- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Nederlandse films/series op dvd
Nederlandse films/series op dvd
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ik vind de info ook wel thuishoren bij de regisseur, waar dit soort gegevens makkelijk op te sporen zijn, dan in een algemeen topic.
Straks staan hier 400 pagina's en zoek dan de juiste dvd-release er maar even tussen uit. 
Maar goed ligt ook aan mij, want ik ben soms te lui met zoeken...
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Dat hysterische verplaatsen ook altijd...
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Dat hysterische verplaatsen ook altijd...
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Is de Nederlandstalige animatie en miniserie "Fungus De Bullebak" de moeite waard?
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Volgens mij is dat oorspronkelijk een Engelstalige productie geweest en heeft men enkel NL stemmen ingesproken. Wat ik van de trailer zag was bijzonder matig (of eigenlijk slecht).
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Dat is geen Nederlands produkt.... 
Check ook eerst de informatie bij de film zelf.
wendyyy21
-
- 1 messages
- 0 votes
ik had een vraagje zijn hier al meer mensen die de dvd van vrouwenvleugel seizoen 3 hebben gekocht? ik zit namelijk met het probleem dat de dvd steeds vastloopt of uitvalt heb hem al terug gebracht en een nieuwe gehad maar die heeft het ook ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben of dat me dvd speler niet goed is???
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Ik heb gemaild naar Bridge hierover (zitten productiefouten op drie dvd's), maar "vandaag was hun kantoor gesloten". Hoop maandag antwoord te krijgen. Je bent dus niet de enige.
Bandit
-
- 607 messages
- 4017 votes
Wat voor produktiefouten?
M'n broer heeft seizoen 3 ook en is nu bezig met de vierde disc te bekijken, maar heeft nog niets gemerkt.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Beste Guido,
We zullen zoals de release van seizoen 1 een omruilactie op touw zetten. De desbetreffende consument kan naar de winkel gaan waar ze de dvd hebben aangekocht en de disc zullen geruild worden, en namens Bridge Entertainment Group excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Mark Haring
Netjes!
wendy21
-
- 2 messages
- 0 votes
ik heb de dvd van de week weer terug gebracht en daar zit ook weer een fout in, vanaf wanneer zijn de goede dvd's dan weer in de winkel???
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Zullen deze week geleverd worden. Verschilt natuurlijk per winkel en filiaal. Gewoon even binnenlopen en vragen.
anthonia
-
- 5 messages
- 0 votes
Wie heeft van Vrouwenvleugel seizoen 3 gekocht en al gekeken?
Ik heb tot 2x toe de dvdbox terug gebracht. Beide keren omdat dvd 5 aflevering 64 halverwege stopte en overging naar aflevering 65.
Wie heeft dit ook gehad of had ik net dvd's van een verkeerde partij?
Ik had mijn boxen gekocht bij Media Markt in Amsterdam.
Ik wil nog graag seizoen 3 hebben. Dus vandaar mijn vraag of er ook mensen zijn waarbij de dvd's wel goed werkte.
Groet,
Anita
anthonia
-
- 5 messages
- 0 votes
Sorry zie nu pas dat er al iemand was met hetzelfde probleem. Ook ik heb gemaild met Bridge( op 20 sept.), maar tot op heden niks van hen vernomen.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Zie hierboven de reactie van Bridge, hier nog maar een keertje:
We zullen zoals de release van seizoen 1 een omruilactie op touw zetten. De desbetreffende consument kan naar de winkel gaan waar ze de dvd hebben aangekocht en de disc zullen geruild worden, en namens Bridge Entertainment Group excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Mark Haring
We zijn nu ongeveer 2 weken verder, de goede discs zouden dus zeker al een week in de winkels moeten liggen.
barry k
-
- 3 messages
- 0 votes
weet er imand hoe veel seizoenen er zijn van het zonnetje in huis.
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 messages
- 76919 votes
weet er imand hoe veel seizoenen er zijn van het zonnetje in huis.
TV-Series 1993-2003]
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Weet iemand waarom bij veel series altijd op de voorkant staat welke afleveringen het zijn en nooit of het of seizoen 1,2 enz. gaat?
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Westenwind

Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes

Westenwind staat op Aflevering 1 tot 6 bij mij
Zeg eens AA: Bij mij staat er ook geen seizoen achterop alleen de afleveringen
Oppassen: Ik heb toevallig een DVD gekocht in Belgie waarop stond aflevering 30 tot 41.
Weet niet of het een originele is.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Westenwind staat op Aflevering 1 tot 6 bij mij
Weet niet of het een originele is.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik zie het in ieder geval staan nu bij Zeg eens AA. Bedankt!
Tja die van Oppassen zal dan wel een kopie ofzo zijn maar goed het ziet er echt origineel uit
Bij Westenwind kan ik echt niks van een seizoen ontdekken maar ik kan het wel via IMDB zien welke acteurs er in een bepaalde periode inzaten.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Bij Westenwind kan ik echt niks van een seizoen ontdekken maar ik kan het wel via IMDB zien welke acteurs er in een bepaalde periode inzaten.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Komt de John Lanting klucht EEN KUS VAN EEN RUS nu eens uit? heeft iemand hem op wat voor drager dan ook?
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Wel raar dat alleen seizoen 1 uit is.
Die serie is in 2003 al gestopt. Hadden ze niet vlak daarna al met een DVD reeks kunnen komen?
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Wel raar dat alleen seizoen 1 uit is.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik dacht dat het wel een vrij populaire serie was.
Maar goed even tot 14 December wachten dan maar
bartsch
-
- 213 messages
- 282 votes
Is "Dort kommen die clowns" eigenlijk nederlands? Ja toch!