- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
daviddoelen
-
- 663 messages
- 6589 votes
Ik heb de Back to the Future-box ook vorig jaar bij de MediaMarkt gekocht voor €10.
The Bourne Identity reeks en Jurrasic Park Trilogy zijn voor dezelfde prijs al tijden te koop.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Die BttF box was altidj 15 euro bij onze MediaMarkt. Maar boeien, ik heb hem nu. Ben al een tijdje benieuwd naar deel 1.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Bourne trilogie heb ik ook voor een tientje gekocht maar bij de Blokker. Kost eigenlijk niets voor zulke goede films.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Vandaag langs Boekenvoordeel geweest en had wat titels gevonden.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Bij de FRS verkopen ze alle DVD's, Blu-ray's en CD's met ronde prijzen voor 50% korting overheen.
Crook
-
- 699 messages
- 1597 votes
Jah echt relax, had weeds seizoen 1 op bluray daar voor 5 euro 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Na 31 juli zakken de prijzen van de uitverkoop naar 75% korting. Maar het gaat weer over afgeronde prijzen die nu met 50% korting zijn.
Met wat geluk kan je nog wat leuks vinden na 31 juli en er 75% korting op krijgen, maar de kans dat het zo is is zeer klein.
Rame
-
- 70 messages
- 26 votes
^ Friends 1 t/m 10 Extended (losse seizoenen) zitten ook in die actie.
Dus 5 tientjes voor de hele serie (als je ze nog kan vinden).
Ik heb zelf vandaag de 6 Best Of.. dvd's van Friends gehaald voor €3 totaal. €0,50 p.s.
Stuk of 6/7 afleveringen per dvd. Voor mij voldoende.
Deze zijn volgens mij nog volop verkrijgbaar.
Crook
-
- 699 messages
- 1597 votes
Vandaag nog een keer door de blu-ray bak gaan kijken maar bijna alles wat binnen de aanbieding valt was er al tussen uit gevist, helaas.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Toevallig dat ik vandaag bij de Boekenvoordeel naar binnen liep, zag daar een 3 voor 10 euro.
Films die ik me nog kan herinneren: Amores Perros, Babel, Rambo (steelbook) 2001 Maniacs (metalcase) Ip Man, Man Thing (metalcase) Unknown (steelbook) Reeker (metalcase) Saw 3 (steelbook)
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Uitverkoop op de site van FRS.
Ik heb in ieder geval Romanzo Criminale (8dvd) voor €15 en De 10 Beste Misdaad Films voor €13 besteld!
1 No Country For Old Men
2 Untouchables
3 The Score
4 The Italian Job
5 Manchurian Candidate
6 Chinatown
7 Shaft
8 Godfather 1
9 Godfather 2
10 Godfather 3
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Een hoop 4,99 Blu-ray's bij de MediaMarkt gezien, waaronder 88 Minutes en Kickboxer.
shockdog
-
- 322 messages
- 1024 votes
Besteld bij frs:
bluray
De Gelukkige Huisvrouw €7
Mad Men: Seizoen 3 €15
A Single Man €9
dvd
Dancer in the Dark €5
10 Best Misdaadfilms (paramount) €13
4 Elements €5
Flieber
-
- 116 messages
- 829 votes
Vandaag gezien bij de Wibra (Leeuwarden) voor 1,99 per stuk
American Beauty
A Beautifull mind
Cast Away
Transformers
Stardust
An Unfinished life
Michael Clayton
etc........
Toch geen slechte titels voor die prijs
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Dan weet ik in ieder geval waar ik de komende tijd een bezoekje aan breng haha! 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Vandaag gezien bij de Wibra voor 1,99 per stuk
American Beauty
A Beautifull mind
Cast Away
Transformers
Stardust
An Unfinished life
Michael Clayton
etc........
Toch geen slechte titels voor die prijs
WTF dat meen je niet. Dat zijn achterlijk goede films. Die eerste 4 wil ik wel graag hebben. Morgen eens even kijken of het klopt.
Flieber
-
- 116 messages
- 829 votes
Zie ze nu ook staan in de Wibrafolder
andere titels die ik daarin kan ontdekken zijn:
The Others
Saw
Flyboys
Act of Will (boekverfilming)
Off-topic:
Voor de liefhebbers van The Sims ( 6 uitbreidingen?) voor 1,49 per stuk
Nee ik heb geen aandelen Wibra
Flieber
-
- 116 messages
- 829 votes
Nog meer titels voor 2 euro bij de Wibra
Shooter
Ik ook van jou
Inconveniant truth
Saw IV
Spiderman 3
daxclusive
-
- 2560 messages
- 2411 votes
Hmm.. denk dat ik na werk straks even langs rij.
Ben heel benieuwd.
Trouwens Mediamarkt 5 blu-rays voor 20 euro (Kickboxer, Greta, Wild China en zoveel meer) Veel in de prijzen bak voor €3.99 los.
Afgelopen woensdag had ik 12 blu-rays meegenomen en Bruce Lee Fist of Fury op DVD voor €50,- totaal. Dat valt mee...
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Verdomme zeg, naar Eindhoven geweest, vervolgens nog snel naar Woensel, helemaal niks bij de Wibra! 
daxclusive
-
- 2560 messages
- 2411 votes
Verdomme zeg, naar Eindhoven geweest, vervolgens nog snel naar Woensel, helemaal niks bij de Wibra!
Hier hetzelfde, wij hebben maar een Wibra en die had he-le-maal niets. Alleen SAW maar die heb ik al! Alle toptitels niet te verkrijgen, erg zonde want online is er geen mogelijkheid te bestellen.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik heb zin in Deventer gehaald. Ze lagen wel apart van alle andere films! Dus ik weet niet of jullie goed hebben rondgekeken in de winkel...
daxclusive
-
- 2560 messages
- 2411 votes
Misschien heb ik mazzel als ik naar Uden ga, bij die Wibra daarzo... misschien liggen die titels daar nog wel. Ik las dat Cast Away, Spiderman 3, Shooter en Transformers er tussen zitten en dat zijn echte must haves!
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5828 votes
John Hughes Collection, met Sixteen Candles, The Breakfast Club en Weird Science. Voor 3 euro bij Bart Smit (of in combinatie met andere dvd's zelfs 2 euro). Prima dvd's.Af en toe gaat het echt nergens meer over.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Bij de Bas van der Heijder zijn vrij nieuwe films voor 2,99. Kan me The American (George Clooney) en Green Zone herinneren.
Edit, hier linkje naar de folder:
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
In oktober lanceert Warner Bros. een nieuwe actie die qua prijs oudere DVD en Blu-ray acties overtreft; de Double Deal.
De Double Deal is een combinatie-aanbod waar er een combinatie gemaakt kan worden tussen
Blu-ray en DVD. 2 Blu-rays of DVD's voor slechts € 15!
Tot zover ik weet gaat het 3 maanden mee (oktober, november en december). Met elk nieuwe maand, nieuwe aanbiedingen. Zo heb je verschillende titels zoals The Hangover,
Happy Feet, Sherlock Holmes, The Dark Knight, The Town en Inception. Eigenlijk alles wat in de FRS bij de 2 voor 15 (DVD) en de 2 voor 20 (Blu-ray) staat.
Ben erg benieuwd welke titels er allemaal mee gaan doen, want ik zal zeker 150,- aan de actie besteden...
Bron: DVDbizz
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Ik vind 2 dvd's voor €15 niet echt goedkoop...
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Het gaat waarschijnlijk meer om de Blu-ray. Dat is wel goedkoop, maarja mensen die geen BR-afspeler hebben daar niets aan.
eltorro
-
- 898 messages
- 3054 votes
Bij de FRS,
Rambo (2008)
DVD: 2,50
Bluray 7,99
Ze verkopen de bluray van Rambo ook in een box met 2 andere films (Lord of War, Running Scared) bij de Bart Smit voor 10 euro.