• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.317 votes
Profile

Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Oei... die site heeft ontiegelijk irritante reclame lopen maken op www.dvdforum.nl[/url]. En wat ik van de prijzen zag was het ook niet veel. Misschien dat het nu beter is.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik heb mij Se7en gekocht voor € 4,95. Je komt toch niet zeggen dat dat veel is, verzendingskosten inbegrepen?

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Die titel dan toevallig niet Maar voor de rest werd ik niet erg enthousiast van die winkel. Het leukste is nog wel als je op de link klikt voor dvd's die goedkoper zijn dan 10 euro... dan vliegt je vrijwel alleen 9,95 om de oren !

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

speedy23 wrote:

Ik heb mij Se7en gekocht voor € 4,95. Je komt toch niet zeggen dat dat veel is, verzendingskosten inbegrepen?

Volgens dvdforum is deze 2.0 en niet de volgens de hoes aangegeven 4.1

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik koop niet bij dvdforum maar bij shop21.

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Maar het gaat wel om dezelfde DVD

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Voor Vlaanderen: Rain Man (1988) van vandaag tot en met maandag bij de krant Het Laatste Nieuws: € 7,90.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Paths of Glory van Kubrick voor 7,99 bij Rodisc.

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

speedy23 wrote:

Moet je even hier kijken. In België betaal je geen verzendingskosten. Voor Nederland slechts 2 euro. Ongeacht het aantal DVD's je besteld, het blijft 2 euro.

www.shop21.be

De meeste titels kun je ergens anders goedkoper krijgen

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

De meeste films vallen voor mij goedkoper uit. Zonder verendingskosten, dat scheelt hem al een hele slok op de borrel. Als je ziet welke verzendingskosten ze bij sommige sites durven vragen. Naar verluidt zouden ze hun aanbod later op het jaar nog enorm opdrijven. Het is daar nog redelijk nieuw. Ik heb als bestelnummer voor Se7en nummer 148. Nu ben ik nieuwsgierig maandag of dinsdag als de film aankomt in welke staat hij zich bevindt en of de kwaliteit goed is. Ik laat nog van mij horen.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

De meeste internetwinkels vragen niet meer dan 2,50 verzendkosten per bestelling. En boven een bepaald bedrag vervallen deze zelfs. Als je nou veel in 1x besteld, merk je er dus weinnig van en heb je meer baat bij lagere prijzen van de dvd's. Maar wanneer je telkens 1 dvd besteld, tikt het natuurlijk wel aardig aan en kan zo'n aanbieding interessant zijn. Maar dan nog, voor die prijzen die Shop21 vraagt loop ik liever even naar het centrum hier en haal ze in de winkel.

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Play.com is bv een site die helemaal geen verzendkosten rekenen.

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

Stir Of Echoes bij (sommige!!) intertoys filialen voor 4,99.. dees gaat uit de collectie namelijk en niet iedere winkel heeft ze nog. Hij is ook voor 7,99 bij van leest geloof ik.

En Scream 1 en 3 voor 4,99 bij Bart Smit voor en zag 7 Years in Tibet voor €7,-

Succes ermee!

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

EmDee wrote:

Play.com is bv een site die helemaal geen verzendkosten rekenen.

Bij Kruitvat (België) 4,95. Als je meerdere films koopt gaat het nog, maar als je er slechts eentje koopt...

Stevo

• 499 messages
  • 429 votes

Kruidvat Nederland is goedkoper met verzendkosten. Per dvd komt er ongeveer 50 cent aan verz. kosten overheen. Dat is niet veel.

bioscoopzaal

• 2805 messages
  • 4325 votes

Voor de Belgen: deze week weer grote één-euro-actie bij carrefour. Er zit zoals gebruikelijk weer een hoop bagger tussen, maar voor één euro wil ik me Dreamscape toch niet laten ontgaan.

Ricochet

The Swap

Too Young to Die

Dreamscape

The Point Men

De Betoverde Pompoen in Sleepy Hollow

Alice en het Betoverde Schaakspel

Lion of Oz

The Tangerine Bear

Sherlock: Undercover Dog

manic

• 474 messages
  • 1375 votes

van leest op homepage: 3 voor 20 euro internet only actie. 309 titels

JP

• 620 messages
  • 262 votes

staat die er niet al een tijdje?

manic

• 474 messages
  • 1375 votes

't komt en 't gaat,

hij is voor de komende week verlengd.

Epitaph

• 466 messages
  • 3439 votes

By Kruidvat the Green Mile € 7,-- geloof ik.

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

Bij de Praxis de dvd weken.. raar in een doe het zelf zaak maar goed, ze kosten allemaal 10 euro.. maar volges mij is 't niet veel.. veel (oude) Tom Cruise titels dacht ik..

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Bij DVDzone2 de Alien Quadrilogy voor slecht € 39,99

Alhoewel ik van alle 4 films de gewone versie op DVD bezit, zit ik er sterk aan te denken om dit koopje niet aan me voorbij te laten gaan.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5071 votes

Kruidvat online: Fellinibox met La Strada, 81/2, Giulette Degli Spiriti en I vitelloni: 37,98

Dionysos

• 852 messages
  • 0 votes

In het foldertje van V&D staat deze week die Special Edition van Once Upon a Time in the West voor een tientje. Lijkt me toch een fijne deal.

Oh, en de hele 4-DVD box trilogie van Lord of the Rings stond in datzelfde foldertje voor 25 pleurootjes p/st.

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

Kruidvat Online ook Volle Maan voor 4 euro geloof ik... Alleen voor de alltime liefhebber

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

Dionysos wrote:

In het foldertje van V&D staat deze week die Special Edition van Once Upon a Time in the West voor een tientje. Lijkt me toch een fijne deal.

Oh, en de hele 4-DVD box trilogie van Lord of the Rings stond in datzelfde foldertje voor 25 pleurootjes p/st.

Ik vond serie 1+2 van 24 (kiefer Sutherland) ook wel een leuke aanbieding! Nu voor €39,- per stuk

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5071 votes

DVDValley (iig de site) Ran van Kurosawa 14,95/ 3 voor 30 euro.

DIXI

• 49 messages
  • 171 votes

Bij Free Record Shop de 3dvd collectors edition van The Hulk voor 9,99 gekocht! Film, docu en heeel veel extra's plus een pocket formaat van de eerste hulk comic uit 1962, 10 storyboard kaarten en een mooie kunstof box waar een groene hand uit knalt!

Wat wil je nog meer voor dat geld!

Zie link: http://www.freerecordshop.nl/p...

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ik kwam dit tegen op marktplaats. Voor de echte Hitchcock-fan lijkt me dit een geweldige box.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Hannibal wrote:

Ik kwam dit tegen op marktplaats. Voor de echte Hitchcock-fan lijkt me dit een geweldige box.

originele chinese uitgave (dus geen illegale kopie) --> dat is nog maar de vraag ... las ergens dat 70% (als het niet 90% was) van de dvd's uit China gekopieerd/illegaal zijn

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.