of blu-ray kan kopen?
Wie weet waar ik deze film op dvd of blu-ray kan kopen?
nedbed
-
- 77 messages
- 0 votes
Weet iemand waar ik Once upon a time in America en Dog day afternoon kan krijgen met nl ondertiteling.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
@nedbed:
Hier:
(En er zijn daar nog meer te vinden)
damianodebeste
-
- 838 messages
- 0 votes
The Prowler aka Rosemary's Killer: waar kan ik die goedkoop krijgen?
Heb hem een keer in de fame in amsterdam gezien voor volgens mij een tientje, was wel een import.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Ik zoek eigenlijk de Koreaanse film 'Castaway on the Moon'.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik zoek eigenlijk de Koreaanse film 'Castaway on the Moon'.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Hee! Ze hebben hem weer? Ze hadden hem héél lang niet meer op voorraad! Wel prijzig! Waarom wordt ie hier gewoon niet uitgebracht, zo'n geniale film!
handelaar
-
- 269 messages
- 79 votes
Is er nergens een site te vinden die je een overzicht geeft van welke dvd films allemaal in Nederland (benelux) met nl subs zijn uitgebracht.
Anders blijf je maar speuren en kom je er tenslotte achter dat die classic toch niet met ondertiteling is te verkrijgen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
http://www.dvd-home.nl/index.php
heeft een DVD database. Net helemaal compleet en bergen DVD's zijn ook niet meer leverbaar. Maar het komt in de buurt van wat je zoekt.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Iemand enig idee waar ik Dayo (2008) kan vinden? De trailer zag er interessant uit, dus ik ben erg nieuwsgierig naar deze film.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wil heel rustig de top 50 horror van hier gaan kopen.
Je moet ergens beginnen he?
Maar de volgende titels zijn gewoon heel moeilijk te vinden in Nederland of met Ned. subs. Ook heel vaag bij Bol.com staat dat de regio 2 is(zou goed moeten zijn) en dan ondertiteling Kroatisch en verder staat Nederlands er dan niet bij, maar goed.
Ik zoek(voorlopig):
-What Ever Happened to Baby Jane? (1962)
-Onibaba (1964)
-Kaidan (1964) Alternatieve titel: Kwaidan
Kan iemand me op weg helpen?
Alvast bedankt!
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Zo ver ik weet allemaal niet in Nederland te krijgen. Met eng subs heb je wel dubbel keus! (US en UK)
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Engelse subs zijn prima te doen, vind ik. Soms kan je er ook gewoon niet omheen.
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
@ moviemafketel: kijk eens op Play.com. Grootste troef: geen verzendkosten betalen!
Whatever happened to baby Jane: dit moet een goede dvd zijn, niet duur, met Engelse ondertitels (ook al is het niet vermeld op play).
Bij Onibaba en Kwaidan kun je kiezen tussen de Criterion en de Masters of Cinema. 2 van de beste labels die er zijn. Wel vrij prijzig, maar je weet wel dat je kwaliteit in huis haalt. Met Engelse ondertitels.
Als je twijfelt welke dvd te kopen, kun je altijd kijken op www.dvdbeaver.com voor dvd-vergelijkingen.
PS. Rechts boven op Play.com moet je het Europese vlaggetje aanklikken als je wat wil bestellen, dan zie je ook meteen de prijs in euro.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dankjewel voor de reacties! Ik ga daar zeker kijken goongumpa.
En als ik maar zeker weet dat ze niet met Nederlandse subs zijn te krijgen vind ik Engelse subs ook niet zo erg.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
PS. Rechts boven op Play.com moet je het Europese vlaggetje aanklikken als je wat wil bestellen, dan zie je ook meteen de prijs in euro.

- Whatever Happened To Baby Jane? [S.E.]: € 8,17 (inkl.)
Bij TheHut.com (goedkoper dan bij Play):
- Kwaidan: € 12,43
- Onibaba: € 15,93
(Porto € 1,05)
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Kies zowel bij Onibaba als bij Kwaidan voor Masters of Cinema en niet voor Criterion. In beide gevallen is de MOC veel beter. Betere beeldkwaliteit en bij Kwaidan krijg je de lange versie ipv de korte.
Het allergoedkoopst koop je MOC-dvd's trouwens niet bij Play of The Hut, maar op hun eigen site, dar zijn regelmatig aanbiedingen die een aantal dagen duren. Nu niet, maar het is iets om in de gaten te houden.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Bij de linkjes van Dogie kan ik er niet bij lezen of het om MOC of om Criterion gaat. Te kleine poster. Hoe kan ik dat zien/regelen?
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Door naar beneden te scrollen naar more details en dan bij series.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Bij de linkjes van Dogie kan ik er niet bij lezen of het om MOC of om Criterion gaat. Te kleine poster. Hoe kan ik dat zien/regelen?
Voorbeeld: Onibaba: dan 1 van beide keuzes aanklikken. (Cover-art kun je uitvergroten via enlarge.)
Keuze 1: R-2. Laagste prijs is € 19,01 inkl. porto (Bij TheHut dus ca. € 16.).
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ok, bedankt voor alle info! Kan ik even vooruit. 
Killer-Instinct
-
- 227 messages
- 0 votes
Deze zou ik graag kopen,maar volgens mij is dat gewoon onmogelijk,zoek er namelijk al jaren naar.
In die tijd was ik er fan van,nu al zolang niet gezien 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Is niet onmogelijk hoor. Vorig jaar heb ik hem gekocht in de Media Markt in Maastricht.
Killer-Instinct
-
- 227 messages
- 0 votes
Echt?? Ik dacht dat deze film gewoon nooit op dvd is uitgekomen.
Dankzij jou heb ik weer hoop! 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Ik ben ook op zoek naar een aantal titels die ik een tijdje zoek..
2. Jui Kuen II: Drunken Master II (1994)
Zullen vast niet zo moeilijk zijn, maar geen winkel die ik in de buurt ken verkoopt ze. Ben best bereid om 2de hands te kopen, btw
GRAAG OP DVD 
Killer-Instinct
-
- 227 messages
- 0 votes
Ik heb Nothing to Loose op video voor je 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Nothing to Loose (1997)
GRAAG OP DVD

2. Jui Kuen II: Drunken Master II (1994)
GRAAG OP DVD
- Day Of The Dead: The Special Edition (2 Discs): € 9,99 (inkl.)
Volgens mij is Drunken Master II alleen op VHS verschenen.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Drunken Master II is op regio 1 te verkrijgen onder de titel 'Legend of Drunken Master'. Wel met een engels audiospoor helaas.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Weet iemand waar ik Kamikaze (1986) kan kopen? Vind hem nergens, ook niet op amazon.