- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
bioscoopzaal
-
- 2805 messages
- 4325 votes
A-Film heeft op 6 januari onder de noemer "Quality Film Collection" een aantal spotgoedkope dvd's op de markt gebracht, grotendeels mét extra's.
In België zijn ze te koop bij de FNAC voor 6,95 per stuk.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5071 votes
6,95? In Nederland zijn ze 9,95 en soms zelfs 14,95. Vaak een disc versies van dubbeldisc uitgaves trouwens.
manic
-
- 474 messages
- 1375 votes
Ik zou meteen de helft van bovenstaand lijstje kopen!
Heeft iemand ook een digitale weg gevonden om ze te bestellen (aan) voor die prijs?
Stevo
-
- 499 messages
- 429 votes
Bij Kruidvat voor 6,49 p/s:
-Ocean's Eleven
-Snatch
-12 Monkeys
-The Mexican
-Meet Joe Black
-Sleepers
manic
-
- 474 messages
- 1375 votes
Nederland in ieder geval , daarom ligt de site nu plat denk ik 
Quentin
-
- 10202 messages
- 8544 votes
Staat in Nederland in de folder, ik weet niet hoe het met Belgie zit.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
FRS draait ook lekker mee. Check de site voor wat goede aanbiedingen...
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
http://www.dvdzone2.com heeft momenteel (ook) goede aanbiedingen.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
van leest heeft nu echt een topactie. 4 dvd's voor 22,50E & daar zit een hoop leuks bij: Lock, Stock, 8 Mile, Interview, etc.
Wel moet je opeens vooraf betalen ipv bij ophalen in de winkel! Weet iemand of dit bij de FRS ook zo is tegenwoordig?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Voor Vlaanderen: Dances with Wolves (1990) van vandaag tot en met dinsdag bij de krant Het Laatste Nieuws: € 7,90.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Wel moet je opeens vooraf betalen ipv bij ophalen in de winkel! Weet iemand of dit bij de FRS ook zo is tegenwoordig?
FRS heeft verschillende acties. Dit is waarschijnlijk een internetbetaal-aanbieding, waarbij je vooraf moet betalen. Internet-only noemen ze dat geloof ik.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Fisherking, klopt. Maar normaal gesproken maakte van Leest gebruik van precies hetzelfde systeem als FRS en kon je gewoon bij afhalen in de winkel betalen. Dit was vooral ideaal omdat de internetbestellingen soms erg lang onderweg zijn (het gebeurt bij mij regelmatig dat ze na weken pas aankomen, sterker nog: op Usual Suspects SE zou ik al bijna een half jaar zitten te wachten). Als je de desbetreffende dvd dan in de tussentijd al ergens anders op de kop had getikt, haalde je die in de winkel uiteindelijk gewoon niet op. Daarom hoop ik dat FRS dit niet ook gaat doen...
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Even nagetrokken: bij FRS kan nog gewoon betaald worden bij afhalen in de winkel, maar ook zij gaan op korte termijn over op de werkwijze van van Leest.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik kan het ergens wel een beetje begrijpen. Ik heb gehoord van een medewerker van FRS hier bij ons, dat er wekelijks versvhillende zendingen niet afgehaald worden wat veel tijdsverlies betekent. Met het systeem van onmiddellijke betaling is men quasi zeker dat de aangekochte goederen zullen afgehaald worden.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
klopt ook, maar vooralsnog is er dus geen enkele garantie dat je de dvd's op korte termijn ontvangt. Terwijl je dus al wel betaald hebt. Dat is een beetje krom.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Tenzij ze het geld pas inhouden op het moment van verzending. Wat Play overigens doet.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Voor Vlaanderen: Good Will Hunting (1997) van vandaag tot en met dinsdag bij de krant Het Laatste Nieuws: € 7,90.
Stevo
-
- 499 messages
- 429 votes
Bij videoland krijg je bij 25,- huurtegoed voor 6,99 de dvd sharktale (die kun je dan op 10 feb ophalen = release)
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Voor Vlaanderen: Gangs of New York (2002) van vandaag tot en met dinsdag bij de krant Het Laatste Nieuws: € 7,90.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Bij Schlecker:
Robert de Niro films voor € 3,99 p.st.
Het zijn niet zijn beste films en de hoesjes slaan nergens op.
Op "Born to Win" , "Greetings" , en "A Bronx Tale" staat steeds dezelfde foto van de Niro. Zie deze foto van de folder
Maar goed, voor de prijs hoef je het niet te laten.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Voor Vlaanderen: Fiddler on the Roof (1971) van vandaag tot en met dinsdag bij de krant Het Laatste Nieuws: € 7,90.
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Ik zag bij de praxis spiderman 2 voor 9,98
Bij Schlecker:
Robert de Niro films voor € 3,99 p.st.
Het zijn niet zijn beste films en de hoesjes slaan nergens op.
Op "Born to Win" , "Greetings" , en "A Bronx Tale" staat steeds dezelfde foto van de Niro. Zie deze foto van de folder
Maar goed, voor de prijs hoef je het niet te laten.
whaha hoe kan dat joh, 3x dezelfde foto 
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Bandits, Leaving Las Vegas, Monsters Ball en Donnie Brasco bij de trekpleister voor € 3, 49
alleen deze week!
bij de kruidvat entertainment shop op internet heel veel dvd's voor 2,99, maar 't is echt prut, veel films staan niet eens op moviemeter hiero :S
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5071 votes
Play.com heeft een 2 halen 1 betalen aanbieding met MGM DVD's. Best interessante titels zitten erbij: The Silence of the Lambs, Paths of Glory, Hannah and her Sisters, L'argent de Poche, The Taking of Pelham 123, The Killing, The Great Escape, Rocky, Birdman of Alcatraz, Mystery Train, Network, Interiors en Dressed to Kill bijvoorbeeld. 2 stuks voor nog geen 10 pond. En een deel is zelfs Nederlands ondertiteld.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Moet je even hier kijken. In België betaal je geen verzendingskosten. Voor Nederland slechts 2 euro. Ongeacht het aantal DVD's je besteld, het blijft 2 euro.