- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Play is echt geweldig!
Dit weekend net mijn afschrift binnengekregen van de nieuwe CD van Live: € 12,63 
yosemite44
-
- 1241 messages
- 1314 votes
play is inderdaad geweldig. maar de media markt heerlen (goedkoopste van de vestigingen in nederland) is vaak nog goedkoper.
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
play is inderdaad geweldig. maar de media markt heerlen (goedkoopste van de vestigingen in nederland) is vaak nog goedkoper.
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Play is echt geweldig!
Dit weekend net mijn afschrift binnengekregen van de nieuwe CD van Live: € 12,63 
jester
-
- 806 messages
- 1245 votes
Afgelopen weekend X-files seizoen 2 gekocht voor € 89,99 bij Van Leest (in Maastricht). Goedkoper dan bij Play (€ 102,69 volgens berekening van Agony). Ook seizoen 1 was bij Van Leest € 89,99, het andere seizoen dat ze daar ook hadden was duurder.
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Afgelopen weekend X-files seizoen 2 gekocht voor € 89,99 bij Van Leest (in Maastricht). Goedkoper dan bij Play (€ 102,69 volgens berekening van Agony). Ook seizoen 1 was bij Van Leest € 89,99, het andere seizoen dat ze daar ook hadden was duurder.
KillaJah
-
- 356 messages
- 856 votes
inderdaad, daarjuist the godfather trilogie gekocht in de mediamarkt voor 48€ en op play staat hij voor 48£ = 72€ !!!
als dat niet veel verschil is
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Hoe meot je eigenlijk betalen bij Play? Met een creditcard of acceptgiro ofzo?
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Bij Play.com 3 MGM-topfilms voor GBP 20.
Omgerekend is dat nog geen 10 euro per stuk.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Ik heb die post zo'n 4 maanden geleden ook al een keer gedaan.
Heb toen zelf nl ook 3 titels aangeschaft. 
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
THE GODFATHER '5 DISC BOX' voor maar €29,99 bij de MEDIA MARKT.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Bijna Bernie. Ik woon nog een aardig stuk van Nijmegen af hoor. Laten we maar zeggen dat ik in een gat aan de rand van Doetinchem woon.
Maar ik ben dan bang dat Zwolle de dichstbijzijnde vestiging is en dat is me een beetje te ver om 'even' een dvdtje te halen. Dat doe ik dan wel als ik er ooit een keer in de buurt ben.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Ik vraag me nu eigenlijk af waarom de prijsverschillen zo gruwelijk groot zijn. BIj bol.com en de FRS betaal je voor deze box bijna €50,=!
manic
-
- 474 messages
- 1374 votes
en bij de Bijenkorf in de aanbieding "slechts" 85 euro
manic
-
- 474 messages
- 1374 votes
Bij plaatboef Leiden: 2e hands: dvd's van Vertigo (collectors edition) 8,50 en Psycho 7,50.
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
THE GODFATHER '5 DISC BOX' voor maar €29,99 bij de MEDIA MARKT.
In Zwolle was hij 36 euro maar dan is het nog een koopje. (Ik heb vanmiddag de verleiding dan ook niet kunnen weerstaan
)
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Linda, heet Zwolle veel goedkoop spul?
Ik wil daar aankomende week nl ook eens rondneuzen.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Ik ga volgende week naar de mediamerkt in A'dam. Iemand nog tips?
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
Emdee, ik denk dat een groot deel van al hun films vergeleken met andere winkels toch zeker wat eurootjes goedkoper is. Als je van plan bent 1 of 2 films te kopen bespaart het je niet zo heel erg veel maar als je net als ik een hele zooi films tegelijk koopt (Ik heb er vanmiddag 11 gekocht) kom je een stuk goedkoper uit!
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Linda, bedankt. 11 is wel een groot aantal maar ik zal dr vast wel meer dan 2 aanschaffen. 
manic
-
- 474 messages
- 1374 votes
Ik heb er vanmiddag 11 gekocht) kom je een stuk goedkoper uit!
hallooo dan, jij krijgt zeker een hoop zakgeld of wast heel veel auto's? 
Veel kijkplezier, Linda!
Emdee: de films die bij de MM niet in de aanbieding zijn -dus gewoon op alfabet staan, vind je vrijwel altijd elders goedkoper! (play.com of FRS bijv.)
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Emdee: de films die bij de MM niet in de aanbieding zijn -dus gewoon op alfabet staan, vind je vrijwel altijd elders goedkoper! (play.com of FRS bijv.)
zelfs bij FRS?
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
zelfs bij FRS?
De FRS is met DVD's erg goedkoop.