• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.024 votes
Profile

Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5071 votes

Bij Dirk van de Broek/Bas van der Heijden/Digros DVD's voor 2,99. Erg uiteenlopende titels. o.a. Black swan, Social Network, Novocento, Shakespeare in Love, Chocolat, Bad Lieutenant (de oude) een paar QFC-titels en veel meer.

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

(afbeelding)

4,99 bij de Media markt

j0enne

• 9606 messages
  • 3774 votes

Gaat vandaag die 40% van start aangezien er precies weer 2 weken zijn verstreken?

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Ben vandaag in de FRS geweest maar nog steeds 30%...

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Denk dinsdag of woensdag.

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Heb gezien op de site dat de 40% van start is gegaan..

Iemand die weet of de titels van 9,99 euro ook nog steeds in de actie zitten? Of blijven deze alsnog aan 30%?

errr

• 542 messages
  • 1018 votes

Veel dvd's zijn helemaal uit de actie gegaan :S

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ook de Lars von Trier box kon je nu bij de FRS kopen (normaal 40 euro) met 40 procent korting. Mooie box, maar het onbreken van de normale dvdhoezen weerhoudt mij deze aan te schaffen.

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

errr wrote:

Veel dvd's zijn helemaal uit de actie gegaan :S

Hmm was te denken.. Jammer..

Op hun website zijn ze trouwens echt belachelijk met hun prijzen!

Een dvd die normaal gewoon 9,99 euro (of 2 voor 15) kostte, zetten ze nu op 19,99 euro en doen er dan 40% af . Tjaaa.

errr

• 542 messages
  • 1018 votes

Ja erg jammer van ze... dan maar weer gewoon naar de media markt

j0enne

• 9606 messages
  • 3774 votes

Volgens mij ligt 't echt aan de winkel. Gister namelijk nog naar de FRS gegaan en bij de ene was echt al bijna alles uit die 40% korting gehaald en zaten er al stickers op van €8 per stuk (2 voor 15) en €5 per stuk (2 voor 10) terwijl bij de andere winkel gewoon bijna op alles een sticker zat!

Combustibility

• 1287 messages
  • 345 votes

Of er zit nog een sticker op en dan bij de kassa zeggen ze jaaaaa deze is niet meer met korting!!!

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

had ik dus ook vandaag. Ik dacht mooie prijs voor Predator trilogy (29,99 en nog eens 40% korting) en idd was gewoon nog de oude prijs.

lekker laten liggen dus

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

oh ja en Mission Impossible Ghost Protocol is bij FRS nu 2 voor 20 (webshop only)

Mission Impossible 4 - Ghost Protocol | Blu-Ray | 5050582880045 - Freerecordshop

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Ben benieuwd wat er over blijft bij 50%. Ik moet nog mijn spullen afrekenen, dus dat doe ik dan meteen.

Zal niet veel liggen. Alle ronde prijzen zullen voor zeker 80% weg zijn.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

nou hier niet veel, er hangt niet eens een poster met dat er 40% korting is, alleen met utvrkp.

Bij de kassa is het ook maar een verassing of er nog korting op een titel zit en hoeveel, want alles word nu kennelijk ronde prijzen en de 40% korting teld bij heel veel kennelijk niet meer.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Vanaf de 40% korting zijn vele films van 9,99 - 6,99 - 4,99 en andere gelijksoortige uitgehaald. Ik geloof dat de 40 en de 50% laatste stappen van de FRS zijn om de rond gemaakte prijzen titels (titels die niet meer geleverd worden, OP=OP dus) er vanaf willen.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Vandaag ook nog eens langs geweest in de hoop nog te kunnen profiteren van de korting maar wat een belachelijke toestand is me dat geworden! Een cd van Leonard Cohen die indertijd 9.99 euro kostte heeft nu het belachelijke stickertje 8 euro gekregen. Niks 40% korting en het is verdomme terug de prijs van wanneer er 20% korting was!

Schandalig, ronduit schandalig.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

En erg onduidelijk. Ik wist vanochtend niet meer wat er wel en geen 40% korting heeft ondanks dat er een sticker opzit

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Niet elk filiaal is goed bezig met stickeren. Fout van personeel/leidinggevende dus.

errr

• 542 messages
  • 1018 votes

Het is duidelijk waarom het zo slecht gaat met de FRS...

• 22407 messages
  • 5071 votes

Heb nog het een en ander meegenomen vandaag. Ik kreeg wel een kortingsbon mee omdat de vestiging op de lijnbaan blijkbaar gaat sluiten. Dat is niet de eerste keer dat ik hoor dat een FRS-vestiging sluit.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ook bij ons in Alphen a/d Rijn gesloten.

• 22407 messages
  • 5071 votes

Nou zitten er wel twee FRS-winkels op drie minuten lopen van elkaar in het centrum hier. De ander blijft wel open.

Het aantal vestigingen neemt duidelijk af, dat is duidelijk.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

In Den Haag gaat nummer 2 van de 3 ook dicht. Het gaat inderdaad niet goed

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

In Filmdragers en apparatuur > Winkels en videotheken > Het online shopping topic:

Als dit geen koopje is dan weet ik het ook niet meer: American Dream Trilogy voor slechts € 14,99.

j0enne

• 9606 messages
  • 3774 votes

Iemand die weet wanneer de 50% van start gaat bij de FRS? Morgen misschien?

Vandaag is 't namelijk precies 2 weken geleden dat de 40% startte.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Staat onderaan de bon van heden. Ik geloof maandag de 27ste.

Ohja, heb gehoord dat de 50% zal blijven tot alle producten (of vrijwel 90%+) van wat er weg moet daadwerkelijk weg zijn.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Het is nu verandert naar woensdag. Dus vanaf woensdag de 29ste worden de uitverkoop producten in de FRS 50% korting.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Wat me opvalt bij de FRS en ook bij de Mediamarkt is dat de filmcollecties eigenlijk saaier worden. Speciale edities, voordelige/mooi boxsets verdwijnen. Erg jammer. Shoppen voor films is niet leuk meer.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.