• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.095 actors
  • 9.373.064 votes
Profile

Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Blu-ray 2 voor 15 aanbieding via Play.com

Hier een lijst van circa 420 titels.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Weet niet of het overal zo is, maar bij stond er bij tankstation BP een bak met heel aardige films voor 3,99. Heb zelf Die Hard 4.0 er uit gehaald.

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Eureka! heeft weer een sale.

Septemberoffers

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Minotaures wrote:

Blu-ray 2 voor 15 aanbieding via Play.com

Hier een lijst van circa 420 titels.

eltorro

• 898 messages
  • 3054 votes

Bij %boeken voordeel hebben ze allerlei Bluray en DVD aanbiedingen. Vooral de Bluray aanbiedingen zijn interessant, zo hebben ze er een aantal voor 5 euro.

% boeken voordeel

eltorro wrote:

Ze verkopen de bluray van Rambo ook in een box met 2 andere films (Lord of War, Running Scared) bij de Bart Smit voor 10 euro.

De bovenstaande aanbieding hebben ze daar dus ook alleen dan voor maar 8 euro.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Superhandig, zo'n lijst van filmboxen die al op BR uit zijn. Let wel op of ze R1 of 2 zijn. Er zitten een paar bij met een uitstekende prijs.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Als er nou iets leuks tussen zou zitten..

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Nja voor Kick-Ass, Unthinkable en A Night At McCool's doe ik het al wel voor. AL die anderen ook mooi meegenomen.

Je merkt wel weer dat het gewoon een DFW collectie is met die Reservoir Dogs, Shawshank Redemption, Kill Bill e.d. Dat is wel jammer.

shockdog

• 322 messages
  • 1024 votes

House M.D. seizoen 1 t/m 5 €49 bij v&d

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Bij de FRS:

Eind september komen er nieuwe Blu-ray releases, waaronder Resident Evil en U-571. Die worden, samen met andere toptitels (Unstoppable, Predators, The A-Team, 2012, The Rock en Despicable Me) meteen 2 voor 20.

Vanaf 26 september begint de Disney 1+1 gratis actie. Dit is een 2de keer dat ze zo'n actie op korte termijn starten (laatste actie was vorig jaar). Ook dit keer zitten er zowel klassiekers als hun laatste werkjes bij de 1+1 gratis. Dit geldt natuurlijk ook voor de Disney Blu-ray. Uiteraard is het goedkoopste titel gratis.

Zodra er een internetlijst komt met de titels, zal ik die hier posten.

Crook

• 699 messages
  • 1597 votes

Bij de mediamarkt (in Eindhoven, weet niet of het overal is), Saw 3D (real3d versie, DVD+Bluray) voor 11,-

Ook Machete, Red, en the Mechanic (allen BR) voor die prijs.

Was ook nog een grabbelbak met 5 voor 20 euro maar daar zat weinig interessants bij.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Minotaures wrote:

Bij de FRS:

Eind september komen er nieuwe Blu-ray releases, waaronder Resident Evil en U-571. Die worden, samen met andere toptitels (Unstoppable, Predators, The A-Team, 2012, The Rock en Despicable Me) meteen 2 voor 20.

Vanaf 26 september begint de Disney 1+1 gratis actie. Dit is een 2de keer dat ze zo'n actie op korte termijn starten (laatste actie was vorig jaar). Ook dit keer zitten er zowel klassiekers als hun laatste werkjes bij de 1+1 gratis. Dit geldt natuurlijk ook voor de Disney Blu-ray. Uiteraard is het goedkoopste titel gratis.

Zodra er een internetlijst komt met de titels, zal ik die hier posten.

De nieuwe releases zijn er inmiddels al.

De Dinsey 1+1 gratis is sinds vandaag van kracht. Zitten genoeg leuke titels, van klassiekers als Robin Hood tot wel de nieuwere films als TRON: Legacy.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Ik zie bd's van 30 euro. Dat lijkt mij toch niet de normale prijs? Bij Fame kost een Dumbo bv 15 euro.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

29,99 zijn combi-packs (BR+DVD). Dit zijn gewoon winkelprijzen, alleen krijg je de goedkoopste Disney er gratis bij.

Opzich zijn 2 Disney BR's voor 19,99 - 24,99 te doen.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Bad Request - m-ms.nl

Het is weer zover. De gratis films bij 3 zakken M&M's. Helaas ook een (steeds groter wordend) aantal die alleen downloadbaar zijn:

The Losers

Jonah Hex

Bucket List

Due Date

Where the Wild Things Are

Cats & Dogs

Free Willy 4

My Sister's Keeper

The Blind Side

Going the Distance

Nightmare on Elm Street

Inception

Orphan

The Town

Maar gelukkig ook een aantal gewoon op DVD & Downloadbaar:

Cop Out

Clash of the Titans

Invictus

Yogi Beer

Sex and the City 2

Music and Lyrics

Is wel is beter geweest, teveel films die je alleen kan downloaden.

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Bij blokker een hoop Nederlandse films in de aanbieding, o.a.:

- Karakter

- Flodder

- Bride Flight

- De Lift

- Ciske de Rat

- De Passievrucht

- Afblijven

- Het Schnitzelparadijs

- Liever Verliefd

- Het Meisje met het Rode Haar

En nog een zooi

Jack Sparrow

• 472 messages
  • 3267 votes

Volkskrant actie: Quality Film Collection, 2 euro ex verzend en 1 pp. O.a. Into the Wild, Lost in Translation en Der Untergang.

DVD 2 euro actie | VKshop.nl

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Cool, ik ga Donnie Darko halen Maar eerst aan 3 euro komen

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Jammer dat het algemene QFC's zijn. Heb ze zo'n beetje allemaal al Dan maar Brokeback Mountain..

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Minotaures wrote:

In oktober lanceert Warner Bros. een nieuwe actie die qua prijs oudere DVD en Blu-ray acties overtreft; de Double Deal.

De Double Deal is een combinatie-aanbod waar er een combinatie gemaakt kan worden tussen

Blu-ray en DVD. 2 Blu-rays of DVD's voor slechts € 15!

Tot zover ik weet gaat het 3 maanden mee (oktober, november en december). Met elk nieuwe maand, nieuwe aanbiedingen. Zo heb je verschillende titels zoals The Hangover,

Happy Feet, Sherlock Holmes, The Dark Knight, The Town en Inception. Eigenlijk alles wat in de FRS bij de 2 voor 15 (DVD) en de 2 voor 20 (Blu-ray) staat.

Ben erg benieuwd welke titels er allemaal mee gaan doen, want ik zal zeker 150,- aan de actie besteden...

Bron: DVDbizz

Bij deze is het vanaf vandaag gestart. Heb zelf nog snel 10 titels gezien die bij de BR 2 voor 15 zitten: Inception, Grand Torino, P.S. I Love You, Sex and the City 2, Clash of the Titans, The Town, Jonah Hex, Step Up 3, Final Destination 4 en Due Date.

Je kan ze via internet bestellen: Bol.com - Double Deal

Uiteraard zijn de zelfde titels ook op DVD verkrijgbaar: Bol.com - Double Deal

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Inception voor 7 euro 50?! Die ga ik wel kopen denk ik. Jammer dat de rest niet interessant is

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Enig nadeel is dat - als je toch maar 1 van wilt hebben, je gewoon 9,99 betaalt. Of het nou DVD of Blu-ray is, dus voor die extra 5 euro kan je net zo goed een 2de titel kopen.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Nou, wat een aanbieding zeg Films als Clash of the titans en SATC 2 krijg je ook gratis bij drie zakken M&M's, die vorige week bij de AH in de aanbieding waren (3 voor 5 euro) en deze week bij de C1000 in de aanbieding zijn(ook 3 voor 5 euro). Gran Torino e.d. kan je ook wel voor 6 euro bij de Blokker krijgen. Poepaanbieding

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

De DVD vind ik ook niets. Het gaat mij meer om de Blu-ray.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

FRS

Vanaf vrijdag 7 oktober 12.00 uur tot zondag 9 oktober 23.59 uur ontvang je 10% korting op het hele assortiment Music, Movies en Games. Alle bestellingen worden ook gratis thuisbezorgd.

Het is dus alleen geldig in de webshop.

http://www.freerecordshop.nl/

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Bij de freerecordshop is Inception ook 2 voor 15 trouwens (Bluray special edition en de normale versie)

Ik heb hem daar al gekocht

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Ja, de Double Deal is wat betreft BR een goeie actie. Van de oktober-selectie zitten er al 4 tussen die ik wil.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Amazon.com dumpt prijzen TCM Greatest Classic Film Collection: link.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.