- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Het zijn wel R1-discs.
(Dit jaar al weer 10 jaar regio- en zonevrij.
)
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
R2 voor mij.

Ik heb nog een REGIOVRIJE Pioneer DV-380S te koop staan, nieuw in doos. Is mijn regiovrije back-up. Inmiddels een 3e regiovrije speler gekocht. Twee regiovrije spelers vind ik voldoende.
Er gaat een wereld voor je open. 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik ben er overlaatst puur toevallig achter gekomen dat ik een regiovrije DVD speler had. Ik had Firefly op dvd gekocht voor nog geen 10 euro en nam de gok wel of ik het kon zien. Op die in de living niet, op die op mijn kamer wel. Is inderdaad best wel handig want er zijn wel wat koopjes te vinden.
Al moet ik eerlijk toegeven dat ik nooit echt veel via internet bestel. Een paar slechte ervaringen gehad (ook wel genoeg goede maar toch) waardoor ik het meestal zo laat. Persoonlijk hou ik er ook veel meer van om gewoon wat in winkels rond te zoeken.
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5828 votes
Je moet even uitkijken of ie wel echt regiovrij is. Mijn dvdspeler speelt sommige niet regio 2 of 0 dvd's opeens wel af die het op andere regio 2 spelers niet doen. Maar lang niet allemaal (ongeveer 50/50 is het).
Dacht namelijk ook dat ie regiovrij was daardoor, maar dat bleek niet zo te zijn.
Crook
-
- 699 messages
- 1597 votes
Ik realiseer me dat we offtopic aan het gaan zijn hier, maar weet er iemand of er ergens (voor een redelijke prijs) een regiovrije blurayspeler mét 3d-compatibility te koop is? Collectie brd's uit een andere regio begint namelijk ook al te groeien.. 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Morgen krijg je 10% korting bij de freerecordshop omdat ze 40 jaar bestaan.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Ja en de medewerkers een taart 

Persoonlijk had ik het leuker gevonden als het personeel cadeaubonnen kregen van 40 piek.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Inderdaad, en de klanten een korting van 40%(bij een bepaald bedrag zodat er niet alleen iets goedkoops wordt gekocht). 10% is niks en doen ze ook wel vaker.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Hoorde vanmiddag op de radio een reclame (meen telegraaf) over een aanbieding 10 dvd's voor €11,-. Nog meer mensen bekend met deze actie en die wel de genoemde sitelink heeft onthouden ??
shockdog
-
- 322 messages
- 1024 votes
zag bij de blokker o.a. Venus, Mammoth, When did you last see your father, The cooler, Het zwijgen en Nightwatching in de 5 voor €5 bak liggen
Crook
-
- 699 messages
- 1597 votes
Bij mediamarkt een hoop blu-rays in 3 voor 15,- actie.
Waren er best veel, ook n hoop goeie... Oa Pirana 3d, Mary&Max, Kick-Ass en Into the Wild zien liggen.
Ook de (blu-ray en dvd) box van de Millennium-triologie is in de aanbieding. Zijn beiden even duur, 20,-..
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Zo. 3 voor 15 en zulke goeie titels. Even snel een keer kijken dan maar.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik heb daar vorige week donderdag Kick Ass al gekocht voor 5 euro 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ik realiseer me dat we offtopic aan het gaan zijn hier, maar weet er iemand of er ergens (voor een redelijke prijs) een regiovrije blurayspeler mét 3d-compatibility te koop is? Collectie brd's uit een andere regio begint namelijk ook al te groeien..
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Afgekeken van Play en CD-wow? In elk geval tot 1 nov. a.s. geen portokosten bij FRS en Bol.com.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Bij de Media Markt zijn een groot aantal Blu-ray titels in de uitverkoop. Voor 5,- euro per stuk. Er zitten prima titels tussen; Piranha 3D, Scream, Centurion, Solomon Kane, Der Untergang, Season of the Witch, Mary and Max en meer dan 10 andere titels.
Enig nadeel is dat je in moet grabbelen, het is dus niet netjes en overzichtelijk gepresenteerd.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Daar heb ik rekening mee gehouden. Maar in jouw post was het 3 voor 15. Nu is het 5 euro per stuk. Nu hoef je tenminste geen 3 titels te kopen om op 15 euro uit te komen, wel prettiger zo.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Bij de Mediamarkt zijn die prijzen dan sowieso gewoon €5 per stuk, ongeacht het aantal wat je koopt.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Hoe kom je bij dat overzicht van die 5 euro schijfjes dan?
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Waarschijnlijk niet.
Ik heb even gekeken op hun Blu-ray afdeling op de website. En ik kan hooguit verfijnen naar prijzen tot de 5 euro, maar daar wordt je niet wijzer van want er staan verschillende prijzen bij. Dus geen 5 euro rond, wat wel de actie is.
In dit geval denk ik dat je daar moet gaan om in zo'n (klote) grabbelbox te grabbelen.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Op die site staan die aanbiedingen bijna nooit, dus je moet wel naar de winkel.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Bij de FRS hebben ze best een superaanbieding. Bij besteding van elke 25 euro (dus geen 24,99 maar 25 rond), krijg je een cadeaucard t.w.v. 5 euro. Die moet je thuis wel via een website activeren, maar dat is zo gepiept.
Ik heb vandaag bijv. MW3 gekocht en kreeg 2 kaartjes van 5 euro per. Nadat je ze beide hebt geactiveerd kan je eigenlijk voor 10 euro gratis winkelen bij de FRS.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Selectie 2 van de Double Deal is sinds een week verkrijgbaar (o.a. in de FRS of op Bol.com). Het gaat weer om een selectie van 10 nieuwe titels die 2 voor 15 zijn. Het betreft titels die zowel op DVD als Blu-ray verkrijgbaar zijn. O.a. The Dark Knight, Batman Begins, Life as We Know It, Blood Diamond, Yogi Bear en enkele anderen zijn bijgevoegd.